צפו: הלוויתו של מאור מאיר כהן איזנקוט ז''ל

מאת: מערכת יום יום באילת ● 10/12/2023 14:22 ● ערב ערב 3149
בשעה זו מלווים רבבות מתושבי אילת, כשהם נושאים דגלי ישראל, את מאור מאיר כהן ז''ל בדרכו האחרונה בבית העלמין באילת ● סמל מאור כהן איזנקוט, מאילת, לוחם בגדוד 12, שבחטיבת גולני, נפל בקרב ברצועת עזה, בן 19 בנופלו ● הוא הועלה מדרגת רב''ט לדרגת סמל לאחר מותו ● מאור, הוא בנה של שרון איזנקוט, אחותו של השר וחבר קבינט המלחמה המצומצם, גדי איזנקוט ● המשפחה יושבת שבעה בכתובת אברהם אבינו 65 בשכונת בשחמון באילת
תגיות:

 

 

דוברות עיריית אילת מסרה: היום, ראשון כ״ז בכסלו, 10.12.23 הובא למנוחות, סמל מאור כהן איזנקוט ז״ל, לוחם בגדוד 12 של חטיבת גולני, שנפל ביום שישי כ״ה בכסלו 8.12.23 בדרום רצועת עזה, בן 19 בנופלו, ונטמן בחלקה הצבאית בבית העלמין באילת בהשתתפות אלפי תושבי העיר, שבאו לחלוק כבוד אחרון ולהצדיע לגיבור ישראל, סמל מאור כהן-איזנקוט, שלחם בחירוף נפש ונפל בקרב על הגנת המולדת, למען קיומנו בארצנו.

 

 

קדיש הקריא האח אלמוג כהן איזנקוט. ספדו לו סא״ל עומר סולימן - מפקד גדוד 12 של חטיבת גולני, אפרת זקס - מנהלת בית ספר תיכון ע״ש גולדווטר באילת, שם למד מאור ז״ל, אלי לנקרי - ראש עיריית אילת, מתן לוי - נציג החברים, אלינוי בת הדודה של מאור ז״ל ואמו שרון יחד עם ילדיה עדן ואלמוג. כולם סיפרו על אישיותו הנעלה, על אופיו הנעים, על מידותיו הטובות, על אומץ וטוב לבו של מי שהיה העוגן המשפחתי, הלוחם האמיץ, האח והבן האהוב.

 

 

ראש העירייה - אלי לנקרי: ״מאור, מטובי בניה של אילת ומדינת ישראל, היה לוחם אמיץ, ספורטאי ושחקן מוערך במועדון הכדורגל "מכבי אילת", תלמיד רציני ומכבד, אהוד ואהוב על חבריו ובן טוב להוריו. מאור לא ביקש להיות גיבור, אבל הוא שייך לדור של גיבורים, לוחמים אמיצים – המכבים של ימינו, שהתייצבו בקו הראשון, בשדה האש, לחמו בעוז ונפלו למען הצלת עמם. מאור שייך גם למשפחה של גיבורים, משפחת איזנקוט, ששורשיה נטועים עמוק בעיר, משפחה שחינכה את בניה לאהבה והקרבה, משפחה שבחג החנוכה הזה האור שלה כבה והיא שילמה את המחיר הכבד ביותר - סמל מאור כהן איזנקוט נפל בדיוק ביום בו נטמן בן דודו – רס"ר גל מאיר איזנקוט שנפל בקרבות בעזה. עטור קרבות וניצחונות מאור חוזר היום לאדמה למענה לחם. אנו נושאים תפילה שנהיה ראויים למסירות נפשו, לעוז רוחו ולקורבנו. יהי זכרו של מאור חרוט ונצור בלב האומה״.

לאחר ירי כבוד ביצע הזמר האילתי חן גואטה את השיר של משה פרץ ״גיבור של אימא״, לבקשת המשפחה. 

 

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש