אהבה על מדים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/2/2024 04:53 ● ערב ערב 3159
הם הכירו בקורס בלשים, אם להודות על האמת, הוא שם עליה עין כבר בגיבוש ● היא ממשטרת טבריה, הוא שובץ לאילת, אבל האהבה ניצחה וקיצרה מרחקים ● היום הם כאן, אוהבים, מגדלים משפחה ויחד על מדים, היא בחקירות והוא בבילוש ● ערב יום האהבה שנושק השנה ליום המשפחה, מספרים סמ''ר טופז ורס''ל חנן אוטה איך מסתדרים שני שוטרים בבית אחד ואיך דווקא בקורס בילוש משטרתי הם הצליחו לשמור בסוד את אהבתם
אהבה  על מדים
מעדיפים בעיקר להשאיר את העבודה מחוץ לבית

שלוש שנים עברו מאז נפגשו טופז וחנן בקורס הבלשים של משטרת ישראל. מאז נדמה זרמו המון מים בים סוף. עובדה, לא זו בלבד שהם הכירו והתאהבו, הם הספיקו כבר להתחתן ואפילו חובקים כבר שני ילדים- ריף בן השנה וחצי וגאיה בת חודש והכל כששניהם על מדים. היא הגיעה לקורס עם פז"ם קודם במשטרה, הוא הגיע לקורס בצעדיו הראשונים במשטרה. היא שירתה במשטרת טבריה, הוא שובץ כבר למשטרת אילת, אבל לאהבה אין ווייז. הוא קלט אותה כבר בשלב המיונים, גם היא שמה לב אליו, עובדה, הוא הגבר היחיד שהיא זוכרת מהשלב המוקדם, ואת כל השאר הם הסתירו ככל יכולתם במהלך שמונת חודשי הקורס. וכן, לגמרי מפתיע שדווקא בקורס בלשים, רק בודדים חשדו בקשר שנרקם להם מול העיניים.

   נעים להכיר- טופז אוטה בת 30, במקור מנוף הגליל וחנן אוטה בן 31 מאופקים. ואפילו המרחק לא הרתיע אותם.
   טופז: "מהר מאוד הבנו שזה זה. סיימנו את הקורס שארך שמונה חודשים, כל אחד חזר לתחנה שלו, אני לטבריה והוא לאילת והיה לנו ברור שאנחנו חייבים לקבל החלטה מי עובר למי? אז אני החלטתי לעבור לאילת ועברתי לתחנת משטרת אילת לתפקיד חוקרת".
   חנן: "האמת אצלי הקליק היה מהיר. כבר בגיבושון שקדם לקורס שמתי עליה עין. בקורס כבר הפכנו לזוג אבל עשינו הכל שאף אחד לא יחשוד, רק כשסיימנו את הקורס 'יצאנו לעולם'.
   איך שומרים על דבר כזה בסוד ועוד בקורס בלשים? אני תוהה וטופז מחייכת ואומרת: "לא באים במגע יתר על המידה, את יודעת בלי קוצ'י מוצ'י, זה הכי לא מתאים, אבל כן שולחים מבטים גנובים. מה שכבש אותי היה שהוא החליף לי כדורים בחסנית במטווחים...", היא צוחקת.

ואף אחד לא חשד? בלשים לעתיד?
   טופז: "היו כמה שחשדו".
   חנן: "לא, לא, אף אחד לא ידע. אנחנו בלשים אז ידענו להסתיר את זה טוב...נו, אז אולי היו כמה שחשדו. הם אמרו לנו בסיום הקורס שחשדו קצת"...
   ואם דיברנו על הליך מזורז, כדאי שתדעו שהשניים סיימו באוגוסט 2021 את הקורס ובמרץ כבר התחתנו.

הצעת נישואין?
   חנן: "הגיעה חודשיים אחרי סיום הקורס. לא הייתי צריך יותר מזה להבין שזה זה. לקחתי אותה להר הגלבוע בצפון ושם על רקע הנוף המדהים כרעתי ברך. היינו שם רק שנינו והנוף".
   מהר מאוד הם כבר עברו כבני זוג לחיות ביחד באילת ומאחר ובמשטרה שני בני זוג לא עובדים באותו תפקיד, טופז ויתרה על הבילוש ועברה לחקירות. "זה קצת מבאס", מודה טופז, "כי אני אוהבת את הבילוש, אבל כשיש ילדים התפקיד קצת בעייתי. חוץ מזה ששני בני זוג לא יכולים לעבוד יחד במשטרה. אבל היי, גם להיות חוקרת זה תפקיד מאוד מעניין".

 

אילת היא עיר מדהימה. מי שנושם את האוויר של אילת קשה לו לעזוב

 

איך נקלטתם באילת?
   טופז: "האמת שקצת חששתי בהתחלה. כי כל החיים שלי זה היה צפון, אבל מהר מאוד התאהבתי באילת ולא נראה לי שנעזוב בקרוב".
   חנן: "אילת היא עיר מדהימה. מי שנושם את האוויר של אילת קשה לו לעזוב".

איך שורדים את חופשת הלידה?
   טופז מחייכת: "קשה אבל כיף. אני כבר מתגעגעת לשיגרה אבך זה לגמרי בסדר, שלושה חודשים וחזרה לעניינים".

איך זה לעבוד ביחד?
   טופז: "בפועל זה לא באמת לעבוד יחד. אנחנו אולי באותה תחנה אבל לא ביחד".
   חנן: "לכל אחד מאיתנו יש עבודה שונה ואנחנו אפילו עובדים בקומות שונות".

יש דיונים משטרתיים בבית?
   טופז צוחקת: "לאאא, רק זה חסר לי".
   חנן: "אם מגיעים לדבר על משהו זה על עניינים פורמאליים, אנחנו מעדיפים בעיקר להשאיר את העבודה מחוץ לבית".

מה הכי אוהבת בחנן?
   טופז: "ואוו הרבה דברים. את טוב הלב בעיקר, את זה שהוא נבון ופיקח ואפשר לסמוך עליו שתמיד יהיה לצידי, את האבא שהוא- הוא אבא מושלם".

מה אתה הכי אוהב בטופז?
   חנן: "שהיא החברה שלי, אשת הסוד שלי, את היופי המדהים שלה מבחוץ ומפנים. זו אהבה אין סופית ואני באמת לא יודע איך חייתי לפני שהכרתי אותה. היא אשה ואמא מדהימה".

אגב, ביקשתי מהשניים לחשוב על מה הם פחות אוהבים אחד אצל השני, עד היום הם עדיין חושבים... ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש