חיפוש בארכיון:
מי אמר ג'ודו ולא קיבל?. בשבוע שעבר התקיימה אליפות אילת בג'ודו. בתחרות הקבוצתית לא רשמו האילתים הישגים. אבל בתחרות האישית הם סיימו עם 21 מדליות. יש כבוד
מצבה של א.ס. אילת הולך ומחמיר. עם הפסד בחוץ לסוגרת הטבלה מלוד. וכסף שעדיין אין. ואווירה בקרשים. how low can they get?
זה אמור היה להיות משחק אימון נגד קבוצה לא ממש מוגדרת מדימונה. אלא שהרוחות התלהטו, העניינים התחממו. והמכות והאבנים לא אחרו מלהגיע. מי היה צריך את זה בכלל?
משחק אומלל של אילת. טעויות שיפוט. והגנה אילתית גרועה. קחו את כולם יחד ותקבלו מתכון להפסד משחק. ועכשיו הם הולכים כל הדרך לתחתית הליגה. לקרוא ולהתבאס
המשוכה האחרונה בדרך לשכר השחקנים. היא היועצת המשפטית של העירייה. כווולם מחכים למוצא פיה בשקיקה. עד אז, תמשיכו להתנדב
שלב שמינית גמר גביע המדינה. חניכיו של המאמן יוסי מלול מהליגה הארצית מצליחים להפתיע את מוליכת הליגה הלאומית. שהודחה מהגביע. מי אמר שאין ניסי טרום חנוכה?
'טריאתלון' אילת שבר השנה את כל השיאים. שיא במספר המשתתפים בכל הזמנים. שיא במספר המשתתפים האילתים. ושיא בכמות העליות שנדרשו הרוכבים לטפס בתוך העיר. היה קשה
אחר חודשיים על הספסל. כי לא חידשו לו את כרטיס השחקן. תובע חלוץ א.ס.אילת, רונן שחרור, את יו"ר האגודה אקמן בגין הוצאת דיבה. אקמן בתגובה "אין לי דבר שום דבר אישי נגדו"
בעירייה עומדים לקראת חתימה על כיסוי כל חובות אגודת הכדורגל. וסוף סוף, יוכל המשקיע ירון עזריה לקחת את הקבוצה לידיו. ובא לכדורגל הגואל?
חודשיים איימו לא לצאת למשחק חוץ. בגלל עתידה בלא ברור של הקבוצה. וחודשיים יצאו למשחק חוץ. בשבת האחרונה זה קרה סוף סוף. אילת - נתיבות, המשחק שלא היה
הם ראו אותם מזיעים באימונים, מתאמצים אבל גם נהנים. והחליטו שגם הם רוצים. ביום שישי בבוקר, במסגרת אליפות הארץ ב'טריאתלון' שתתקיים באילת. ישתתפו לראשונה שלושה אילתים וילדיה...
יש כסף לאגודת הכדורסל!. כולם נושמים לרווחה. ולא מתביישים לדבר על המטרה הנכספת. עליה לליגה הארצית
ככה זה כשקבוצה דלת אמצעים. פוגשת קבוצה רבת אמצעים. הקבוצה היקרה יותר היא גם הטובה יותר. עובדה
לשחקני א.ס.אילת ומאמנה נשבר. הם מפסיקים להתאמן ולשחק. עד שלא יקבלו שכר. ומגלגלים את הכדור לאקמן ולפרנסי העיר
השנה, לא צריך להסתבך בפקקים באזור המלונות. כדי לראות את ה'טריאתלון'. אפשר לצפות בתחרות מהחלון או ממש מתחת לבית. כי השנה הם עוברים בעיר. והכל בזכות ראש העיר. שביקש וקיבל
עם 12 שחקנים בלבד. ותנאי הכנה גרועים. קיוו שחקני אילת 'לגנוב' ניצחון על בני לכיש. אז קיוו
אפשר לשחק כדורגל בא.ס.אילת. בלי כרטיס שחקן. ואף אחד לא ישים לב. ואם כבר כן. יטאטאו הכל מתחת לשטיח =או שיזרקו אשמה על כל העולם ואישתו. מזרחי משחק והעולם שותק
מאמן א.ס. אילת. חודשיים וחצי ללא שכר. מאשים את הנהלת הכדורגל בחבלה מכוונת בפעילות הקבוצה. היה או לא היה?
מי עוד היה ישן בשטח עם הילדים בשק שינה. ונוסע איתם לתחרויות. וזה לא אבא שלהם?. רק גיל מויאל. רכז הטניס של אילת. שפוטר השבוע. כי הוא 'לא כלכלי'
3 שערים של קבוצה צריכים להספיק. לקבוצה טובה לנצח. ואם לא. אז ההגנה פישלה בגדול
עוד פגישה ועוד פגישה. שום דבר לא זז. מחזיק תיק הספורט מדבר על פתרון קרב. בהנהלת הכדורגל לא ממהרים לפתוח שמפניות ולהיפרד. ובינתיים, מתכוננים לפגישה הבאה
יש תקציב לכדורסל!. כך הוכרע השבוע ברוב קולות במועצת עיר. הנמנע היחיד, רפי הוכמן אומר :"לא יכולתי לתת יד לכך"
ויתר על הקולג'ים של ארה"ב. כדי לשחק באילת. חולה על ישראלים. ובעיקר על ישראליות. יודע לבשל. וכן, הוא יהודי כשר (לכל המעוניינים/ות)
ראש העיר עשה מערוף. ואישר 400 אלף לכיסוי גרעונות הכדורגל. אקמן עדיין משחק אותה 'הארד טו גט'.נ העיקר שבן שמואל אופטימי
משתתפי ה'ספורטיאדה' כבשו את אילת. שלא ממש התרגשה מצידה. ואולי כדאי שתתחיל. כי אחרת נאבד את הארוע התיירותי בשנית
באיחור של חודשיים, מקווים בכדורסל, כי בשבוע הבא יאושר תקציב האגודה. בינתיים הם עסוקים באימונים ושיחות מוטיבציה. כדי לא להמשיך ולהתדרדר
אפילו השמיים לא פירגנו ל'קריעת מפרץ אילת'. היה קר. מעט האילתים שהשתתפו, עשו זמנים טובים. ורק חליקה הגיע רביעי
בשישי הקרוב יקרעו את המפרץ כאלף שחיינים. אבל יעקב מלכה, מחייה המסורת, עצוב. האילתים מצביעים ברגליים ונשארים בבית. ככה זה תמיד, אין נביא בעירו
שום דבר עדיין לא סגור בקבוצת הכדורגל. לא החוזים, לא המשכורות ואפילו לא השאלה, האם יהיה משחק בשבת. אם זה לא היה עצוב, היינו צוחקים
תחקירים ומשפט
פלילים
ספורט