'מתנת רפאל', ועכשיו אמרו גם- גן עדן לטיסנאים

מאת: או-מד מדיקל ● 8/3/2011 21:16 ● ערב ערב 2488
/ אביבה דקל / מחפשים מתנה ליולדת, לחברה, לגבר או לסתם למישהו אהוב?. ב'מתנת רפאל' תמצאו את מבוקשכם, ככה זה כשהמבחר גדול והאפשרויות קורצות. תוסיפו לזה יחס אדיב וייעוץ צמוד והנה לכם כל הסיבות לכך שמתנות קונים ב'מתנת רפאל'. ועכשיו חדש - טיסנים, מסוקים, ומכוניות שלט. על הדרך תקבלו גם הדרכה ועידוד לעסוק בתחביב מהנה וחינוכי
'מתנת רפאל', ועכשיו אמרו גם- גן עדן לטיסנאים

תמונת כתבה


מאז פתחו רונן ואילנית בכר את החנות 'מתנת רפאל' באזור התעשייה (מול אולם האירועים 'חצר המלך'), הם התרכזו בתחום המתנות. אצלם בחנות תוכלו למצוא אריזות מתנה מעוצבות ליולדת הכוללות: ביגוד ראשוני לתינוק, שמיכה, חיתולי טטרה ועוד - מתנה שכולה שימושית, למעט הניילון בו היא ארוזה. גם זרי השוקולד שתמצאו כאן יפים לא פחות מפרחים, וטעימים מאוד. ב'מתנת רפאל' תמצאו גם שקיות שי לימי הולדת, סלסלות מתנה לגבר, בלוני הליום ומתנות מכל הסוגים, ואפילו סוכריות 'דרג'ה' לאירועים תוכלו להשיג כאן, סוכריות שנחשבות כיום לטרנד החם בחתונות ושמחות. מאז הפתיחה לפני כחמש שנים, החנות עלתה כפורחת ולקוחות רבים פוקדים אותה מידי יום. אלא שרונן ואילנית מחפשים כל הזמן לחדש הן לקהל לקוחותיהם והן לקהל האילתי הרחב, לחדש ולגוון, זאת בדיוק הסיבה שלאחרונה נפתחה ב'מתנת רפאל' מחלקה מוטורית ראוייה לטיסנים, מסוקים ומכוניות שלט..

גן עדן לטיסנאים


בהווה תמצאו ב'מתנת רפאל' טיסנים חשמליים וטיסנים הפועלים על מנוע דלק, מכוניות שלט חשמליות ומכוניות שלט על דלק מתוצרת 'טרקסס' ׂ
(TRAXXAS), מסוקים חשמליים של 'אירובו' (HIROBO) כמו גם חלקי חילוף מקוריים לכל הדגמים שהחנות מציעה למכירה. כל החלקים נמצאים במלאי ואין צורך בהמתנה מורטת עצבים על מנת להשיגם. גם דבק מיוחד לתיקון טיסנים יש ב'מתנת רפאל' והשירות בחנות אדיב, אמין ומסור. עוד תמצאו ב'מתנת רפאל' טיסנים מקלקר דחוס, מעץ בלזה ומפיברגלס - ככל שהטיסן מקצועי יותר הוא עשוי מחמרים יקרים ועמידים יותר. רונן וגבי המדריך לטיסנות, יודעים כל מה שצריך לדעת על כל אחד ואחד מהם. גם אם רכשת טיסן בחו"ל, ישמחו לעזור לך לפתור כל בעיה שתתעורר בקשר אליו.

רעיון חדש נולד


אם שאלתם את עצמכם איך הגיעו רונן ואילנית ממתנות לתינוק לטיסנים ושלל כלים מוטוריים, התשובה נעוצה בילדותו של רונן, שכבר מגיל צעיר היה חובב טיסנאות. הטיסנאות הייתה עבור רונן הצעיר לא רק תחביב אלא גם אורח חיים. כשחזר בתשובה לפני כשש שנים הוא עזב את הטיסנאות, אבל כנראה שאהבות ישנות לא מתות לעולם, וכשרונן פגש לפני חודשיים את גבי פרץ, שהיה מורהו לטיסנאות, הוא הבין שלמרות שהוא חוזר בתשובה, אין סיבה שיוותר על הטיסנאות, מה גם שאין כל סתירה בין טיסנאות ובין הדת.
בפגישה על כוס קפה החליטו השניים לפתוח ב'מתנת רפאל' אגף לטיסנאות.
רונן ידע שכשגבי לצדו הוא לא יכול להיכשל.
גבי פרץ הוא טיסנאי ותיק שהחל לעסוק בתחביב בגיל 13 ומאז לא חדל. בעבר ארגן גבי חוגים לטיסנאות ורבים מחובבי הטיסנאות בעיר הם תלמידים אותם הדריך ולימד.
הוחלט והוסכם בין השניים שגבי ידריך וילמד את כל הרוכשים טיסנים או מסוקים ב'מתנת רפאל' וילווה אותם מצעדיהם הראשונים כטיסנאים עד שילמדו לשלוט בטיסן או במסוק, וילמדו ליהנות ממנו.

תמונת כתבה


למה טיסנאות


הטיסנאות נחשבת כיום לתחביב נפוץ ביותר בארץ ובחו"ל. פעמים אחדות בשנה מתקיימות במקומות שונים תחרויות טיסנים ואילתים רבים לוקחים בהן חלק, בעיקר בתחרויות המתקיימות בערבה הפתוחה. זהו תחביב מהנה שכל המשפחה יכולה להשתתף בו, שכן הוא מיועד לגילאים חמש עד מאה ועשרים.
תחביב הטיסנאות הוא תחביב המלווה את הילדים העוסקים בו גם אחרי הגיוס לצה"ל, שכן בצבא מרבים להשתמש במזל"טים, ומה הוא המזל"ט אם לא טיסן משוכלל? תחום המזל"טים הוא תחום מאד נדרש בצבא וענף הטיסנאות מכין את העוסקים בו לקראת אפשרות לשמש כמפעיל המזל"טים (מטוס ללא טייס) - מטוס של העתיד. גם המשטרה וגם הצבא קולטים לשורותיהם כל מפעיל מזל"ט שהם יכולים להניח ידיהם עליו.

תכניות לעתיד


תכניות רבות יש לרונן ולגבי פרץ. הם יודעים שרבים בעיר עוסקים בטיסנאות ומקווים למשוך אליהם כמה שיותר "משוגעים לדבר", לפתוח חוג של טיסנאות בו תינתנה הרצאות על טיסנים ועל תולדות התעופה, וחבריו יפגשו להטסות משותפות של טיסנים וייצגו את אילת בתחרויות טיסנאות. גם חוגי לימוד טיסנאות לילדים מתכננים השניים לפתוח, מפגשים בהם ילמדו את הילדים הכל על טיסנאות וזו תהפוך לחלק מחייהם.

'מתנת רפאל'
מיקום: הבנאי 2, אזור התעשייה, מול 'חצר המלך שלמה' ו'עולם הרכב'.
טלפון: 08-6377192
נייד רונן: 052-8727773
שעות פתיחה: ימים א'-ה'
08:30-19:30
יום ו' 08:30-14:00