זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 16/3/2011 09:04 ● ערב ערב 2489
תחזית אסטרולוגית לתאריכים 16.03.11 - 23.03.11 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

טלה

-
השקט והרוגע אינם מהמאפיינים שלכם ובכל זאת זה מה שבולט השבוע. השקט מוליד דיוק שיוצר ומוביל לשמחה שמעצימה את ההוויה. לאור כל זאת הטלאים ייהנו להפיץ מאורם ולתת.
התמודדות בכל הקשור להורות תיצור נתיב חשיבה בונה ושונה. ימים מיוחדים בתהליכים המתהווים לקראת מסלול חיים חדש. אתם תחגגו את יום ההולדת מתוך מקום שליו ומלא תוכניות.

שור

-
עבודה אינטנסיבית וקשה. אתם חולמים ואפילו מתכננים את חופשתכם שהיא אגב קרובה מתמיד. מגמת הצלחה כמעט בכל תחומי החיים. קלפים משחררים ומשוחררים מלמדים על התבוננות ניטרלית שמולידה תובנות חדשות. הבינו את הצורך באיזון ולימדו להימנע מעומס יתר בעבודה. צפו להצלחות במבחנים מכל סוג.

תאומים

-
סוף סוף אתם נרגעים מכל הפחד והתסכול שליווה את התקופה האחרונה והאנרגיה מפנה מקומה לתחושת התחדשות ושמחה. אתם מתמלאים אנרגיה ואופטימיות. קלפים מאוד יפים מלמדים על ימים זורמים ומספקים. מנוחת לוחמים הינה הגדרה הולמת עבור התאומים בשבוע הקרוב.

סרטן

-
יאלצו אתכם השבוע ללמוד לקבל ולא רק לתת כפי שאתם יודעים. הנדיבות שלכם בעוכרכם. הפעם מישהו יתעקש, ואפילו יפתיע אתכם בנדיבותו כלפיכם. אתם צפויים לקבל הצעה רומנטית שלא ניתנת לסירוב. בעבודה, מומלץ לכם לא לפעול כעת. קיים צורך בהול לאחד מחדש קשרים מול חברים שזנחתם.

אריה

-
קיימת השפעה אנרגטית המלמדת על הסרת כובד אחריות וישנה נימה קלילה לטובת נהנתנות לשמה. החגיגות בעיצומם. בירור או משפט עשוי להתבטל השבוע. ימים מבורכים ואתם יכולים להביא לידי ביטוי כל דבר שחלמתם ליישם. קיימת יצריות רבה. חמימות תאפיין את הימים הללו. תיהנו.

בתולה

-
הקלפים לא מאפיינים את הבתולות כלל כי אם את כל המאפיינים הנפלאים של הנאת האריות. ניתנת לכם הזדמנות יוצאת דופן להיות בשיא ההנאות וללא שום ביקורת עצמית. אתם בתדר מפנק ביותר. היריון וקידום ומעבר טוב של בית או שינוי בעבודה. שבוע זורם במיוחד.

מאזניים

-
נסיעה וחופשה מפתיעה בפתח. עומס בילויים ועשייה. הנאות והמון אנשים. הפתעה רומנטית ופינוק.יש לכם את היכולת להערים על האנשים שאתם אוהבים ואתם אכן תעשו זאת לטובתם. כמובן בדיפלומטיות.המוטיב הכספי בשיאו והכנסתכם תנסוק .

עקרב

-
מרץ רב ועבודה רבה. תחושת בהילות וצורך להספיק די יתיש את כוחכם. להספיק הכל ולנוח.יתכן שיבוש בכל הקשור לנסיעה או לתיקון הרכב. דבר זה יעיב על היחסים בבית, על כן מוטב לתת את השליטה בידי בני הזוג וכך לחסוך חיכוך מיותר.

קשת

-
אתם הכי קשתים בנקודת זמן זו, אתם בשיא האש ותחושת החופש הטיול והמרחב בשיאו. להתבונן באנרגיה של הקלפים שלכם ולהתמוגג. רוב תחומי החיים יפנקו ויעצימו אתכם. מבחינה קוסמית הינכם במיקוד ובשיא נצלו כל רגע ותיהנו.

גדי

-
בלבול וקושי להחליט מאפיין את הגדיים. מפגש מאוד יוצא דופן יוביל ללמידה של נושא חדש בתחום שלרוב רחוק מכם במיוחד. קיים בכם צורך עז לפרוץ מסגרות קיימות ולצעוד על מסלול חדש ושונה. לכו עם הלב שתמיד מקשיב לשכל. אתם מסיימים תקופה קשה.

דלי

-
תחושת משפחתיות מעיקה. אתם משוועים להיות לבד. מומלץ לכם להתנתק ולנסוע לבד למקום מבודד בו תוכלו לפגוש את עצמכם. גם כך אף אחד לא מבין ללבכם. ישנו חבר ילדות שיציע את עזרתו ושם תרגישו בטוחים ותוכלו להטען מחדש.

דגים

-
יום הולדת שמח, כאלה קלפים נדיר לראות אצל אדם פרטי ובעיקר ככל שהפריסה מאפיינת תדר של מזל. הצלחה רבה, בריאות טובה, הפתעה נעימה ואהבה בשיאה. אתם במיטבכם, החיים וסוד הכוכבים עשויים לפנק עד כדי שמומלץ לכם להמר ולזכות. בהצלחה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש