טבק עד הבית

מאת: או-מד מדיקל ● 16/3/2011 09:09 ● ערב ערב 2489
/ אביבה דקל / על היוזמה של צחי צריך לרשום פטנט. לראשונה בארץ- משלוחי מוצרי טבק עד אליכם הביתה בחינם. הטבק לנרגילה עומד להיגמר? מהיום כבר לא צריך לצאת מהבית. טבק בטעמים שונים וכל האביזרים הנדרשים לחובבי העישון. בשלוש חנויות 'מלך הנרגילות' רשת בלעדית לממכר נרגילות וטבק באילת
טבק עד הבית

כמו הרבה רעיונות מוצלחים, גם הרעיון לפתיחת חנות נרגילות באילת נולד לגמרי במקרה. צחי ארידור נולד וגדל באילת. אחרי שירות קרבי בגדוד 'שמשון' כלוחם ומפקד, החליט כמו רבים אחרים, לאוורר קצת את הראש בחו"ל. הוא ארז פקלאות נסע למיאמי שם עבד במכירות. אחרי תקופה קצרה, משהחליט לפתוח עסק משלו אמר בלבו שאת הקריירה העסקית שלו הוא בוחר לעשות בבית, באילת.
צחי חזר לעיר ושכר חנות מול שדה התעופה בכוונה לפתוח בה חנות למיצים ושיקים, אלא שלמטרה הזו הוא לא הצליח לקבל רישיון וכמעט התייאש מלראות את עצמו איש עסקים באילת. ביום אחד מיני רבים בהם ישב בחנות הריקה וניסה לחשוב לאן הוא הולך מכאן, נכנס בחור לחנות, שלא היה בה דבר למעט מספר נרגילות שהושארו שם על ידי השוכר הקודם. להפתעתו הרבה של צחי, ביקש עובר האורח לרכוש לעצמו לא פחות ולא יותר אלא- נרגילה...
"למה שלא אפתח עסק למכירת נרגילות?", חשב צחי לעצמו, בדק וגילה שאין באילת אף לא חנות אחת לממכר טבק ונרגילות, והחליט להיות הראשון שיעשה זאת. מה גם שהוא מעיד על עצמו שהוא מבין בטבק ואוהב נרגילות.
איך אומר היום צחי, "זו הרגשה מצוינת להמציא את הגלגל".

תמונת כתבה


מחנות אחת לרשת חנויות


באפריל 2007 פתח צחי מול שדה התעופה את החנות הראשונה באילת לממכר נרגילות וטבק- 'מלך הנרגילות'. ארבע שנים אחרי שנפתחה החנות והוכיחה שאכן אפשר למכור בהצלחה גדולה נרגילות וטבק באילת, החליט צחי לעלות העירה ולתת מענה נוח יותר לביקוש של תושבי אילת. החנות השנייה נפתחה בשדרות התמרים לפני שמונה חדשים מול קופת חולים 'מכבי' והצלחתה הביאה לפתיחה של חנות שלישית הפעם במרכז 'איזידור' שעובר בימים אלו מתיחת פנים רצינית, מחדשים ריצוף במעברים החיצוניים, מקימים פרגולה ומחדשים מדרגות. חלק מעליית המדרגה של המרכז הזה, תהיה ללא ספק חנות הנרגילות והטבק של 'מלך הנרגילות'.

הכל לנרגילות ב'מלך הנרגילות'


למעלה משלושים סוגי נרגילות תוכלו למצוא ב'מלך הנרגילות' - מבחר יפהפה של נרגילות בכל צבעי הקשת ממש תאווה לעיניים. והמחירים - החל מ ₪ 35- ועד .₪ 300 ולא רק נרגילות תמצאו כאן אלא גם את כל מה שדרוש לעישון נרגילות: תשעה סוגי פחמים, כולל פחם טבעי, ולמעלה מ-15 סוגי צינורות מכל המינים והצבעים והכל באחריות מלאה. אם תרכשו נרגילה אצל 'מלך הנרגילות' ומשהו השתבש או לא עובד, צחי מתחייב לתקן, להחליף או להחזיר לכם את כספכם.
המבחר אצל 'מלך הנרגילות' הוא הגדול ביותר בעיר וגם המחירים הם הזולים בעיר:
פקטים של גחלים לנרגילה תמצאו כאן ב- ,₪ 30 חבילה המספיקה לזמן רב.
ארבע חבילות פחם קטנות יעלו לכם .₪10
הטבק במשקל שצחי מביא לאילת היישר מכפר יאסיף בצפון הרחוק, הוא מהמין הטוב ביותר שיש להשיג והוא מגיע בטעמים שונים: תפוח כפר יאסיף, אפרסק, פסיפלורה, אבטיח- נענע, אבטיח- דובדבן, לימון-נענע, סוכריות, נענע, שלושה תפוחים - המבחר הגדול ביותר בעיר כבר אמרנו?
על לקוחות 'מלך הנרגילות' נמנים אנשים מכל המגזרים. אחת הסיבות העיקריות שהם מגיעים ל'מלך הנרגילות' בנוסף למחירים הזולים והמבחר הגדול הוא השירות. אין כמו השירות שתקבלו אצל צחי, שירות הכולל אפילו משלוחים חינם עד בית הלקוח.

ולא רק נרגילות


בנוסף לנרגילות תמצאו ב'מלך הנרגילות' גם טבק בתפזורת לגלגול עצמי של סיגריות מכל הסוגים כמו: גולדן וירג'יניה, דראם, דומינגו, באלי שאג וכן טבק למקטרות במחירים ללא תקדים לדוגמא:
גודלן וירגי'יניה - ₪ 45 לחפיסה
דראם ב - ₪ 44 לחפיסה כולל ריזלה.
דומינגו - 38 ₪ לחפיסה
באלי שאג - 38 ₪לחפיסה.
קופסאת 'נאחלה' במשקל 40 גרם ב-₪ 6 .
אפשר לרכוש ב'מלך הנרגילות' גם את כל המוצרים הנילווים כגון ניירות גלגול, פילטרים, מצתים רגילים ומצתים לאספנים.
"העישון מזיק לבריאות", אומר צחי ומוסיף, "אבל אם אתם כבר מתעקשים לעשן, כדאי שתרכשו את כל המוצרים אצל 'מלך הנרגילות' כאן המוצרים הם הטובים והאיכותיים ביותר".
צחי מדגיש כי אצלו ברשת אין מכירה לנוער מתחת לגיל 18 ומי שנראה צעיר מדי מתבקש להציג תעודת זהות. (תדמית)

'מלך הנרגילות' - רשת חנויות הנרגילות והטבק הותיקה והזולה בעיר!
חנות ראשונה - מול שדה התעופה
חנות שניה - שדרות התמרים מול קופ"ח מכבי
חנות שלישית - מרכז איזידור
שעות פתיחה: א'- ה10:00 עד חצות. שישי 09:00 עד כניסת השבת.
שבת: מצאת השבת עד חצות. חנויות הרשת סגורות בשבתות ובחגים.
טלפון: 08-9105510.