הפילפליה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/4/2011 15:11 ● ערב ערב 2494
קייטרינג קטן באהבה גדולה. תפריט עשיר יום יום בטעמים מיוחדים ורעננים במחירים אטרקטיביים. אין כמו אוכל ביתי, מבית אמא, שמזכיר לנו דברים שאנחנו כל כך אוהבים, להתרפק ולהנות מהטעם. אז אם אתם באמת מתגעגעים, דעו לכם שאת הטעמים הללו תוכלו לטעום ולהתמכר אליהם בקייטרינג 'הפלפליה'.
הפילפליה

'הפילפליה' נפתחה לפני כארבעה חודשים וכבר צברה וצוברת תאוצה מטאורית (טפו טפו...), בזכות הטעמים, הטריות, הניקיון, הסדר, המחירים הסבירים וגם בזכות האנשים המקסימים שעושים אותו.
נא להכיר את שלוש השותפים המקסימים: אשר ואשתו נדיה פרץ ושותפם אלי. גילוי נאות: אני מכירה את אשר ואלי מימים ימימה, הם אלה שמכינים לנו את האוכל הטעים בחדר האוכל של 'יוספטל', אלה ששמם יצא למרחוק, בזכות הטעם והאהבה לאנשים. אשר פרץ בתחום האוכל כבר יותר מעשור. הוא הוכשר בבית המלון 'מרידיאן' בתמיכת בית-הספר הבינלאומי למלונאות ותיירות, אוניברסיטת בן-גוריון באילת. לאחר מכן, עבד במשך שנתיים במלונאות והיה שותף בהפקת אירועים גדולים ובמקביל החל דרכו ב'יוספטל' עד היום. בבית, הוא לא הפסיק לבשל, עשה זאת מפה לאוזן, לחברים, עד שהלחץ עליו גבר, והוא החליט לפתוח מקום משלו. לאשר הצטרף מי אם לא הקולגה שלו מבית החולים 'יוספטל', האיש והמטבח – אלי וכמובן אשתו המקסימה של אשר, נדיה, שעבדה במשך שנים כסוכנת מכירות ב'קוקה קולה' ונחשבת המנוע הדוחף של 'הפלפליה'. תפסנו אותה לשיחה צפופה בין הסירים.
אז מה אוכלים ב'פלפליה'?
"הקייטרינג מתמחה בבישול ביתי, אוכל מגוון, מזרחי בעיקר, בסירים קטנים, כמו בבית אמא", מספרת לנו נדיה בחיוך ומוסיפה: "כולם מכירים את האירוח של אשר, את הלב הגדול, את האוכל המיוחד. פעם היינו עושים זאת בבית, ועכשיו- לאור הדרישה – אנחנו כאן בשבילכם".
פרטי לנו אילו מאכלים יש כאן.
"ריאות, בשר ראש, שניצלים ביתיים, קדירות בשר ועוף, קוסקוס. יש לנו אפילו מוקפץ, וניתן להתענג גם על סושי – בהזמנה מראש, דגים חריפים, דגים מיוחדים – מדי פעם אפילו לוקוס, חלות, תירוש ויין ועד שתיה קלה ועוד ועוד".
מחירים?
"צלי בקר/לשון בקר/בשר ראש/סטייק פרגית/סטרוגנוף – 80 ₪ לק"ג. כרעיים צלוי בתנור/שניצלונים – 45 ₪ לק"ג. תבשילי קדירה/ממולאים עם בשר – 50 ₪ לק"ג. תוספות/ירק חם – 30 ₪ לק"ג. מבחר סלטים – 40 ₪ לק"ג. משעה 14:00 – 30% הנחה על כל התפריט – רק ביום שישי. מבצע פתיחה – בכל קניה מעל 200 ₪ - חלת שבת מתנה.
קייטרינג לאירועים?
"אנחנו עורכים אירועים קטנים כגדולים. מארוחה רומנטית לזוג ועד אירוע גדול של 100-150 איש. לדוגמה, ערכנו את סעודת הפורים לכבוד הרב בן גיגי, כמו גם אירוע גלאט כשר לכוחות החילוץ וההצלה, ואפילו אירוע פורים לעירייה ועוד".
אם כן, רשמו לפניכם, כל אירוע שעולה בראשכם – ארוחות רומנטיות, ימי הולדת, בת/בר מצווה, גיבושים, מסיבות עובדים, מסיבות בכלל ועוד – הכתובת שלכם היא 'הפלפליה'.
איך בחרתם את השם של המקום?
"זה סיפור חמוד. פירוש שם המשפחה שלי ברוסית פרץ=פלפל, ואנחנו פלפלים כאלה, יש כאלה שקוראים לנו משפחת פלפלת. משם הגיע השם".
קייטרינג 'הפלפליה' הוא כשר-בשרי בהשגחת הרבנות אילת עם אפשרות לארוחות מהדרין וגלאט – בהזמנה מראש. פתוח בימי חמישי ושישי עד שעה לפני כניסת שבת וכמו כן לאירועים. בעתיד הקרוב, ייפתח הקייטרינג במשך כל השבוע. או אז תוכלו לרכוש כרטיסיות שבהן על כל 10 ארוחות, תקבלו אחת בחינם.
הנחות לחיילים ונהגי מוניות – 10%.

'הפלפליה', אזור התעשיה, צמוד ל'דפוס נורית', 052-7929960.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש