שניר עוזיאל - השדכן של הנדל"ן

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 14/4/2011 17:53 ● ערב ערב 2494
מחפשים את בית חלומותכם? מחפשים את משרד התיווך שילך אתכם יד ביד לאורך כל הדרך וייתן לכם את המענה המהיר, היעיל והאמין ביותר?. 'תיווך אקספרס' הוא הכתובת בשבילכם. כי מקצועיות ואמינות זה שם המשחק... מי שכבר רכש דירה או בית בעבר, יודע כי הצעד הראשון להצלחה הוא לבחור את משרד התיווך הנכון.
שניר עוזיאל - השדכן של הנדל''ן

כאשר מדובר בעסקה כל כך חשובה, שמן הסתם לא מבצעים כל יום, בסדר גודל של מאות אלפי שקלים, חשוב לקבל מענה מקצועי ואמין וכן הנחיה וליווי הולמים אשר יובילו אתכם בדרך הטובה ביותר אל ביצוע העסקה.
רשמו לפניכם - 'תיווך אקספרס' של שניר עוזיאל, מתווך, מנוסה שחי ונושם נדל"ן. תיווך' אקספרס' הוא משרד אמין שמטפל בלקוחותיו ביושר ויעידו על כך לקוחותיו המרוצים שרובם מגיעים אליו מפה לאוזן. שניר זמין במהלך כל היום ותמיד מוכן לייעץ ולהקשיב על מנת לתת ללקוחות את מלוא תשומת הלב כדי שימצאו את בית החלומות.
שניר עובד על תקן פרילנס מול רוב המתווכים בעיר ועוסק בכל תחומי הנדל"ן: קניה, מכירה, השכרה, וגם ניהול נכסים (אחזקה שוטפת) של משקיעים הגרים מחוץ לעיר ורוצים ראש שקט בידיעה שיש מי שדואג ומטפל עבורם בנכסים כאילו היו שלו. מקצועיות, רצינות, אמינות, שירות אישי ואדיב - זה 'תיווך אקספרס' או כמו שהשדכן של הנדל"ן אומר:
"אל תהסס-'תיווך אקספרס'".

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש