'קו היופי'-כשמקצועיות ואהבה למקצוע מתחברים

מאת: או-מד מדיקל ● 27/4/2011 12:05 ● ערב ערב 2495
/ אביבה דקל / את האהבה של זהבה לשיער ואיפור אפשר להרגיש על כל לקוחה מרוצה שיוצאת תחת ידיה. כי עם כל הכבוד למקצועיות, רק כשמוסיפים לה אהבה וחום התוצר יוצא מוגמר. תשאלו את לקוחות 'קו היופי'. מאות לקוחות מרוצות לא טועות
'קו היופי'-כשמקצועיות ואהבה למקצוע מתחברים

תמונת כתבה


'קו היופי' הוא המקום המושלם בה' הידיעה להתכונן בו לחתונה, לחינה, לבר מצווה או בריתה. ב'קו היופי' כל לקוחה היא מלכה, שמקבלת את מלוא תשומת הלב והיחס, כי אם יש מישהי שיודעת לתת שירות זו זהבה ולא בכדי. ככה זה שכאת אוהבת את העבודה שאת עושה. שמה של זהבה כבר יצא לפניה בעיר, כמי שמתמחה בסירוק ואיפור כלות. כלה שמגיעה ל'קו היופי' זוכה לפרטיות מוחלטת ולמלוא תשומת הלב, שכן באותו יום כל תשומת הלב של זהבה תוקדש אך ורק לה. באותו יום תקפיד זהבה שלא לזמן למקום לקוחות נוספות. זהבה מאפרת את הכלה הנרגשת, מעצבת לה גבות, מסרקת ומכינה את הכלה ליום החשוב בחייה והכל בנעימות ובאהבה. במהלך שהותה של הלקוחה ב'קו היופי' תפנק אותה זהבה לא רק בטיפול מקצועי, אלא גם בנלווים שעושים לא פחות טוב, כמו למשל: קפה ועוגה, או ארוחת צהריים. בעזרתה של זהבה מצליחה הכלה להירגע. בסופו של יום, היא תצא מ'קו היופי' לא רק מאופרת, מסורקת ולבושה אלא גם ואולי בעיקר- רגועה ושלווה, מוכנה לקראת האירוע הגדול בחייה.
ולא רק את הכלה- גם את החתן מטפחת זהבה ולעיתים גם מאפרת קלות. לקראת טקס החינה, מגיעה הכלה עם כל נשות המשפחה ל'קו היופי'. זהבה משמיעה להן מוסיקה לפי בקשתן, מגישה כיבוד ובין לבין- תוך כדי מה שמתפתח לעתים למסיבה אמיתית ועליזה, מקבלת כל אחת מבנות המשפחה טיפול אישי ותסרוקת לפי בקשתה.
גם לכלות בת המצווה המגיעות בדרך כלל עם האמהות ל'קו היופי', עוזרת זהבה להיראות בדיוק כמו שהן רוצות וכמו שמתאים להן.
אם מאמינים, חלומות מתגשמים
זהבה נולדה וגדלה באילת. כל חייה אהבה לטפל בשיער ולאפר. כבר כילדה קטנה היא סירקה ואיפרה את חברותיה וגם כל בת משפחה מבוגרת, שהסכימה למסור את עצמה לידיה. כולם התייחסו לכך כאל משחק ילדות שיעבור עם הזמן, אבל זהבה ידעה תמיד בסתר ליבה, שאת זה בדיוק היא רוצה לעשות כשתהייה גדולה. גם כשבגרה, המשיכה זהבה לעסוק בעיצוב שיער ובאיפור כתחביב. כשפתח סמי קוט, הבלגי, בית ספר לעיצוב שיער באילת, נמנתה זהבה על תלמידיו. משסיימה את לימודיה היא הרחיקה נדוד למרכז הארץ ללמוד איפור אצל אמן האיפור בועז שטיין ובכך הגשימה את חלומה. כיום היא נחשבת למומחית באיפור כלות, איפור יופי, איפור אופנה ואיפור לבנוני, המבוסס על שימוש בצבעים רבים, המתמזגים לשלמות אחת. בין ההשתלמויות הרבות שעברה זהבה נמנה גם קורס לכימיה של השיער, מה שהופך אותה גם למומחית בצבעי שיער, ערבוב צבעים ונטרולים.
במשך השנים המשיכה זהבה לפנק את חברותיה ואת בנות המשפחה בטיפולי שיער ובאיפור, אבל תמיד היה לה חלום אחד- שיום אחד יהיה לה מקום משלה, בו תוכל להפוך את התחביב למקצוע ולטפל בלקוחותיה בדיוק כמו שהיא יודעת ומבינה. לפני שלוש שנים, בתמיכתם ובעזרתם של הבעל והילדים, התגשם סוף סוף החלום. דניאל, בעלה, שיפץ, צבע ובנה וזהבה פתחה את 'קו היופי' שלה, סלון לנשים וגברים. על קירות סלון היופי מתנוססים פוסטרים של דוגמניות אותן היא איפרה וסירקה במו ידיה.

יושר ואמינות משתלמים תמיד


ב'קו היופי' משתמשת זהבה רק בחומרים הטובים ביותר, שלא עלולים לגרום נזק, גם אם הם יקרים יותר והרווח שלה אגב כך קטן יותר. זהבה גם לא מתפתה להימשך אחרי בקשת הלקוחה, אלא מציעה לה את מה שבאמת טוב ומקצועי עבורה, שוב, גם אם זה לא תמיד יוצא הכי רווחי עבור זהבה. גם הצעירות מקשיבות לה, מתייעצות אתה ומקבלות את חוות דעתה. למרות המספרות המפוארות הרבות בעיר, נערות ונשים צעירות רבות, מעדיפות להגיע ל'קו היופי' ולמסור את עצמן לידיה המקצועיות והמנוסות.

העתיד וורוד


זהבה לא מפסיקה לחלום בגדול. לאחרונה היא חנכה את סלון היופי המחודש שלה- 'קו היופי', בפתיחה חגיגית ומרגשת. אורחים רבים, ביניהם לקוחותיה המרוצים, הגיעו לברך. בין הבאים היו כל הנציגים של 'אגו פרופשיונל', אבל בעיני זהבה זו רק תחילת הדרך. כרגע יש לה תוכנית מגירה, לפתוח בעתיד גם מכון למניקור ופדיקור.
בועז שטיין, המורה לאיפור של זהבה, ביקר ב'קו היופי' והתפעל מפינת האיפור המצויידת להפליא במיטב המוצרים שהוא מייצר.
ב'קו היופי' ניתן לרכוש מוצרים מבית בועז שטיין כגון: קונסילרים, מייקאפ, ספוגיות, שפתונים וגלוסים, כמו גם מבחר מוצרי טיפוח שיער של 'אגו פרופשיונל', שהידוע ביניהם הוא שמן אגוז ברזילאי.
תחביב נוסף של זהבה הוא ציור, בימים אלו היא מתכננת רכישת מכונה מיוחדת של ציור על שיער. אמרנו לכם שהיא עוד תגיע רחוק?

'קו היופי'
כתובת: שביל צבר 3/3, מול תחנת הדלק בעונש ליד סופר מערב.
טל: 08-330889,
052-5874981
שעות פתיחה: בין 10:30 עד 20:00, אפשרות עד חצות בתיאום טלפוני מראש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש