מספרי האהבה

מאת: ● 27/4/2011 13:40 ● ערב ערב 2495
דקה לפני שנלך לשכור דירה משותפת ולגדל ביחד שני ילדים וכלב. איך נדע שהבחירה שלנו היא הנכונה?. מאהב לרגע או גבר לחיים? אשה בונה או שמא אשה הורסת?. הפתרון: קחו דף ועט ותתחילו לחשב התאמה זוגית בראי הנומרולוגיה
מספרי האהבה

איש אחד היה נשוי ברמה טובה של יציבות ובטחון במשך 35 שנה. אחרי שיצא לגמלאות פנה ללימודי העשרה בתחומי הרוח והגיע לנומרולוג שחישב עבורו את ההתאמה הזוגית בינו ובין רעייתו ואם ילדיו, וראה זה פלא. כשהגיעה התוצאה החישובית- חשכו עיניו. הנומרולוג בישר לו ביגון קודר שחיי הנישואין שלו נידונו לכישלון מוחץ, ושבינו לבין אשתו אין התאמה זוגית כלל ועיקר....יצא האיש מעל פני תורת הנומרולוגיה והוא אבל וחפוי ראש והחליט שכל מי שחכם ירחק ממיני מחשבוני הגורל.
את הסיפור המשעשע הזה מספרת יפה גונן, אחות בבית החולים לשעבר, כיום פנסיונרית ונומרולוגית מקומית. בערב נומרולוגיה וטארוט שהתקיים לאחרונה ב'מיסטי כאן' והשמחה היתה רבה. בחדר חמים התכנסו הבאים, רובן נשים, שבאו להשתעשע שעשועי מספר וקלפים. יפה גונן מזהירה מראש שהנומרולוגיה אינה דבר מדויק ושאין ביכולתה לנבא דבר. "אני לא מכשפה", היא מדגישה, "אין ביכולתי לראות את העתיד. הנומרולוגיה מטרתה לתת ייעוץ בלבד, היא נותנת קרן אור שמאפשרת צמיחה" .

מהי הנומרולוגיה?
"המתמטיקאי בעולם היווני העתיק, פיתגורס, דיבר על כוחם של המספרים. הנומרולוגיה טוענת שלכל מספר יש אנרגיה ותדר שמסתובבים בעולם. תאריך הלידה שלנו הוא שביל הגורל שלנו. הוא המספר הדומיננטי ביותר כי אי אפשר להחליפו, שלא כמו שם. אם העולם הוא מפעל גדול שזקוק לפועלים שלו, כל אלו שבאו עם מספר מסוים, שייכים לקבוצת עובדים מסוימת והם באו לעשות את אותה עבודה ולמלא את אותו תפקיד". גונן מציינת שהמספר שנובע מהשם יכול להשתנות, והוא מציין תכונות שנרכשו.

אפשר לדעת אם מישהו מתאים למישהי לפי הנומרולוגיה?
"אפשר לבדוק תאריך מול תאריך, וכן התאמת שם ושבילי גורל". גונן מוסיפה שייעוץ זוגי נומרולוגי כולל משתנים רבים וזהו חישוב מורכב. "אם בתאריך לידה מסוים חוזר מספר מסוים שוב ושוב, הרי שיש לו דומיננטיות באופי ובגורל של אותו אדם. זה לא חייב להיות הסכום הסופי, אבל בהחלט זה מספר שמשפיע על המפה הנומרולוגית". כך שיכול להיווצר מצב שבו בין בני זוג מספרי הגורל אינם מצביעים על התאמה, אך בחינה מדוקדקת של תאריכי הלידה בשלמותם מוצאים שהמספרים שלהם דווקא מתאימים. הצצה מהירה ברשת האינטרנט מגלה שיש לא מעט אתרי 'מומחים' בתחום הנומרולוגיה, שמציעים מתכונים ומחשבונים לחישוב עצמי כולל הזמנה לפנות לאותו בעל אתר לשם קבלת ייעוץ מלא בתשלום כמובן. אצל רובם מציעים נוסחא דומה לצורך חישוב התאמה זוגית וזה הולך כך: ראשית חשבו את מספר הלידה שלכם –ראה קובייה. אחר כך חשבו את מספר הלידה של המועמד או המועמדת הנרגשים לליהוק התפקיד בן או בת הזוג לחיים. לסיום, חברו את שני המספרים. נניח שמספר הלידה שלך הוא 1 ושל הפרטנר הוא 2, מחברים 1 ועוד 2 ומקבלים את המספר 3. לא נורא מסובך. מה שכן מסובך זה למצוא התאמה בין הדעות של 'מומחי' הנומרולוגיה השונים. כך באתר אחד כותב הנומרולוג שהתאמה זוגית שמספרה 3, משמעותה בלשון ישירה- קטסטרופה. "אין סיכוי", כותב הנומרולוג, "והשנאה רבה בין בני הזוג". לעומתו, 'מומחית' אחרת כתבה: "התאמה זוגית של המספר 3 משמעה הרמוניה מושלמת, יציבות ובטחון בקשר הולדה ויצירתיות". על זה נאמר: הכול פתוח והרשות נתונה. בחר לך את חוות הדעת שיותר מוצאת חן בעיניך וצא לדרכך רצוף בטחונות או רדוף פחדים.
שרית נחשון, מייסדת 'מיסטיכאן' ויועצת רוחנית בעצמה מוסיפה: "יש חופש בחירה ואין עתיד מוחלט. אם אדם נמצא במקום טוב עם עצמו והוא בשל לעשות עבודה על עצמו, הנומרולוגיה, כמו הטארוט והאסטרולוגיה יתנו לו כלים וכיוון. אני עובדת עם מגוון כלים, כולל ציור והכול משתלב יופי ביחד". מן הקהל אומרת מישהי שיש דברים שניתן לראות לגבי העתיד. שיש נבואות וחלילה לא למטרות שליליות אלא ניתן לספק אזהרות על פי מה שעולה מן הקריאה. כך צץ ומופיע דיון עתיק יומין בדבר גורל כתוב מראש, מידת הרצון החופשי שיש לאדם ויכולת הניבוי והבחירה.
ובחזרה לתורת המספרים, אם נתבסס על ההמלצות של הנומרולוגית יפעת אורלב כפי שהן מתפרסמות באתר 'וואלה' נגלה שהצירופים המוצלחים יותר הם של בני זוג שמספרי תאריכי הלידה שלהם הוא 1:1 .1:2 .1:6 1:9 2:2 2:3 2:4 2:6 2:7 2:9 3:5 3:6 3:9 4:4 4:6 4:7 4:9 5:6 5:8 5:9 6:6 6:8 6:9 8:9 9:9 7:7 7:8 7:9
צירופים בעיתים אך אפשריים להצלחה בזכות מאמץ משותף: 1:3 1:5 1:7 1:8 2:5 3:3 3:4 3:7 4:5 4:8 וצירופים שאינם מומלצים: 2:8 6:7 5:7 5:5 3:8 1:4.
ומילה לסיום מפי שרית נחשון: "לפעמים קשר מאתגר מיסודו מביא לצמיחה אישית. בני זוג בעלי תכונות מנוגדות יכולים ללמוד אחד מהשני ולא רק להתנגח זה בזה. הכול עניין של גישה ובחירה".
ואנחנו מוסיפים - בל נשכח שהאהבה יכולה לתרום לתהליך זה של צמיחה מתוך ההבדל. האהבה לא רק כמטרה אלא גם כאמצעי... ותחשבו על זה בין החישובים שאתם עושים על הנייר.

כך תחשבו את שביל הגורל


רשמו את תאריך הלידה שלכם על הנייר כולל כל הספרות נניח: 2/1/1962, כעת חברו את כל הספרות שוב ושוב עד שתגיעו לספרה אחת בלבד. 2+1+1+9+6+2= 21 עכשיו נחבר את ספרות המספר שהתקבל 2+1 ונקבל את המספר 3 כמספר שביל גורל. משמעות הדבר: אנשי השלוש הם אנשים יצירתיים, מהירי מחשבה, מלאי הומור, תקשורתיים וניידים. אליבא גונן: "במפעל החיים הם באו על מנת לשמח אנשים. אנשי טיפול ואומנות. השלוש הם ילדים לנצח. בעלי מזל מיוחד ויש עליהם השגחה עליונה".

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש