רינה תכניס אתכם לכושר

מאת: או-מד מדיקל ● 4/5/2011 11:28 ● ערב ערב 2496
/ אביבה דקל / רוצים להיכנס לכושר? אין כמו לעשות את זה בסטודיו של רינה, מול הים הרחב והרי אדום. רינה כהרגלה דוהרת קדימה, לומדת, מתחדשת ומתפתחת ועושה כל דבר על הצד הכי טוב. אז למה אתם מחכים?
רינה תכניס אתכם לכושר

אין אילתי שלא מכיר את רינה, אחות מקצועית, מהותיקות והאהובות בבית החולים 'יוספטל' בעיר. ומי שלא מכיר אותה מבית החולים, מכיר אותה לבטח מהסטודיו שלה, או מהצלילה, ואולי מהשיט, או מהטיולים או מעוד המון מקומות אחרים. כי מי שמכיר את רינה יודע, שאין פעלתנית כמותה, ואין דבר בחייה שהיא רצתה לעשות ולא עשתה.

כושר בלי נזקים


אחד היתרונות שמביאה איתה רינה לסטודיו שלה, הוא הידע הרפואי אותו צברה במשך שנות עבודתה הרבות כאחות, כמו גם היותה בוגרת מכון 'וינגייט' ומכוני ספורט אחרים. בסטודיו של רינה תיכנסו לכושר מבלי לחשוש שיגרם לכם נזק גופני, שכן רינה יודעת בדיוק מה לעשות, איך וכמה על מנת שלא לפגוע בבריאות מתאמניה.
בסטודיו הייחודי שלה, הממוקם מול הים הרחב והרי אדום, מעבירה רינה מגוון שיעורים: שיעורי פילאטיס מזרן, פילאטיס מכשירים, עיצוב דינאמי וחיטוב הגוף, שיעורי זומבה, התעמלות בונת עצם ומתיחות.
השיעורים המגוונים מתבצעים בקבוצות קטנות, שמאפשרות לה לבנות תכנית אימונים אישית לכל מתעמל לפי יכולתו. יתרון אחר של הקבוצה הקטנה הוא יכולתה לפקח אישית על כל אחד – דבר הגורם למתאמן להפיק את המרב מגופו ולבצע תרגילים שלא חלם אי פעם שהוא יכול לבצע.
והתוצאות מדברות בעד עצמן: לסטודיו של רינה הגיעה אשה שכל גופה כאב, עד כדי כך שהיא לא הייתה מסוגלת לשכב על מזרן ולבצע תנועות בסיסיות. רינה פתרה את הבעיה על ידי כך שהשכיבה את הבחורה על ערימת מזרונים ובסבלנות רבה הנחתה אותה. מידי כמה שיעורים הוציאה רינה מזרון מתוך הערימה שמתחת לבחורה. התהליך לא היה פשוט ולא קצר, אבל היום הגברת מתעמלת על מזרון אחד, דקיק במיוחד. הכאבים נעלמו והיא אפילו משתתפת בשיעורי הזומבה.
בחורה אחרת הגיעה לסטודיו של רינה אחרי שבר בחוליה צווארית, שבר בעקבותיו הייתה מקובעת במכשיר חיצוני. רינה התאימה לה תכנית אימונים וכיום, שנתיים אחרי, היא מתאמנת באופן חפשי.

הלהיט - פילאטיס מכשירים


לאחרונה מקדישה רינה זמן רב לפילאטיס באמצעות מכשירים - ענף חדש שהכניסה לסטודיו שלה. הפילטיס באמצעות מכשירים, מתאים לכל אחד בכל גיל וגם למוגבלים – החל מרמה שיקומית ועד לרמה אתלטית. פילטיס זה משפר יציבה, מאריך ומגמיש שרירים, ומפתח כוח וסבולת. אצל רינה לומדים המתאמנים להכיר את גופם, לאמץ את עקרונות הפילטיס וליישם אותם בחיי היום יום. מכשירים כמו: 'רפורמר', 'וול יוניט' (חצי קדילק) ו'כסא מייצב' - עובדים על קפיצים, בעזרתם קל למתאמן להתמודד מול כוח הכבידה. עובדה זו מאפשרת עבודה מדויקת על כל שריר בלי לגרום נזק. אנשים עם בעיות בצוואר יבצעו על ה'רפורמר' תרגילים שיפעילו את גופם מבלי שיצטרכו להרים את ראשם ולאמץ את הצוואר. נשים בהריון מבצעות תרגילים על ה'רפורמר' שהוגבה בעזרת קופסא. על ה'כסא המייצב' ניתן לבצע תרגילים בישיבה ובשכיבה, עבודה מצוינת לנשים בהריון ואנשים עם בעיות בעמוד השדרה.
ה'וול יוניט' מאפשר למתאמן לעבוד בעמידה, בישיבה או שכיבה, לשחרר את כתפיו ואת צווארו, ולעבוד עבודה מדויקת על השכמות. שילובם של כלים אלו יחד עם האביזרים הרבים, מביאים לתוצאות מדהימות שלא ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת. והאביזרים הם אין סופיים: סוגים שונים של כדורים, צלחות שיווי משקל וסליידים, פיטבול, משקלות, מוטות, כדורי כוח, גומיות מכל הסוגים, פליטקס, גלילים ועוד. למעשה, אין אביזר שלא תוכלו למצוא אצל רינה.
בימים אלו בעקבות הדרישה פתחה רינה גם כיתות בוקר. פתרון נפלא לנשים אחרי לידה, אמהות עם ילדים ולכל מי שעובד במשמרות ערב או שרוצה לבלות את הערבים עם משפחתו.

מי אמר 24 שעות ביממה?


מי שמכיר את רינה יודע שבמקרה שלה זה לא רק בית חולים והסטודיו. רינה זה עוד הרבה דברים טובים.
בין השעות הארוכות של עבודה קשה כאחות מוסמכת בתחום האורטופדיה בבית החולים 'יוספטל' ובין הטיפול בשלושת הבנים שלה אותם גידלה לתפארת, רינה הפעלתנית לא מפסיקה לעשות דברים, ללמוד, כשהיא לא מוותרת על שום דבר. רינה, בוגרת מכון 'וינגייט', מדריכת חדר כושר, צוללנית וגם סקיפרית. ברשותה מפרשית עליה היא משייטת להנאתה. ואם לא די בכל אלו הרי שבין כל עיסוקיה הרבים רינה מוצאת זמן גם להתנדב במשטרת התנועה.
בנוסף, רינה שאוהבת גם לטייל, היא מורת דרך מוסמכת, שמארגנת טיולים מיוחדים לקבוצות קטנות בעיקר לפטרה וואדי רום. רינה חיברה בין אהבתה לטיולים לבין אהבתה לספורט והגתה רעיון מקורי- טיולים בארץ של קבוצות קטנות בשילוב פילאטיס ועיצוב דינאמי. "היתרון בקבוצות קטנות", אומרת רינה, "הוא שאני יכולה להשגיח על כל אחד ולטפל מיידית בכל בעיה, ממש כמו בכתות האימון הגופני בסטודיו שלי. גם את הטיולים שאני מארגנת אני מעדיפה בקבוצות קטנות".

החל מהיום אפשר להיכנס לאתר האינטרנט שבנה בנה, עידו, מומחה למחשבים ולבקר בסטודיו של רינה על מסך המחשב. תרשמו לפניכם: RINASTUDIO.CO.IL היכונו לחוויות. כי עם רינה החיים אף פעם לא יכולים להיות משעממים...

הסטודיו של רינה
כתובת: ששת הימים 5064
דירה 34
טלפון: 050-7637759
פגישות בתיאום מראש

.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש