מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 4/5/2011 11:42 ● ערב ערב 2496
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

ללורד אריסטו שלום רב!


שמי רחל, אני גרה באשקלון כבר 15 שנה, עובדת במלונאות בתפקיד בכיר. בת ,42 לא נשואה, יש לי עבודה מרתקת, חברים נפלאים ותודה לאל משפחה נהדרת. אפשר לומר שחיי הרבה יותר טובים משל הרבה אנשים שאני מכירה, אבל לאחרונה עברתי אכזבה קשה מאדם שהכרתי דרך הצ'אט. נפגשנו המון והוא לא הפסיק להראות התלהבות ולדבר על חתונה. כל מי שמכיר אותי יודע שתמיד אמרתי שחתונה זה ממני והלאה. אני חולת עבודה ולא חסר לי גבר. תמיד רדפו אחרי, אבל בגבר הזה היה משהו מיוחד, ולכן האמנתי בו עד ליום שהאסימון נפל לי והבנתי שהוא במקביל אלי נפגש גם עם עוד שתי נשים מהצ'אט, וזרקתי אותו. אני אדם ישר ואמין ואין לי שום צורך באנשים לא הגונים לצידי.
חודשים שהוא מתחנן לחזור אלי אומר לי - "טעיתי, מעדתי, סלחי לי", אבל עבורי הוא אוויר. למרות שמבחינתי זה נגמר, בלב, ברוח ובנשמה, נפגעתי מאוד. בבדיקות האחרונות שעשיתי גילו לי סכרת וכאן נבהלתי מאוד. סכרת זו מחלה קשה שעל מנת להישמר ממנה חובה לשנות את כל צורת האכילה והמזון, וכמובן חובה לחיות ברוגע ובשקט נפשי. ואני, למרות שאני תודה לאל, נראית מצוין, אני הכי אוהבת לאכול דברים טעימים ואני שונאת ספורט.
למזלי, גנטית אני גבוהה וחטובה, ובסוג העבודה שלי כמנהלת במלונאות אני לא צריכה להסביר לך כמה מתח יש, ועכשיו בום, פתאום סכרת. אימי סבלה מהמחלה הארורה הזו וגם מתה צעירה מאוד בגללה.
מאז שנודע לי אני מאוד במתח, חוששת, לא רוצה לחיות בלי שמחת חיים או עם חס וחלילה עיוורון או קטיעת אברים בגופי. לכן אני פונה אליך, שאתה ידוע בעולם כולו כמנהיג רוחני, כמדיום וכאדם שמרפא אלפי אנשים. שמעתי עליך המון סיפורים איך העמדת חולים חזרה על הרגליים, אנשים עם כל מיני בעיות, פחדים, סיוטים, שלא לדבר עליך כמדיום. מה שהרשים אותי יותר מכל שאתה נותן לכל אדם לשלם כפי יכולתו עבור הברכות והטיפולים הרפואיים ואלה שלא יכולים אתה מקבל אותם אפילו בחינם. זו ממש מצווה גדולה ושאלוקים ייתן לך כוחות וברכה על מעשיך. אני חייבת להגיע אליך לייעוץ אישי כמתקשר, אני רוצה לדעת מה מחכה לי, האם אי פעם אתגבר על הסכרת הזו? האם תהיה לי אהבה ועוד.
אשמח להיפגש איתך בהקדם. אני יודעת שאתה מאוד עסוק, אבל אנא נסה בהקדם.
אשקלונית שזקוקה לך מאוד,
רחל (שם בדוי)

רחל יקרה שלום וברכות


שמחתי לקבל את מכתבך וכמובן ששמחתי שנפגשנו. בריאות היא דבר מאוד חשוב ומחלת הסכרת היא באמת מחלה קשה הרבה יתר ממה שאנשים מבינים. למזלך, הסכרת שלך עם טיפול נכון, ניתנת לריפוי. בדרך כלל היא תוקפת אנשים שמנים ושכשהם מרזים היא נעלמת. לאחר שעשיתי לך תקשור ופתחתי לך בספר הקדוש ובקלפים אני רואה בברור שהסכרת נחתה עליך מהמתח בעבודה. אהבת השלמות שלך גורמת לך להמון מתחים ובשילוב הצער שנגרם לך בעקבות האכזבה מהגבר שהכרת זה קרה. שנים רבות בחרת להישאר לבד וסוף סוף כשכבר הכנסת גבר לתוך הלב שלך והתאהבת, התאכזבת. בתקשור שלך הופיעה אימך עליזה ז"ל, היא אמרה לי שהרבה שנים לא היה לך זמן לאהבה כי את, כבת יחידה, טיפלת בה במסירות מדהימה. היא הייתה גרושה מאביך שהיה גבר אלים ובוגדן. שנים טיפלת באמך החולה והקדשת את כל השאר לעבודה שהייתה חייבת מבחינתך להיות מקצועית, כי במלונאות יש המון תחרות ואויבים בתוך המערכת. אני גם רואה שבספר הקדוש מופיע שבמשך השנים הרבה גברים נשואים התחילו איתך וזה גרם לך יותר ויותר להתרחק מהחלום של להקים בית בישראל. לפי הקלפים, הגבר שנכנס לך לחיים באמת רצה אותך. הוא אכן מעד והיה בקשר עם עוד שתי נשים, אבל רחל, את חייבת להבין שככה זה בצ'אטים. בעולם הווירטואלי הזה קשה היום להכיר אישה איכותית כמוך, שמעוניינת בזוגיות ארוכת זמן. לרוב, האנשים בצ'אטים מחפשים חוויות מיניות, קצת ריגושים, ולהמשיך הלאה, כי תמיד יש את התחושה שאולי מפספסים משהו טוב יותר. אני חושב שאת מחמירה עם עצמך ואיתו. אם את באמת חושבת שיש בו משהו מיוחד קחי אותו לשיחה עמוקה ורצינית. לפי הקלפים אני רואה שהוא בהחלט יהיה מאוד מעוניין. בחיים האלו לא יזיק להיות קצת גמישים. אני רואה אותך בזוגיות עם הגבר הזה ויותר מכך, אני רואה אותך מבריאה לחלוטין מהסכרת. המון הליכה ברגל, תזונה נכונה ושקט נפשי ואת תעשי את כל אלה כי את חזקה ובעלת אישיות חזקה. רחלי יקרה, טיפלת באימך, עשית מצווה גדולה, ומהשמים אוהבים אותך. אמך שומרת עלייך מלמעלה ואת לא תישארי לבד, וזאת הבטחה. לבריאות טובה ובהצלחה.
לורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש