אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 4/5/2011 22:44 ● ערב ערב 2496
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
בשבוע הקרוב, תעדיפו לחגוג את יום ההולדת ללא מסיבות גדולות. המעגל הראשון והמצומצם בחייכם הוא המתאים לכם לפרק זמן זה.

שור


בתקופה הקרובה עדיין תצטרכו להקשיב לכל האחרים בכל הנוגע למימוש ועשייה בחייכם. הצורך שלכם לפרוץ קדימה עדיין נשאר כשאיפה, וחוסר היכולת שלכם לנהל את חייכם כרצונכם מתסכל אתכם פעמים רבות. מהשבוע הבא, יעבור הכוכב מארס, המקושר עם עשייה אל המזל שלכם וייתן לכם שפע אפשרויות חדשות וגם את הכוח הנדרש לפעולה שתעזור לכם במימוש תוכניותיכם.

תאומים


זוהי תקופה מצוינת לחיזוק המעמד החברתי שלכם. מאחר ומטבעכם נולדתם עם מודעות לתקשורת ועשייה, הרי שלפעמים תמצאו את עצמכם בהתלבטויות של מה ואיך לעשות כדי שהעשייה הציבורית שלכם לא תפגום במטרותיכם האישיות והמשפחתיות. מילת הקסם במקרה שלכם היא פרופורציה ואיזון. יש הכרח שתשמרו על כך ותוודאו שאתם לא עושים דבר אחד על חשבון השני. כרגע לימדו ליהנות מהפופולאריות שלכם.

סרטן


בשבוע הקרוב, אתם בולטים בכל מקום בו אתם נמצאים ויש לכם עמדות מפתח בכל הנוגע לפתירת בעיות שנוצרו. מאחר ואתם מתנדנדים בין עשייה למה שטוב לכם מקצועית ובין יכולת העזרה שלכם לאחרים בתוכניותיהם, הרי נראה שבסופו של דבר תחליטו על מה שנוח לכם גם אם הדבר יגרום לאחרים להבין שלעיתים אינכם פועלים באופן נקי למען העשייה כפי שאתם מעוניינים להציג זאת – אלא בדרך מחושבת.

אריה


בתקופה הקרובה, עיקר מעייניכם יהיו החיים והאפשרויות שמעבר לים. למרות שאתם תושבי המדינה, הרי שהחיים מאלצים אתכם להיות קשורים וקשובים גם אל אנשים מעבר לים. נסיעות קצרות וארוכות למטרות אישיות ומקצועיות יהיו טובות לכם בזמנים אלה, כיוון שלקחתם את הזמן על מנת לבדוק אפשרויות נוספות בחייכם. העבודה גם היא תיקח חלק ניכר מחייכם ולעיתים תיצור אצלכם התלבטויות על רקע סדרי עדיפויות.

בתולה


בתקופה הקרובה, תפיסת העולם הרציונאלית שלכם תלך ותשתנה מאחר והחיים מלמדים אתכם לאט לאט שיש גם דברים מעבר להגיון שכדאי להיות מודעים להם. הבשלות הנפשית שלכם הולכת וגדלה, וזה גם הזמן לחשוב על שינוי משמעותי בחייכם. הרצון שלכם לעשות דברים חדשים לא תמיד יתקבל בברכה על ידי האנשים הקרובים אליכם, אך אתם תהיו נחושים בדעתכם לחולל את המהפכים הדרושים.

מאזניים


התקופה ממשיכה להיות אינטנסיבית עבורכם, כיוון שאתם חיים בתחושה שהנה הדברים סוף סוף מתרחשים בחייכם מתוך לקיחת אחריות מחודשת על הנסיבות. ההתלבטויות שאתם חשים מדי פעם הנובעות ממה נכון לכם לעשות ומה לא מתאים לכם מאוד ממלאות אתכם, ואתם ממשיכים להתנדנד בשאלות חשובות אלה. בשלב הזה, נכון להתמקד אך ורק ביחסים הבין אישיים שלכם.

עקרב


בימים אלה, אתם עסוקים בכל הקשור לנושאי העבודה בחייכם. נראה שההזדמנויות מגיעות אליכם, ואתם נמצאים בתקופה שסוף סוף יש לכם יכולת להכיל את כל האירועים החדשים מבלי לחשוש שאולי אתם טועים בבחירותיכם. הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת התיישר בבית העבודה שלכם, וזה הזמן הנכון להשאיר מאחור את כל הספקות ולהתחיל בחיים חדשים במקום שמתאים לכם יותר אנרגטית.

קשת


הצורך שלכם בשלב הזה הוא לגבש לעצמכם תוכנית עבודה ולפעול לפיה על מנת להגיע להישגים המתאימים. יחד עם זאת, יש לכם צורך עז ליהנות ולבלות בחיק אנשים קרובים ולהרגיש את מנעמי החיים מגיעים אליכם מכל כיוון שהוא. אלה מכם הקרובים לילדים יהיו עסוקים יותר עמם ובמתרחש בחייהם. זה הזמן הנכון עבורכם להתערב, כיוון שהם זקוקים לעזרתם. בנוסף, מחכה לכם תקופה מהנה של יצירה והנאה בזמן הקרוב.

גדי


חג הפסח גרם לכם להיות מודעים יותר ויותר לעובדה שמשפחה קרובה ותומכת היא מעל לכל, ולכן אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם צורך לפצות את עצמכם והסביבה על חסכים שאתם יודעים שקיימים, אך לא בהכרח יש לכם את היכולת להיות בסדר עם כולם. השינויים אותם אתם עוברים עכשיו יעזרו לכם להדביק תקופה ארוכה של פערים שחוויתם. גרמתם לאחרים להרגיש בחסרונכם ועכשיו זה הזמן לחיזוק תחושת הביחד.

דלי


תפיסת העולם שלכם הולכת והופכת יותר ויותר פילוסופית כתוצאה מהאירועים שעוברים עליכם לאחרונה. זה הזמן לשנות/לשפץ ולארגן את סביבת ביתכם מחדש. זוהי ההזדמנות לעבור דירה למקום חדש שיהיה מבחינתכם בבחינת משנה מקום משנה מזל. אלה מכם שלא יכולים להעתיק את מקום מגוריהם, זה הזמן לעשות שינויים משמעותיים ולשנות פיזית ואנרגטית את מערך החדרים בבית.

דגים


בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים, עובדה שמלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופה שבה אינכם מרגישים בטוחים מבחינה כלכלית. זה הזמן לא לתת להזדמנויות חולפות מקום בחייכם אלא ללכת רק על דברים ברורים ובטוחים. השבוע, התיישר לו כוכב מרקורי האחראי על התקשורת בבית הכספים שלכם ויגרום לכך שהדברים יתחילו להיות יותר ברורים ותכליתיים עבורכם בנושאים אלה.

טלה


כוכבים רבים מבקרים כרגע במזל שלכם וגורמים לכם לרצות להניע את החיים שלכם קדימה. יש לכם צורך בחופש ובעצמאות כפי שמזמן לא חוויתם, ולכן אתם צפויים לחוסר וודאות שיגרום לכם לתחושה של הליכה קדימה אל המטרה. מבחינה כספית, זהו זמן שבו אתם צריכים להיות זהירים יותר. מהשבוע הבא, יבקר בבית הכספים הכוכב מארס שיעזור לכם לבחון את הנושאים בצורה יותר מעמיקה.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש