תרבות הקניות של ה-121 מגיעה לאילת

מאת: או-מד מדיקל ● 17/5/2011 20:51 ● ערב ערב 2498
/ אביבה דקל / דברים קורים באילת כל הזמן. אבל חידוש כמו האתרSunSell.co.il עדיין לא קרה כאן. קבלו את אתר הדילים האינטרנטי שיעשה לכם את החיים קלים יותר ובעיקר - הרבה יותר זולים ומשתלמים. אתר הדיליםSUNSELL , אתר קופונים אינטרנטי, הנחשב לחידוש בשוק הישראלי ומהווה מהפכה של ממש בשוק הקניות והמכירות, עלה באילת ביום שלישי האחרון ה-17.5.11.
תרבות הקניות של ה-121 מגיעה לאילת

אתר הקניות SUNSELL מביא לתושבי אילת ולמבקרים הרבים הפוקדים אותה חוויה חדשנית - חווית קניה קבוצתית, ואגב כך דילים חסרי תקדים באינטרנט.
מה הייתרון בשיטת הרכישה החדשה? שאין צורך עוד לכתת רגליים ולחפש מוצרים להם אתם זקוקים. המשימה היא פשוט ה- נכנסים לאתר האינטרנט www.sunsell.co.il, אתר דילים וקופונים ומוצאים שם מאות מוצרים אטרקטיביים. ביניהם ייתכן שתמצאו בדיוק את המוצר אותו אתם מחפשים ואולי דווקא תמצאו משהו שלא חיפשתם, אבל בדיוק אותו אתם רוצים.

תודו שהמחיר נמוך מידי


מה הוא אתר דילים וקופונים, ואיך נעזרים בו כדי להשיג מוצר בהנחה של עד 90%?
אתר הדילים והקופונים הוא אתר בו ניתן לרכוש מוצרים בהנחה שבין 50% ועד 90%.
איך זה קורה? כיצד יכול בית עסק לתת הנחות גדולות שכאלו?
ההסבר הוא פשוט- הנחות בסדרי גודל שכאלו אפשרויות מאחר שהקונה הוא לא קונה יחיד כי אם חלק מקבוצת רכישה. בית עסק מפרסם מוצר מסוים באתר הקופונים במחיר נמוך בהרבה מהרגיל, מגביל את כמות הקופונים, ומחכה ללקוחות. לקוחות המבקרים באתר נכנסים לאתר הקופונים, רוכשים את המוצר במקום ומקבלים קופון במייל. עם הקופון הם ניגשים לבית העסק על מנת לקבל את המוצר שכבר רכשו.
הקונה נהנה ממחיר זול במיוחד וגם מהעובדה שמצא את המוצר הדרוש לו, ללא כיתות רגלים וחיפושים בחנויות.
הקופון נכנס לתוקף רק אם רוכשים אותו מספר מינימלי של גולשים. את המספר המינימלי הזה קובע בית העסק.

במידה והדיל לא עבר את מינימום הקונים העסקה לא תצא לפועל והלקוחות לא יחויבו בתשלום כלשהו עבור המוצר. כך שבכל מקרה אין לכם מה להפסיד.
באתרwww.sunsell.co.il כולם נהנים - הן הלקוחות והן בעלי העסקים.
רעיון הקניות באתר דילים וקופונים קיים בחו"ל מזה שנים רבות. השיטה מצליחה בצורה יוצאת דופן ומיליוני אנשים נכנסים מידי יום לאתרים על מנת לרכוש קופונים במחיר אטרקטיבי. גם בארץ פועלים אתרי קופונים ודילים רבים ומאות אלפי לקוחות גולשים בהם. www.sunsell.co.il מאפשרת סוף סוף גם לבעלי העסקים האילתים להצטרף לאתר כזה ולהנות מהמינוף שהוא יעניק לעסק שלהם.
שיטת הקניות באתר דילים וקופונים טובה לשני הצדדים: הלקוחות נהנים ממחירים זולים במיוחד ובקניה נוחה - בלי חיפושים בחנויות וכיתות רגליים - ואילו בעלי העסקים נהנים מפרסום באתר וחשיפה ללקוחות חדשים הגולשים בו. כמו כן נהנים בעלי העסקים מתזרים מזומנים חיובי טרם מימוש השובר.
www.sunsell.co.il החליטה ליישם את השיטה באילת היות ומאות אלפי אנשים מבקרים בעיר בכל שנה, בנוסף לתושבי העיר שמספרם כמה עשרות אלפים. אם אהבתם את החידוש ואת העובדה שנפלאות ה-121 הגיעו סוף סוף גם לאילת, תגידו תודה לאור בן שמעון, נציג החברה באילת, מהשותפים, המקימים והיזמים של הפרויקט, שחשב שהגיע הזמן שגם תושבי אילת ייהנו סוף סוף מנפלאות הטכנולוגיה, אחרי הכל מרבית אתרי הקופונים האחרים פועלים במרכז, מה שמקשה על תושבי העיר אילת ומבקריה ליהנות מדילים אלו.

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר www.sunsell.co.il וליהנות מקניות בכל העיר בחצי מחיר!!!
אל תגידו שלא ידעתם.
תודו שהמחיר נמוך מידי
טלפון: 077-5644210
מייל: contact@sunsell.co.il


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש