אש, הכל אש

מאת: או-מד מדיקל ● 17/5/2011 21:02 ● ערב ערב 2498
האש הוא המוטיב המרכזי בחג ל"ג בעומר אותו נחגוג ביום ראשון הקרוב. מי הם המזלות הנשלטים על ידי מוטיב האש? מה האש עושה להם ולנו בחיים. קבלו את האש השולטת על אנרגיית החיים שלנו מזוית קלפי הטארוט בכל אדם באשר הוא קיימים ארבע יסודות: אדמה, אוויר, מים ואש. יסוד האדמה הוא השולט בכל התחומים הארציים. יסוד האוויר שולט בכל האלמנטים המנטאליים. יסוד המים שולט בכל הקשור לפן הרגשי שלנו ואילו יסוד האש מדבר על אנרגיית שמחת החיים.
אש, הכל אש

עוד משחר ההיסטוריה הצליחו להעביר אש ממקום למקום מבלי שתתכלה. באותו אופן ממש מאירים אנשי האש בנוכחותם, בני מזלות האש: טלה, אריה וקשת. בקלפי הטארוט הם מאופיינים על ידי מטות עם ניצני פריחה. אנרגיה בעלת חזון, שאינה מוכנה לחזור או לעכב חלק מעצמה. זהו סמל לחזון והשראה בעלת מטרה ומעשיות. הלפיד במזלות האש נועד לשרוף כל מחסום או מכשול.
בחודשי מזלות האש ישנה תמיכה אנרגטית ליזום משהו חדש ולנוע בכיוונים חדשים.
ישנה הזדמנות לחוות הרפתקאות וכן ישנה בהירות מחשבה ועשייה.
האש מייצגת את החלק הדינמי שבאישיותנו, החלק המגנטי באופיינו. יצירתיות חסרת גבולות, אנרגיה החופשייה לבטא את עצמה ומאפשרת לתהליכי היצירה לזרום ללא מכשולים. ריכוז ומיקוד תשומת לב לביטויים יצירתיים. אנרגית האש מושכת בתקופה זו למחויבות, התפתחות, התרחבות ולהשתנות באמצעות תהליכי היצירה והתנועה- יצירתיות חסרת גבולות שרוצה לבוא לידי ביטוי. ברמה הרוחנית אנרגיית האש מלמדת על רוח חופשית ומשוחררת הנעה ללא פחד לכיוונים חדשים. שאיפה קדימה, אמביציה, ראשוני, נמרץ, מתגבר, תקיף. השתחררות מפחדים עמוקים לקראת חוויות של התחדשות אנרגטית רוחנית וחיונית.

מזלות האש:


קלפי הסדרה האסטרולוגית נחלקים לארבע קבוצות משנה המכילות בתוכן תכונות משותפות. מתוכם אציג את שלוש מזלות האש: טלה, אריה,קשת.
מאפייני יסוד האש הם: התלהבות, שמחת חיים, רעשנות, מוחצנות, מרץ, חיוניות, אגואיזם וילדותיות.

הקשתות:
סמלים חזותיים
הנסיך עומד במדבר, אוחז במוט עם ניצני פריחה, לצידו שלש פירמידות. גלימתו מעוטרת בלטאה האגדית סלמנדרה, הידועה ביכולתה לחיות בתוך האש. הוא גאה בכוח מבטו ארוך הטווח. הקשת אינו רואה עצים רק יער. אנרגיית האש מסמלת יציאה ממצב אפור ושגרתי למצב חדש.

היבט אסטרולוגי
אנשי קשת הינם אנשי תנועה, מרחבים, חופש אישי, הרפתקנים, בעלי חזון ומעוף. פילוסופים.
דוברי אמת, זקוקים לידע ומעבירים אותו הלאה. מוחצנות, אימפולסיביות, תבונה, אומץ, רוחב לב, בעל רגשות חמים.

כקלף ייצוג חיובי
ישר, שואף קדימה, אוהב את החיים, בעל מעוף, הודעה משמחת, נסיעות, טיולים בטבע, חו"ל.הרפתקן, עצמאי לחלוטין, הרחבת ידע, ולימודים גבוהים, אופטימיות.
בריאותית
אגן הירכיים

האריות:
סמלים חזותיים

מלכה סמכותית, אצילית ובטוחה בנוכחותה, מחזיקה בידה האחת את פרח השמש ובידה השנייה מחזיקה מוט מלבלב,של אנרגית השמש והפריחה. סמלי האריות שלצידיה ועל כסאה מייצגים את המזל השולט בה.

היבט אסטרולוגי
כמו האריה בטבע, מנהיג ושולט, מודע למעמדו האצילי מסויג משהו, כיאה למעמדו המלכותי.
בני מזל אריה שולטים בדחפים, מנהלים באומץ, חסרי מעצורים, נועזים, חביבים ,עצמאים אוהבים את החיים.
שולטים בכל תחומי חייהם בלבוסטים בעבודה ו'אשת חייל' בביתה. אינם מקבלים מרות. נכונים לעזור תמיד. מילת מפתח באריות זו במה. לכן הם ידועים כמתאימים למשחק. הם בעלי כריזמה טבעית, מרשימים וגאים עתידניים וכמובן דרמטיים. אוהבים מין עם רגש, מחפשים חבר לחיים. כמו הטלאים אף הם לא אוהבים להיות סגנים, הלוא הם מלכים.

קלף ייצוג חיובי
אוהבי טבע, שליטה על דחפים טבעיים, רוחב לב, מנהיגות פתיחות, בעלי עמדה יציבה.נחישות אצילות אופטימיות יכולת ליצור קשר חם.אהבת החיים.

בריאותית
לב וגב.

הטלאים:
סמלים חזותיים

יושב שלא בנחת על כס מלכותו כשבידיו מוט מלבלב עם ניצני פריחה המורים על פוטנציאל אנרגטי עצום הגלום בטלה. המלך נראה כאחד שמוכן לעוט לכל עבר על מנת לפעול. כיסאו מעוטר באריות ולטאות הסלמונדרה הידועות ביכולתן האגדית לחיות בתוך האש.

היבט אסטרולוגי
מזל טלה מייצג אדם חסר מנוח, פזיז, תוקפן, גס רוח אגוצנטרי, לא מתחשב אמיץ נמרץ פיקח אופטימיסט תחרותי סלחן ואינו נוטר טינה. נדיב לב, היפראקטיבי, לא מקבל תבוסה, אינו דוחה סיפוקים, נוח לכעוס ונוח להירגע.

בריאותית
חום גבוה, כאבי ראש,קרישי דם במוח. שלטונם של ארבעת הנסיכים המאפיינים את המזלות המשתנים. כאשר מופיעים קלפים אלו בפריסה הם יכולים לתת הבהרה מדויקת להפליא על המצב בו האדם נתון וכן כל הסיבות והנתונים שהובילו אותו עד לנקודה זו בחייו.
לדוגמא: קלף נסיך המטות, יכול לייצג את האפיונים של מזל קשת שהינו חלק האדמה של האש. משמע יציאה ממצב אפרורי ושגרתי למצב חדש של הרחבת ידע ראיית מציאות רחבה ומיקוד בפרטים בגדול כשחלק האדמה משפיע לטובת כך שהכול בסופו של דבר יהיה למטרה שימושית פרקטית ארצית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש