זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 17/5/2011 21:03 ● ערב ערב 2498
תחזית לתאריכים שבין ה- 18-25 במאי
זודיאק

טלה


נחישות וביטחון עצמי יזכו אתכם בהערכה גם אם אינכם חשים בטוחים לגמרי בעצמכם. הניסיון לשנות משהו בגישה המקובלת במקום העבודה לא יתקבל באהדה. התנתקות מהכול תוכל לעזור לכם לראות דברים שלא הבחנתם בהם קודם. נסיעה קצרה יכולה לעשות לכם טוב.

שור


זמן מצוין להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים, הדבר יסייע לכם לשחרר חלק מהלחץ הנפשי שמלווה אתכם לאחרונה. הזדמנות שתעלה על הפרק בקרוב קשורה לעבודה שעשיתם בעבר ולניסיון חשוב שצברתם, כדאי להשתמש ביתרון זה ולדאוג לכך שאחרים יהיו מודעים לו. כל מה שקשור לזוגיות וליחסים קרובים מודגש. מצאו קצת זמן לעצמכם אל תתכננו לוח זמנים מהיר מדי.

תאומים


יום ההולדת מולידה גל של יצירתיות במיטבה וקיים רצון לעשות ולממש רעיונות. בבית, האנרגיות שלכם טובות ויש שגורמים לכם להרגשה טובה ולתחושת ביטחון. אתם מוצאים צורך לגבש כיוון ולהפגין קור רוח בכדי להסתיר את סערת הרוחות שמאפיינת אתכם. מומלץ לכם להבליג השבוע כי בשבוע הבא הפתרון יחייך אליכם מאליו.

סרטן


צפוי מפגש נוסטלגי מרתק. תפגשו אנשים מעניינים שהגיעו מרחוק, או בעלי רקע שונה משלכם שיקבלו אתכם בצורה פתוחה הרבה יותר. חדשות טובות שיתקבלו, יגרמו לכם לראות את המצב מזווית שונה. בכל הקשור לכספים, חשוב להימנע מסיכון בכל דרך. הפיתרון לבעיה שהעסיקה אתכם, יגיע בזכות עזרה מאנשים שאכפת להם מכם.

אריה


שווה לנסות לרסן ולשקול את תגובותיכם ולקבל גם את דעתם של אחרים. זה הזמן לתקן או להתקרב ולהדק את היחסים. הקפידו על הדרך בה אתם מתקשרים עם הסובבים. אתם ממהרים להעיר ולהגיב בחריפות, כל מילה מקפיצה אתכם למרות הצורך ביצירת הרמוניה ושיתוף ביחסים עם האנשים הקרובים אליכם.

בתולה


תחושה של אי וודאות בנוגע לקשר בו לתחושתכם, הציפיות מכם רבות מדי. נראה שהמצב גורם לכם להסתייג ושעדיין אינכם מוכנים להתחייבות מהסוג שמצפים מכם. אתם רגישים מאוד לדעתם של אחרים ונוטים להיפגע ממה שנשמע לכם כביקורת, חשוב שתיקחו את הדברים הנאמרים בפרופורציה. קיימת יכולת לפתור כל מצב באמצעות שיחה.

מאזניים


בתקופה רגישה זו כדאי לדבר על הדברים המעיקים עליכם במקום לטפח את הנטייה להיעלב. גישתכם והאופן בו תציגו את הדברים עשויים להשפיע מאוד על התגובה שבה תיתקלו מצד הסובבים. אל תדברו על התוכניות שלכם, זה עדיין מוקדם ועלול להזיק להתקדמות. עייפות מצטברת חייבת להילקח בחשבון.

עקרב


פגיעות ורגישות יתר לדעתם של אחרים יכולה לגרום לכם להגיב באופן לא אובייקטיבי ואף להזדרז ולבצע מהלך שגוי, נסו למתן. אתם מושפעים ממתחים סביבכם ומשינויים המתרחשים בחייכם והרגשות שלכם קיצוניים. נסו לא להיות קיצוניים.

קשת


אפקט המראה יסיע בידכם להבין את דרכי הפעולה שלכם, לכן מוטב
להיעזר במישהו שיש לו ניסיון ושיכול לעזור בפתרון בעיות מטרידות במקום העבודה, באמצעותו תוכלו להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים וכדאי גם להעז ולהתנסות בתחומים חדשים. אתם יצירתיים וטוב יהיה אם תמצאו לעצמכם את הזמן לעסוק בדברים שאתם אוהבים.

גדי


הזמן לחוץ מאוד וחשוב לכם לפעול בכמה כיוונים בו זמנית. למרות שאתם עייפים ומרגישים צורך לברוח מהעולם ולהתבודד. הזדמנות חדשה לקדם את הקריירה תעלה על הפרק ותעורר מחדש את השאפתנות. שיחה גלויה היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אלה שמנסים לעכב אתכם.

דלי


מתח ואי שקט. קשרים שייווצרו עכשיו יהיו חשובים לכם. הצורך שלכם בתמיכה ובהבנה מצד אנשים בסביבה בולט עכשיו. חשוב להעלות נושאים הקשורים ביחסים עם בני הבית והמשפחה. יתכן שהתגובות לא תמיד יהיו אלה שציפיתם לקבל. יחד עם זאת, קיימת יכולת לפתור כל מצב באמצעות גישה דיפלומטית.

דגים


חבל לבזבז זמן ואנרגיה בכעס על חוסר טאקט או על התנהגות לא ראויה של הצד השני. הקפידו על הדרך בה אתם מבטאים את עצמכם. שיפור בהרגשתכם ותחושה שהכוחות שבים אליכם. עצה או אמירה של אדם קרוב יכולה ליצור הבנה חדשה ואתם תצטרכו לערוך תוכניות לעתיד או לקבל החלטה אם לקבל התחייבות חדשה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש