באגט דולפין

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 18/5/2011 10:52 ● ערב ערב 2498
קבלו את 'באגט דולפין' במרכז התיירות המשודרג, המעוצב, עם אווירה חדשנית – המקום לבוא אליו ולהנות מארוחת באגטים מדהימה. ועוד לא אמרנו מילה על הבאגטים הקריספיים האלה של 'באגט דולפין'. והחגיגה גדולה עוד יותר כאשר לבאגט מצטרפים הבשרים והסלטים המדהימים. 'באגט דולפין' – תאכל תבין
באגט דולפין

אני, רבותיי, חובבת באגטים מושבעת, מבחינתי הארוחה המושלמת כוללת באגטים בכל צורה שהיא. ואם כבר באגטים, אז הכי משובחים שיש, ואם הכי משובחים – אז כמובן 'באגט דולפין' במרכז התיירות. ואם 'באגט דולפין', אז קבלו אותו בלבושו החדש – משודרג, משופץ, מרווח יותר מתמיד, מקום שכיף לשבת בו ולהנות מארוחת באגטים כיד המלך.
שמו של 'באגט דולפין' במרכז התיירות הולך לפני כבר משנת 1980, השנה בה נוסד. המוסד 'באגט דולפין' במרכז התיירות קיבל שדרוג רציני בשמונה השנים האחרונות מאז קנה דולב את המקום והפך אותו לטרנדי וצעיר עם טעמים בלתי נשכחים והכי חשוב – מקום מזמין. לאחרונה, עבר המקום מייק אובר רציני. ויחד עם הבאגטים הטעימים, האווירה, העיצוב, החגיגה עוד יותר גדולה!
את הבאגטים המדהימים מכינים במקום, הם טריים וקריספיים. גם הסלטים המצטרפים לבאגטים מיוצרים ב'באגט דולפין' במרכז התיירות טריים יום יום בטעם של המקום, הטעם הכי טעים שיש, מתובל הכי טוב שיש.
מה תוכלו לשים בבאגט? ובכן, במקום תמצאו את כל סוגי הנקניקים, שניצל, שווארמה, פרגיות, מוקפץ תאילנדי, נקניקיות, טונה, סנדוויץ' טוניסאי וגולת הכותרת רוסטביף חם בממרח הבית. בנוסף, תוכלו להתענג במקום על 'דולפין סלט' - סלט ירקות עשיר בתוספת נתחוני שניצלונים.
שנים של נסיון בהרכבת טעמים הביאו את 'באגט דולפין' לייצר טעמי באגטים שהם אגדה. אתם יכולים לסמוך על הצוות המנוסה במקום, אשר עמל רבות כדי להגיע לתוצאות הטעימות הללו, להרכיב את הטעמים המנצחים ולפנק אתכם עם 10 סוגי ארוחות עסקיות הכוללות באגט + צ'יפס + שתיה בטעמים חלומיים, טעמי הבית, עם תיבול מנצח, שכולם מכורים להם. ארוחת 'ג'ונסי' – עם רוסטביף, 'קווינסי' – שניצל, 'ממה' – פרגית, 'מרסל' – טוניסאי ועוד ועוד. לאכול ולהתמכר!
באגט דולפין מפתיעים כל פעם מחדש במבצעים מדהימים, שווה להתעדכן!!!

'באגט דולפין', כשר.
מרכז התיירות. שעות פתיחה:
א'-ה' מ- 10:00 ועד 2:00 בלילה, בימי שישי - עד כניסת שבת, ובמוצ"ש. טלפונים למשלוחים/טייק אווי
08-6373270.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש