משפחתון – כייפית

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 18/5/2011 10:54 ● ערב ערב 2498
המשפחתון כשמו כן הוא – כיף עם יפית.

הילדים באים כל בוקר בשמחה וממאנים להיפרד בסוף יום. כמה אהבה יש בנשמה של יפית לילדים. "ילדים הם הייעוד שלי בחיים, האהבה שלי", אומרת יפית, שמאז גיל תשע כבר התוודעה לתחום, כשעשתה בייביסיטר וטיפלה בשני אחיה הקטנים במסירות במשך חמש שנים. יפית, שעבדה במשך שבע שנים בגן 'אילנה בננה', הגשימה סוף סוף חלום – משפחתון משלה. יפית: "בדרך עבדתי חמש שנים ב'קסטרו', היה לי כיף, אבל התגעגעתי לילדים, לאהבה, לחיבוקים, וכשילדתי את בני, החלטתי שאני הולכת על זה ומגשימה חלום, שהרי חיבוק של ילד שווה הכל". החליטה וגם עשתה, ובשנת 2009 פתחה את המשפחתון.
המשפחתון ממוקם בווילה ענקית עם חצר גדולה ברחוב הצפצפה 38, אזור מקסים עם אווירה נעימה ורגועה. כל המבנה מואר בזכות החלונות הרבים המשווים מראה אקווריום. איזה כיף. המשפחתון מיועד לקבוצה של עד 20 ילדים בגילאים 3 חודשים ועד שלוש שנים המחולקים על פי קבוצות גיל (והמחירים? שפויים בהחלט). בגן תמצאו צוות מקצועי המונה ארבע מטפלות "שעובדות מכל הלב, אמהות בעצמן, שנתינה בראש מעייניהן", מפרגנת יפית לקולגות ומוסיפה: "מספר הילדים קטן ומספר המטפלות גדול בכוונה כדי לתת לכל ילד את המכסימום, להגיע לכל אחד, יחס אישי וחם של 100%. מיותר לציין, שבכל בוקר אני מקבלת את כל הילדים, ואני גם נפרדת מהם בסוף היום, בחיבוק ונשיקה גדולים".
אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, גם בגלל העובדה שהמשפחתון מרושת מצלמות אינטרנט, כך שאתם מוזמנים לצפות במשפחתון בכל שעה משעות פעילותו ולחוש בטוחים שהפקדתם את היקר מכל בידיים טובות.
יום הפעילות במשפחתון מתחיל עם קבלת הילדים החל מהשעה 07:30 בבוקר ועד 08:30. מיד לכשמגיעים כל הילדים, מוגשת ארוחת בוקר מזינה, טרייה, המנוהלת על פי תפריט. לאחר ארוחת הבוקר, עוברים הילדים, על פי קבוצות גיל כמובן, למשחק חופשי, עבודות יצירה, פעילויות, משחקים בחצר, ובקיץ- נפתחת הבריכה, והשמחה רבה. בצהריים מוגשת ארוחת צהריים טרייה בטעם ביתי יום יום, על פי תפריט. הילדים נהנים מ: קוסקוס, מוקפץ, עוף עם אורז ואפונה עם גזר, קציצות בקר ועוד ועוד. מיד לאחר ארוחת הצהריים, מתבצעות החלפות חיתולים ובגדים, ובקיץ – מקלחות. לאחר מכן, הולכים הקטנטנים לנוח – בין 13:30 – 15:00. ואיזה כיף לקום משינה טובה ולאכול ארוחת מנחה: כריך עם שוקולד, כריך עם ריבה, קורנפלקס עם חלב. משחקים עוד קצת, והופ, השעה 17:00, איך הזמן עובר מהר כשנהנים. תם לו עוד יום שמח במשפחתון של יפית (ימי שישי – עד 13:00).
יפית מסכמת: "יש בי המון נתינה, המון רצון להעניק. בזכות אילנה הכרתי והעברתי תחת ידיי המון ילדים בעיר, במשך שבע שנות עבודתי איתה. קיבלתי ארגז כלים מצוין, איתו אני ממשיכה אצלי במשפחתון, עם צוות מסור ואוהב, רוגע, חום, פעילויות לרוב. אני רוצה לציין ולומר, כי בשנה הבאה יתווספו תכנים נוספים לגן כגון – חוג ריתמיקה עם מדריכה המתואם בדיוק לגילאים במשפחתון וכן 'חיות וחיוכים'".


משפחתון 'כייפית',
רחוב הצפצפה 38. ליצירת קשר: 077-3402874, 057-2286651.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש