שושן צחור-כשאהבה ודמיון נפגשים

מאת: או-מד מדיקל ● 25/5/2011 11:27 ● ערב ערב 2499
/ רונית זילברשטיין / עונת החתונות הגיעה ואיתה גם סימני השאלה איתם נאלצים להתמודד הזוגות. היכן לקיים את האירוע החשוב כל כך בחיים? מי ינצח על האוכל וכמובן, לא פחות חשוב, מי ינצח על עיצוב האולם או הגן. בענייני עיצוב חתונות ואירועים בכלל אסף אבל (אסי) מ'שושן צחור' הוא הכתובת עבורכם. כשמקצועיות, אמינות וניסיון נפגשים. קבלו את האיש מאחורי ההצלחה
שושן צחור-כשאהבה ודמיון נפגשים

תמונת כתבה


תמונת כתבה

צילום: אסף אבל

אסף אבל, הוא נחשב לפרפקציוניסט ואחד שעובד עם הנשמה והלב.
אסף הוא האיש וההצלחה מאחורי 'שושן צחור'- חברה לארגון, עיצוב והפקת אירועים, המובילה כיום את ענף עיצוב האירועים באילת. במשך 14 השנים שאסף מתגורר, עובד ומעצב באילת, התקבצו סביבו מאות לקוחות מרוצים, שהשתמשו בשירותיו באירועים. החל מברית, בריתה, בר מצווה, בת מצווה, חגיגות יובל, חינות וכמובן חתונות.

בעקבות השושן


את השם 'שושן צחור' הוא בחר בקפידה לעסק שלו. אחרי הכל השושן הוא אחד הפרחים היותר מלכותיים שיש. “אין כמעט אירוע בו לא משתמשים בפרח. שושן צחור מסמל טוהר, ניקיון, מלכותיות, רומנטיקה, נוכחות. בעיצוב שלי אני מקפיד על כללים אלו והשאיפה שלי שכך גם יהיה בכל האירועים באילת”.
'שושן צחור', בהנהלתו של אסף, חוגגת השנה עשור להיווסדה. החברה שקמה בעשר אצבעות התפתחה והפכה למעצמה, בעיקר בזכות השירות המסור, היחס האישי לכל לקוח וההתחדשות האין סופית במלאי החברה ובסגנונות העיצוב הייחודיים שלה . אסף מעיד על עצמו שהוא מבין ללבם של בעלי השמחה שמגיעים אליו. "כשזוג בא אלי לעיצוב האירוע, אני יודע שהאירוע הזה חייב להיות מושלם ואין פה מקום לטעויות או פשרות. בראש ובראשונה מדובר על הגשמת החלום שלהם, ושל הכלה בפרט. כבר בשיחה הראשונה שלי ושל הכלה או החתן, ברגע שהם מנסים להעביר לי איך הם רוצים שיראה האירוע שלהם או החופה, אני מדמיין במוחי איך יראה המקום. המוטו שלי הוא שאהבה ודמיון נפגשים".

מקצוענות לשמה


אסף מאוד מעודכן בטרנדים החדשים בעולם הפקת אירועים. במחסנים של 'שושן צחור' הוא מחזיק כיום את המבחר הגדול בעיר לעיצוב האירועים. בין השאר, למעלה מ-10 חופות שונות, והשנה הוא מתכוון להכניס עוד שתי חופות חדשות שהעיצוב והגימור שלהם טרם נראו בעיר.
באירועים ש'שושן צחור' מעצב בכל בתי המלון בעיר אילת ניתן לראות מבחר של גשרים עגולים, מרובעים, מבחר סגנונות לשולחנות אבירים, פמוטי סוורובסקי ייחודיים, קריסטלים, מרכזי שולחן, פמוטים, פרחים, מפות ומפיות במבחר צבעים, כיסויי כיסא איכותיים ומערכת לחיפוי קירות, שיכולה לכסות בבד כל אולם בעיר ובכל צבע, אוהל חינה וכרכרה ייחודיים, ואביזרים רבים נוספים.
"חשוב לי להיות מעודכן", מבהיר אסף, "אני הראשון שהכנסתי סגנונות עיצוב עם הצבע השחור לאירועים וזה הפך לטרנד בעיר, ותאמיני לי, שבהתחלה זה לא היה קל, שימוש בשולחן ענק במרכז האירוע, הפך גם הוא למהפכה של ממש בתחום העיצוב. השאיפה לשלמות של אסף אבל היא זו שמאפשרת לו להמשיך לחלום, “בכל אירוע שאני מפיק, מעצב, יוצר, אני דואג להישאר כל העת, חשובה לי הנגיעה בפרטים הקטנים. חשוב לי שהאירוע יהיה מעוצב כמו שהוזמן מתחילתו ועד סופו, חשוב לי לתת שירות. אני יכול לעשות כל אירוע, קטן כגדול עם תקציב קטן ותקציב גדול. היום אני רווה נחת כשאני רואה שהורים שחגגו ברית מילה לילדם חוזרים אלי ל'שושן צחור' לחגיגות בר/בת מצווה". אז אם אתם חושבים לערוך אירוע, כדאי שתדעו שאירוע המוצלח שלכם נמצא במרחק שיחת טלפון אחת,
כי כשאהבה ודמיון נפגשים הכול אפשרי.

'שושן צחור' - אזור התעשייה
טלפונים: 052-2491473,
057-2491473
טלפקס: 08-6335941
www.shoshan-tzachor.co.il
asaf_eb@walla.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש