’שרות יש’-והמים תמיד קרים

מאת: או-מד מדיקל ● 25/5/2011 11:32 ● ערב ערב 2499
/ אביבה דקל / 'שרות יש' הוא הפיתרון המושלם למים קרים. גם למגזר הדתי שומר השבת. מתקני מים עם מערכת פיקוד מיוחדת לשימוש בשבתות וחגים מאושר על ידי מכון צומת באישור הרב הלפרין. בלחיצת כפתור פשוטה עוברים ממתכונת חול למתכונת שבת וחג וחזרה
’שרות יש’-והמים תמיד קרים

בכל מקום בו תבקרו, בתי ספר, עירייה, מתנ"ס, בתי מלון, משרדים, בריכות, מגרשי כדורגל ועסקים פרטיים, תפגשו קולר בעזרתו תוכלו לרוות את צימאונכם.
כמעט תמיד מובטח לכם שהקולר הורכב ומטופל על ידי 'שרות יש'.
'שרות יש', חנות למכירה, התקנה ושירות למכונות כביסה, מדיחים, מייבשים, קולרים ומזגנים, היא מחלוצי ענף המכירות והשרות של מכשירי מיזוג וקירור ומכשירים חשמליים אחרים.
מאז שנפתחה החנות ועד היום חוג לקוחותיה הולך וגדל ולא רק בשל המוצרים שהם מספקים, כי אם בשל הידיעה כי ב'שרות יש' ימכרו להם את המכשיר במחיר סביר ביותר, יתקינו אותו בצורה המקצועית והטובה ביותר וימשיכו לתת להם שרות אמין ומיידי בכל מקרה של תקלה.

למה 'קולר'?


כי קולר לא תופס מקום ומספק מים נקיים קרים או חמים ללא הפסקה בלחיצת כפתור.
בחום הכבד של אילת, יותר מבכל מקום אחר בארץ, צריך להקפיד ולשתות הרבה מים. המים של אילת טעימים ומותפלים ואין סיבה לשתות מים מינרליים, שכן אחרי שהמים עוברים סינון בקולר, אין כמוהם נקיים ומטוהרים מכל לכלוך.
בבתים פרטיים רבים מותקנים כבר קולרים. במידה וטרם רכשתם קולר ואתם עדיין סוחבים שישיות מים, או מחליפים מיכלי מים כבדים התופשים מקום בבית, כדאי לכם להזמין את 'שרות יש' ולהתקין בביתכם קולר על מנת שתהיה לכם אספקה בלתי פוסקת של מים מסוננים קרים או חמים.
עם קולר בבית אין צורך בהחלפה ואיחסון של מיכלים גדולים ומסורבלים ואף פעם לא נתקעים בלי מים כי המשאית עם המיכלים לא הגיעה בזמן, או כי שכחתם להזמין מיכלי מים מהחברה. גם אין צורך למלא את המקרר בבקבוקי מים. עם קולר בבית יש לכם מים קרים וטהורים (וכמובן גם מים חמים לשתיה חמה) בלחיצת כפתור אחת משך כל שעות היממה ללא סיבוכים ובעיות.
הקולר הביתי כמעט ואינו תופש מקום.
במטבח למשל, מעמידים אותו על השיש ומתחת לשיש מחברים צינור לברז המים. מתקינים את הפילטר, מחברים לחשמל ויש לכם אספקה בלתי פוסקת של מים טהורים ומסוננים, קרים וגם חמים.
הפילטר של הקולר סופח ריחות, טעמי לוואי ולכלוך המצטבר בגלל הפסקות מים או כל לכלוך אחר וכך המים הנמזגים מהקולר אל הכוס הם נקיים וטהורים. הקולר גם חוסך חשמל כי הוא צורך הרבה פחות חשמל מקומקום חשמלי.
ב'שרות יש' תוכלו להתרשם מתצוגה של מגוון גדול של מיני ברים ברמות שונות ובצבעים. מיני ברים המתואמים לכל מטרה כגון: בתים פרטיים, עסקים, משרדים, גני ילדים, בתי ספר ובריכות שחיה, ברמות שונות ובצבעים שונים, של חברות מובילות כמו: 'הדס', 'מעיינות', ’S.K.G',’יראל', 'אקווה טל', ו'ווטר בר'. מיני בר על השיש במטבח, בר עומד למי שאין מקום להניח על השיש, בר עומד עם מקרר לאיחסון וקירור חלב, בקבוקי שתיה ועוד.
כמו כן, קולרים מנירוסטה לגני ילדים, בתי ספר ובריכות, המספקים כמות גדולה של מים קרים, וכן בנק מים עם שוקת שלושה ברזים לאספקת מים קרים ללא הפסקה והכל במחירים שווים לכל נפש.
על מכירה במזומן תקבלו הנחה ועל קניה בתשלומים בכרטיס אשראי לא יגבו מכם רבית.

אתכם לאורך כל הדרך


ב'שרות יש' לא זו בלבד שיזכירו לכם שהגיע הזמן לטפל במכשיר, גם יטפלו בו באופן הטוב ביותר.
את הסנן יש לנקות, ואת המכשיר יש לבדוק מדי שישה חדשים.
אם אתם לקוחות של 'שרות יש' אין סיכוי שתשכחו לעשות זאת. ב'שרות יש' יזכירו לכם מדי שישה חדשים שהגיע הזמן, יתאמו איתכם ביקור נציג, וזה יגיע בזמן שקבעתם, יחליף את הסנן, יבצע שטיפה לפילטר החדש, יבצע טיפול וניקוי למיכלים ויבצע בדיקה מקיפה לקולר וזאת על מנת שתקבלו מים קרים וחמים נקיים בכל רגע נתון, עד לתזכורת הבאה שתגיע כמו שעון.
השירות שתקבלו ב'שרות יש' עבור המוצר שרכשתם הוא אמין ומוקפד והם תמיד שם לשרותכם, ללא דיחוי, בכל מקרה של תקלה.
'שירות יש' הם המתקינים ונותני השירות הבלעדיים של כל המיני ברים הנמכרים באמצעותם.
את השירות המסור הזה אתם מקבלים במחיר נמוך לכל הדעות שנע בין 180-220 ₪, שלא כמו אצל נותני שרות אחרים שיגבו מכם סכום גבוה יותר.
(תדמית)

'שרות יש’
כתובת: השור 5, מרכז ידע ונוי (צמוד לדואר הקטן)
טלפון 08-6315290
טלפקס: 08-6315959
שעות פתיחה: 08:00-14:00
אחרי 14:00 אפשר לפנות בכל נושא למירי בטלפון
050-2553077

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש