זודיאק-תחזית לתאריכים שבין ה – 25 במאי ועד ה – 1 ביוני

מאת: או-מד מדיקל ● 25/5/2011 11:40 ● ערב ערב 2499
זודיאק-תחזית לתאריכים שבין ה – 25 במאי ועד ה – 1 ביוני

טלה

-
אתם יושבים על הגדר ומותחים ביקורת נוקבת על חייכם. זה הזמן להתעורר ולעשות את מה שאין בכוחכם לבצע- תתנתקו. סעו וקחו פרספקטיבה על הנושאים החשובים באמת. המשפחה ובני הזוג יהוו קהילה תומכת ויהיו הגב לו אתם זקוקים כעת.

שור

-
אתם עוברים תקופה לא קלה וחווים תחושת דלות ברוב התחומים, לכן מומלץ לכם השבוע לצאת מתוך דלת אמתכם, אלו שעובדים מתוך הבית, צאו ופגשו אנשים מסקטור שונה. קיימת הזדמנות להרחיב את האפשרויות ולהיעזר בהם לקדם את המטרות..

תאומים

-
נישואין וגירושין על הפרק, הריון או הפלה. תפנו לעצת חברים והדבר רק יוסיף לכם תסכול. שבוע אשלייתי ברובו ומוטב להתייחס לכל במבט רחב יותר, לכן אלו שיבקשו להתפטר מעבודתם, מוטב להם לדחות זאת כיוון שמשהו טוב בדרך אליכם, הצעה שלא תרצו לסרב לה. תוכניות יצאו לפועל במהירות שלא ציפיתם לה. שבוע מוצלח בהימורים מכל סוג.

סרטן

-
הברומטר הרגשי גדוש ואתם מלאים מחשבות אך אפס עשייה. אתם מאוד מתגעגעים לתחושת אהבה ומגע שכה חסרים לכם לאחרונה. אתם מבוצרים בעמדתכם ומחמיצים את היד המושטת לכם, חבל. חבר קרוב יחלץ אתכם ממבוכה ויסייע בידכם לשנות כיוון באופן מאוד חיובי ומשמעותי. תושפעו מהתדר הצעיר שקיים בסביבת חייכם.

אריה

-
כל מה שקשור לתחום הבית הפיסי. תרגישו שאתם חייבים לשנות משהו במסגרת הקירות. כל מה שקשור לנכסים יעסיק אתכם השבוע. אישורי בניה ואפילו רכישה תתבצע בקלות מפתיעה יחסית. לאלו שמגדלים בבית ילדים בגיל העשרה צפוי שבוע מורט עצבים, נסו לבלוע את גאוותכם ולסלוח יותר לילדכם.

בתולה

-
דווקא השבוע תושפעו מהאנרגיה הסרטנית ותחושו רגישים במיוחד. נטייה להיעלב על כך שלא התקשרו אליכם תצא מפרופורציות. שלא כמו בדרך כלל, הרציונל הופך למסה רגשית. שבוע זה מלווה בצורך להתפנק ולהימצא בסביבה אסטטית ונעימה, עיסויים ובילויים. הרבה מגע ויעוץ מאפיין את הבתולים, פתאום תהפכו לרגישים וליועצים מעולים ומועילים..

מאזניים

-
קיימת בכם אנרגיה המשפיעה על הצורך שלכם לצאת למרחבים פתוחים ולטייל בטבע. אתם זקוקים לחידושים ולהתחדשות כמעט בכל התחומים. רבים ימצאו עצמם נרשמים ללימודים בתקופה זו. התמודדות בירוקרטית תוציא אתכם משלוותכם, מתנו מעט את תגובתכם. הכל יסתדר לטובה. התחום הזוגי מלבב, לאלו שטרם נמצא המכסה השבוע צפויה הפתעה ואתם תכירו את בחיר ליבכם במקום מאוד בלתי שגרתי.

עקרב

-
ענייני קריירה ועבודה כובשים כל רגע יקר. אתם חווים הנאה וסיפוק יוצא דופן מהיכולת שלכם לבצע את עבודתכם לשביעות רצונכם. תחושת גאווה תרפד את החלל שנוצר בלבכם עקב פרידה או ניתוק מאדם אהוב. השבוע אתם עשויים לגלות את מידת האהבה שקיימת בכם לבני הזוג, שבוע מלא רגשות ולמרות זאת השבוע תשאפו לסקס פיסי גשמי ותשקלו ניאוף לשמו.

קשת

-
שלווה ותחושת מלאות, סיפוק והשלמה. אנרגיה חמה ומלטפת בכל התחומים. השבוע תתמלאו גאווה והערכה עצמית. אתם קוצרים את מלוא האהבה שזרעתם בלבם של אחרים.

גדי

-
הזמן קצר ומלאכתכם מרובה. נדמה שישנתם עד כה וכעת אתם ממהרים להספיק, אך הפעם בנוגע לחייכם האישיים. השבוע אתם אוספים את הכפפה ומרחפים מאנרגית חיזור משחררת וחסרת גבולות, שלא קיימת בדרך כלל בתפיסה הבסיסית שלכם. לכו על זה עם כל הכוח.

דלי

-
כמאפיין את מזלכם אתם קמים וזזים מבלי להביט לאחור. תוכניות שגיבשתם זה מכבר מוצאות לפועל. הרבה ניתוקים ברוב תחומי החיים יאפיינו את התקופה הזו בחייכם. אל תשכחו את מיקומה של הדלת שסגרתם וודאו כי לא נעלתם את עצמכם מפניה.

דגים

-
רומנטיקה ופינוק לגוף ולנפש. פתאום תמהרו להיפגש עם אנשי רוח שיאירו את דרככם באופן משמעותי, דרך הדרכה עליונה, אפילו חלום לילה בלתי נשלט. תבינו היטב את התדר עליו אתם ניצבים. שבוע מקסים, נטייה להפריז בעינוגי החיך. עם מראה כמו שלכם השבוע מי סופר קלוריות?..

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש