פרץ לוזון בונה את אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/6/2011 13:50 ● ערב ערב 2501
היום, יותר מתמיד, חשוב לרכוש דירה מחברה אמינה שמבינה בניין. 'פרץ לוזון' - חברת בנייה מבית טוב
פרץ לוזון בונה את אילת

'פרץ לוזון' היא חברת בניה ותיקה, מוכרת ומשפחתית בבעלות פרטית, שהמוטו המוביל אותה הוא: איכות. החברה, היוזמת ומבצעת פרויקטים למגורים, מוסדות ומבני ציבור ברמה הגבוהה ביותר ובמקצועיות ללא פשרות, בונה בכל רחבי הארץ. דיירי החברה ורוכשי הדירות מקבלים יחס אישי על ידי מנהלי החברה וצוות עובדיה.

אילתים בפסגה


מזה כמעט שמונה שנים, בונה חברת 'פרץ לוזון' פרויקטים מצליחים ביותר ברחבי אילת. לאחרונה, פתחה החברה את שלב ג' בפרויקט 'פסגת הדקל', מול ככר העפרונות. הייחודיות של הפרויקט היא בכך, שהוא מתחם סגור (שכונה סגורה בפני עצמה) המיועד לתושבי אילת ומקנה בטחון ושמירה לדייריו. הפרויקט נבנה בעיצוב ארכיטקטוני מיוחד, הבניה נמוכה במגוון דגמים עם פיתוח סביבתי מושלם. כמו כן – הוא קרוב למרכז העיר.
איש המכירות של הפרויקט באילת, נ.א: "בשלב ג', ייבנו קוטג'ים 5 ו- 6 חדרים, כאשר הקוטג'ים בעלי ה- 6 חדרים יהיו על מגרשים גדולים יותר. כמו כן, גם הקוטג'ים בעלי 5 חדרים ייבנו על מגרשים גדולים".
והמחירים? קוטג'ים 5 חדרים בודדים - החל מ- 1,265,000 ₪, קוטג'ים 6 חדרים בודדים- החל מ- 1,400,000 ₪, כמו כן-יש מספר קוטג'ים 6 חדרים - דו משפחתיים עם חצרות בגודל 60 מ"ר החל מ- 1,280,000 ₪".
פרויקט 'פסגת הדקל' הינו פרויקט יוקרתי בתכנון פונקציונאלי ומרווח אשר לא תמצאו שכמותו במחיר כל כך אטרקטיבי. ועכשיו – מחירים מיוחדים לרוכשים הראשונים!

היהלום שבכתר


פרויקט 'אואזיס' הינו פרויקט יוקרה הנבנה במדורג בשחמון 6. הפרויקט נבנה כך שהנוף המהמם של מפרץ אילת נשקף מול דירות הבניין אפילו מקומת הקרקע. 'אואזיס' נבנה במיוחד לתושבי חוץ, אך גם אילתים רכשו בו דירות. מה עושה את הפרויקט לכל כך מיוחד: המיקום המדהים, הנוף המרהיב, הארכיטקטורה הייחודית (המדורגת), החלונות הפנוראמיים המעטרים את כל הפרויקט, חיפוי הבניין בשיש והקרניזים, כל אלה יחד משווים לו יופי עוצר נשימה, שלא רואים כמותו. בפרויקט דירות 4, 5 ו- 6 חדרים ופנטהאוזים, דירות עם מרפסת, דירות עם מרפסת וחצר, דירות עם בריכות שחיה. רוצים להתרשם מהמפרט הטכני, כנסו לאתר הבית של פרץ לוזון (הכתובת בסוף הכתבה). והמחירים? החל מ- 1,350,000 עבור דירת גן – 4 חדרים ועד 4,000,000 - עבור פנטהאוז. יש לציין, כי בניית הפרויקט תסתיים בקיץ 2011.

חדש לאילתים


בקרוב, נפתח פרויקט חדש מהמם ברובע 6 בשחמון עם מפרט טכני מדהים. הפרויקט כולל כ- 90 יחידות בתכנון מיוחד, המותאם לתושבי אילת. מדובר בפרויקט הכולל דירות מרווחות בעל מיקום מעולה (בחלק התחתון של רובע 6, הכולל נוף מדהים לים) ובעל ייחודיות של בניה נמוכה: קומת קרקע, הכוללת שתי דירות גן של 5 חדרים; קומה ראשונה – שתי דירות 4 חדרים + מרפסת גדולה ; וקומה שניה –פנטהאוז מרווח. כמו כן, בפרויקט - מספר קוטג'ים דו-משפחתיים המשקיפים לים.

בחרת 'פרץ לוזון' – בחרת נכון!

חברת 'פרץ לוזון',
www.peretz-louzon.co.il , אנשי המכירות באילת:
יהודה -052-3444850.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש