תחנת הדלק 'יעד לירי'-לתדלק באילת, להרגיש בחו"ל

מאת: אביבה דקל ● 15/6/2011 09:10 ● ערב ערב 2502
כשאתה נכנס לתחנת הדלק החדשה בעיר 'יעד לירי' אתה שוכח שאתה באילת ומרגיש בחו"ל או לפחות בתל אביב. ככה זה כשתחנת דלק חדשה מביאה איתה כל הדרך לאילת את כל ניחוחות העיר הגדולה.
תחנת הדלק 'יעד לירי'-לתדלק באילת, להרגיש בחו''ל

'יעד לירי', התחנה שחרטה על דגלה את הסיסמא שרות מכל הלב, היא לא רק תחנת דלק, כי אם מתחם קמעונאי הנותן מענה למכלול רב של דרישות וצרכים של הקהל. תוכלו ליהנות כאן מכל השירותים המתקדמים, כולל עמדת משיכת מזומנים הפועלת שבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות ביממה.

תמונת כתבה
צילום: יהודה בן יתח


מגוון הטבות


בראשון לאפריל נפתחה באילת תחנת הדלק 'יעד לירי', ציון דרך בהרגלי הצריכה של הנהגים המתגוררים באילת והמבקרים בה. היא גדולה בכל קנה מידה, יפה ונקייה ויש בה עשרים עמדות תדלוק מרווחות וכולן מוצלות.
בניגוד לתחנות דלק אחרות, ב'יעד לירי' אף אחד לא דורך למכונית שלך על הזנב בתור לתדלוק. העמדות המרווחות והנוחות מאפשרות לנהג לתדלק בנחת, וברגע שסיים את התדלוק אין לו צורך לתמרן בין המכונית שלפניו לזו שמאחוריו או סתם להיתקע בעמדת התדלוק עד שהמכונית שלפניו תזוז. סיימת לתדלק- אתה פשוט יוצא מעמדת התדלוק שלך ונוסע.
בתחנה תמצאו את כל סוגי הבנזין: בנזין 95 אוקטן, סולר ואפילו בנזין 98 אוקטן שהוא לא בנזין שניתן למצוא בכל תחנת דלק.
תחנת הדלק 'יעד לירי', שהמוטו שלה הוא שרות מכל הלב, נותנת למתדלק שירות מלא במחיר של שרות עצמי, ואילו בעמדת השרות העצמי תקבלו הנחה נוספת של 5 אגורות נוספות לליטר.
בעלי עסקים יכולים לקבל שירות של הסדרי תדלוק בהנחה נוספת באמצעות כרטיסים ממוחשבים, כאשר התשלום מתבצע במרוכז בסוף החודש. נהגי המוניות מקבלים הנחה מיוחדת, בנוסף להנחות הנהוגות בתחנה. ואם לא די באלו הרי שכל המתדלקים מעל ₪ 150 מקבלים עיתון 'ידיעות אחרונות' חינם, משקה ברד קר לדרך, השתתפות בהגרלת מכונית 'סקודה פביה' ושטיפה חיצונית חינם לרכב במנהרת השטיפה המשוכללת בעיר.

בואו תגרילו


במנהרת השטיפה החדישה והמשוכללת שבתחנה הדלק 'יעד לירי' השטיפה מתבצעת בליטוף ולא בהברשה. את הרכב מנקים בעזרת ג'ילדות ספוג ולא על ידי מברשות שעלולות לשרוט ולהזיק לצבע המכונית.
אבל ה'הי לייט' של כל המבצעים היא כמובן השתתפות בהגרלה של רכב מסוג 'סקודה פביה' חדשה אדומה.
כל תדלוק מעל ₪150 מקנה למתדלק זכות השתתפות בהגרלה. כל מתדלק יכול להשתתף בהגרלה כמספר הפעמים בהן תידלק בסכום של מעל ₪150 ומאחר וההגרלה תתקיים רק בתאריך 1/11/11 יש לנהגים אפשרות לתדלק מספר רב של פעמים ולהגדיל את סיכויי הזכייה שלהם ברכב.
בתחנת הדלק 'יעד לירי' נהג יכול לתדלק את הרכב ולהתרענן בחנות הנוחות שבתחנה בעזרת קפה נהדר, מאפים טריים ועוד הרבה דברים טובים.

טעים ומרענן בחנות הנוחות


חנות הנוחות, 'יעד בדרך', הממוקמת בתחנת הדרך היא סיפור בפני עצמו. ברגע שנכנסים לחנות, מריחים מיד את ריח המאפים הנאפים במקום, ואת ריח הקפה הנטחן אף הוא במקום. המאפים המוצעים ב'יעד לירי' טריים, טריים וחמים וקפה מכל הסוגים מוגש לכם על ידי 'בריסטות' מקצועיות- ברמניות של קפה היודעות להכין את כל מיני הקפה האפשריים.
כך שאם באמצע יום עבודה תקף אותך הרעב, ואין לך זמן להתיישב במסעדה לארוחה גדולה ב'יעד בדרך' עומד לרשותך מבחר גדול של כריכים להשביע את רעבונך, ובקרוב גם ארוחות פסטה מוקרמות, חמות, במחיר שווה לכל נפש. בנוסף תמצאו ב'יעד לדרך': ממתקים, עוגות, עוגיות, משקאות חריפים, משקאות חמים וקרים, חטיפים מכל המינים, גם חטיפי בריאות ועוד המון דברים טובים.
ועכשיו במבצע- כריך ושתייה ב -22 ₪ בלבד.

הכל מכל וכל


שומרים על דיאטה? אוכלים רק אוכל בריא? ב'יעד בדרך' דואגים גם לכם עם מבחר גדול של כריכים מלחם בריאות, שאת מספר הקלוריות בהם, תמצאו מצוין על גבי העטיפה. עוד תמצאו כאן חטיפי בריאות, וסוגים שונים של 'מיזלי' מתוצרת החברות המובילות בתחום.

אתה נוהג בדרך הביתה אחרי יום עבודה ארוך ואשתך מטלפנת ששכחה לקנות חלב? בחנות הנוחות 'יעד לדרך' תמצא חלב, גבינות ועוד הרבה דברים טובים, והכל בלי צורך לעמוד בתור בסופרמרקט, גם אם הוא פתוח באותה שעה, שכן בניגוד לסופרמרקט 'יעד לדרך' ותחנת הדלק 'יעד לירי' פתוחים עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.
בחנות 'יעד לדרך' שבתחנת הדלק 'יעד לירי' אפשר למצוא כמעט הכל:
ציוד למנגל ופחמים לגריל, מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה לנשים, אביזרים לרכב, ציוד לקמפינג, מזרוני ים, מצופים לילדים, צעצועים ומה לא?
אפילו תרופות הנמכרות ללא מרשם, אפשר למצוא ב'יעד לדרך'.
אמרנו לכם- יש כאן הכל?
אז יאללה תתניעו... (תדמית)

תחנת הדלק 'יעד לירי'
כתובת: על הכביש העוקף בפניה ל'ביג'
פתוח שבעה ימים בשבוע עשרים וארבע שעות ביממה.