מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 15/6/2011 09:26 ● ערב ערב 2502
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

לורד אריסטו יקר שלום רב!


שמי סמדר. אחותי רותי ואני היינו אצלך לפני 11 שנה באילת. ביקרנו אז את אחותי הגדולה ומשפחתה והיא סיפרה לי עליך. פתחת לי בקלפים ואמרת לי שאת בן זוגי לא אכיר בישראל. אמרת שתוך שנה אני נוסעת לחו"ל, מאוד שמחת עבורי כי ראית שיהיה לי בן זוג יהודי, אמיד, מצליח ובמיוחד. כשפתחת לי בספר הקדוש המפורסם שלך ראיתי שפניך נפלו. הסתכלת עלי ואמרת לי- "תהיה לך זוגיות מושלמת, אבל אחרי כמה שנות נישואין יקרה משהו. אני לא יכול בדיוק לומר מה". עוד אמרת לי: "תגורי בקנדה, שם לא טוב עבורך ויהיו לך חמישה ילדים"... כששמעתי זאת נפלתי מצחוק. לי חמישה ילדים? מה פתאום, אני בקושי טובה עם אחד. אמרתי לך שזו טעות, שזה לעולם לא יקרה. אתה הסתכלת לי בעיניים, ואמרת: "בעזרת השם, הכל עוד יסתדר. השם אלוקינו דרכיו נסתרות. את תלמדי קוסמטיקה, יהיה לך עסק משגשג מאוד, אז בהצלחה". יצאתי ממך משועשעת. שאני אגור בחו"ל רחוק מאמא שלי? זה בלתי אפשרי. שלי יהיו חמישה ילדים? מה פתאום, לעולם לא. אבל אלוקים דרכיו נסתרות. כשאמרת לי אז את הדברים הייתי צעירה, נאיבית, לא הבנתי את פשר דבריך, אבל לורד יקר נתן אלוקים והכרתי ברחוב גבר שפנה אלי ושאל אותי איפוא נמצא רחוב 'נחלת בנימין'. גבר יפה תואר, גבוה, הוא שאל בעברית ואנגלית, אני התחלתי לצחוק, פתחנו בשיחה והאדם הנפלא הזה הוא הבעל המקסים שהבטחת לי. שנה לאחר מכך נישאנו. אני עברתי לגור בארה"ב עימו. שנה אחר כך אמא שלי הצטרפה אלינו. בעלי הוא יהלומן ואיש עסקים. בשנה השישית המשפחה של בעלי פתחה סניף בקנדה ואנחנו עברנו לגור בוונקובר. אמא שלי מאוד עזרה לי עם הבן והבת. אני פתחתי עסק מצליח. בעלי ואני עברנו המון, אבל הכל היה נפלא. ואז נפל עלינו אסון שגם לרעים שבאויבים אני לא מאחלת אותו. אמא שלי אספה את הילדים מהגן ובדרך הביתה נהג משאית איבד שליטה. קשה לי אפילו לכתוב את זה, אבל הילדים שלי, המתוקים, המלאכים שלי, דניאל ורייצ'ל נהרגו מיד. אמא שלי נפצעה קשה. פתאום נזכרתי שלפני שנים אמרת לי לא לגור בקנדה ופניך קדרו מאוד כשפתחת את ספר הקודש. לורד יקר, אני יודעת שגם אתה איבדת אנשים יקרים ואהובים לך, ואני לא חושבת שאני צריכה לכתוב הרבה על מנת לתאר את האסון הנורא ואיום הזה שקרה לנו. עד יום מותי לא אשתחרר מהצער והיגון שנפל עלינו. אבל בשמים יש אלוקים, ולמרות הכל חייבים להמשיך להאמין רק בו כי דרכיו נסתרות. לאחר המקרה קרה לי נס ושנה אחרי נכנסתי להריון וילדתי תאומים בן ובת. עכשיו אני שוב בהריון, והרי אתה אמרת שיהיו לי חמישה ילדים. אני הייתי אז נאיבית חסרת ניסיון בחיים וצחקתי. בעלי ואני חזרנו בתשובה, עשינו עליה, כן, אנחנו בארץ ישראל גרים ברעננה. אמא שלי, שתהיה בריאה, הבריאה כמעט לחלוטין מהתאונה. עד היום יש לה עצב בלב ורגשי אשמה, אבל זה היה הגורל שבחר עבורנו אלוקים, זה היה המבחן שלנו והרצון שלו שנעזוב הכל ונעלה לארץ הקודש. אני כותבת אליך מכתב זה כי מאוד הייתי רוצה להיפגש איתך. היום יותר מתמיד אני יודעת שרק אתה הוא איש האלוקים, שיידע לומר לי את אשר מחכה לנו. בעלי פתח עסק, אני רוצה לפתוח עסק ורוצה לדעת מה יהיה עם הילדים רון ורינה שיהיו בריאים.
בתודה מראש סמדר

סמדר יקרה שלום רב!


התעצבתי מאוד לשמוע על אסונכם. אפילו לגדול האוייבים שלנו אי אפשר לאחל כזה אסון כמו איבוד ילדים טהורים ותמים בדמי ימיהם ותודה לאל שזכית לבעל נהדר שמאוד אוהב אותך, ושיחדיו הכניס אתכם השם אלוקינו תחת כנפי מלאכיו והעניק לכם את התאומים רון ורינה שהשיבו את השמחה לתוך ביתכם. ואכן סמדרי, דרכי השם נסתרות הן. אנחנו רק עבדיו ועלינו להרכין ראשנו ולקבל באהבה את רצונו כי הוא יודע את אשר אנחנו לעולם אולי לא נבין. ועכשיו, לאחר שפתחתי לך בספר הקדוש, בשמחה אני יכול לומר לך שאתם נשארים לגור בארץ. בעלך יעשה עסקים כאן וגם מעבר לים. את חייבת לפתוח את אותו עסק קוסמטיקה שהיה לך בחו"ל, הפעם ברעננה והילדים אמן שיהיו בריאים בסדר גמור, כך גם הבת שתיוולד לך בקרוב. בארץ ישראל לא תמיד קל, אבל זו תקופת שעוברת על העולם כולו. אלה הם ימי הגאולה, וכולנו יחדיו חייבים לזכור שאנחנו תמיד תחת ועם נוכחות האלוקים איתנו. עלינו להאמין שבקרוב יבואו ימים טובים יותר. נשים יקרות, הדלקנה נרות צדיקים בימי שני וחמישי ובשבת ושאו תפילותיכן. ואתם גברים, התפללו, התרחקו מאלכוהול, סמים, זונות והימורים וזכרו שאתם יהודים. ראו איך השם מעניש את כל מדינות ערב וגורם להם לבלבול. ארץ ישראל הוא מקום קדוש ומיוחד. היום, לצערי, רוב העם מבזה את קדושת האדמה. תתעוררו וזכרו שכל אשר אתם עושים אתם עושים בנוכחות אלוקים. חזרו להיות עם מכובד.
תודה לך סמדר שהרשת לי לספר את סיפורך. אתם אנשים טובים ותזכו לטוב. גם בימיכם הגרועים ביותר לא האשמתם את אלוקינו ולא עזבתם את אמונתכם. המשיכו כך והוא תמיד יהיה לצידכם.
שלכם, לורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש