ווידאו גלריה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/6/2011 11:41 ● ערב ערב 2502
אומרים לנו שיש סקס אחר, מספרים לנו שתמיד אפשר לחדש ולשדרג את חיי הזוגיות. ב'ווידאו גלריה מוצרי אהבה' תגשימו את כל חלומותיכם האינטימיים והזוגיים לגוון את חיי המין, לרגש/לפנק את בן/בת הזוג, להזמין ערב נשים איכותי -הגעתם למקום הכי נכון בעיר -'ווידאו גלריה מוצרי אהבה'.
ווידאו גלריה

החנות הקטנה והמטריפה הזו קיימת בנוף האילתי מזה 20 שנה (!), החנות הכי וותיקה ומדליקה למוצרי אהבה, שהוקמה על ידי דודו לויתן ז"ל, למי שלא זוכר ולא מכיר -איש חיי לילה בעבר שפתח מועדוני לילה רבים ביפו העתיקה, פתח את המועדון בהא הידיעה באילת יחד עם ינוקא ז"ל, המועדון שהיה לימים סמל בעיר. לאחר שנפטר, לקחה אישתו, נילי לויתן, את המושכות, ומאז הכל היסטוריה.

'ווידאו גלריה מוצרי אהבה' מביאה לכם האילתים את מוצרי האהבה הטובים והחדשניים ביותר ממיטב החברות.

מה בתפריט?


שמנים אירוטים, ג'לי ליקוק אירוטים בטעמים למריחה על הגוף, אביזרי אהבה לפינוק זוגי, מיני מסאז'רים גם לרפלקסולוגיה, צעצועים לגירוי חיצוני - רוקט פוקט רגיל ומתקדם עם פולסים, פרפר האהבה המפורסם, טבעות לגברים -רגילות ורוטטות, וויברטורים לנשים מכל הסוגים -רגילים ועם מאלץ קדמי, תחליף ווגינה - לגבר, סטרפ-און ללסביות, דילדואים מכל המינים, סרטים למיניהם, הלבשה תחתונה סקסית לנשים ולגברים, אביזרים לסאדו, וגם -אביזרים שאינם נראים עם קונוטציה מינית מבית -'פאן פקטורי' -חברה גרמנית מובילה בתחום אביזרי המין, כמו כן - מארזי מתנות, שוברי מתנה ועוד ועוד. שווה להיכנס לחנות ולהתרשם מהמבחר הרב.

'ווידאו גלריה' מעניקה שירות אישי ודיסקרטי והנחות לגימלאים, חיילים ונכים.

בנוסף, מקיימת נילי לויתן ערבי נשים, מסיבות רווקות, ערבי גיבוש לנשים בלבד -בהזמנה מראש. הערבים החגיגיים כוללים הפעלה, הרצאה והסבר על אביזרי המין, ריקודים ועוד.

ווידאו גלריה, רחוב אדום 10 ('בית עברונה' מאחור),
טלפון: 08-6373655, שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-24:00, ו' 10:00-17:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש