בשביל שמלת ערב לא צריך לנסוע לצפון

מאת: או-מד מדיקל ● 29/6/2011 09:32 ● ערב ערב 2504
/ שחר קליין / את עליזה אדטו והלן ביתן-פרידה, לא ממש צריך להכיר לאילתים, לפחות לא אלו שנכנסו לפחות פעם אחת, בשנה האחרונה, למרכז שלום המתחדש. עליזה היא רעייתו של ז'אק הספר הידוע ממספרת 'ראש טוב', ואת הלן מ'בוטיק הלן', מכירה כל אישה שנזקקה לאקססוריז כמו נעל, תיק יד, או תכשיט שישלים הופעה מהממת לכל אירוע. מסתבר שלפעמים שכנות טובה היא כל מה שנדרש על מנת לעלות על רעיון שבונה אימפריה. הלן ועליזה שמצאו עצמן שותות מידי בוקר, את הקפה שלהן, במרכז שהפך להן לבית, גילו שלצד החברה הנעימה, יש להן בהחלט רעיון ששווה המון וכך נולדה חנות בגדי הערב לנשים, H&A שפתחו השתיים בשבוע שעבר, והממוקמת ממש בין החנויות הותיקות של השתיים.
בשביל שמלת ערב לא צריך לנסוע לצפון

מכוונות גבוה
מה טרם נאמר על ההיצע המועט שיש לעיר אילת להציע לנשותיה, כשמדובר באופנת עילית ומותגי יוקרה. מי שבאמת רוצה להדהים בבגד ייחודי, תאלץ לשנס מותניים ולעלות לצפון. התקציב יזנק בהתאם, לא רק משום שתל אביב יקרה, אלא גם בשל הוצאות הנסיעה והשהות. את התלונה הזו שמעו השתיים מאינסוף נשים שנכנסו לחנויותיהן והאמת, השתיים מודות שכחובבות אופנה מושבעות, הן מכירות את הבעיה מקרוב. על כן החליטו לעשות מעשה. מאחר ותחום היופי והביגוד אינו זר להן, כל אחת מכיוון משלים, הבינו השתיים, כי חנות בגדי ערב, שתפתח בין חנות האקססוריז של הלן למספרה של ז'אק, תהפוך את מרכז שלום לנקודת מפגש שנשות אילת פשוט לא יוכלו לומר לה לא. תוסיפו לזה בית קפה ומאפה ויש לכם בוקר שכולו חוויה, שבסופה תצאו אופנתיות מכף רגל ועד ראש, לקראת כל אירוע או חגיגה. מגוון מותגים מובילים, יהפכו כל אישה לנסיכה לערב וכל נערה למלכת הנשף, היחס האישי של הלן ועליזה, טעמן המשובח בבגדים, והעצות הנפלאות שיעניקו לכן, נשות אילת, מניסיונן, יהפכו את הביקור ב H&A לחוויה שלבטח תהפוך להרגל ומסורת.

טעם טוב לא עולה כסף


אם יש לחנות של הלן ועליזה יתרון, הוא מצוי בבחירה הקפדנית של כל בגד שהשתיים הביאו. הן נוסעות לאיטליה, נפגשות עם ספקי מותגי יוקרה בארץ, וביחד בוחרות את השמלות הכי יפות ומעוצבות, כשסוגיית תג המחיר כמובן לא נעלמת מעיניהן, שכן השתיים הן מומחיות למה שמכונה בשפה המקצועית – שווי תמורת ערך – כלומר, שמלה במאות בודדות של שקלים, תראה עליכן פשוט מליון דולר, כי טעם טוב לא עולה כסף. כך שאם עד כה, היתה האילתית המתוסכלת, נדרשת לבחור בין להתפשר על הקיים במלאי העירוני, לבין נסיעה לתל אביב שעולה הון, עוד לפני המחירים שבשמיים, היום לא רק שהמבחר העירוני השתדרג משמעותית, אלא שלצד חנות השמלות החדשה היא תמצא גם חנות אקססוריז ומספרה ברמה גבוהה במיוחד.
אז מה תוכלנה למצוא בחנות החדשה של השתיים? גם כאן, המגוון הוא רחב, הן בסוגי השמלות וכמובן שבטווח המחירים. תמצאו כאן שמלות שיתאימו לשטיח האדום בהוליווד, או סתם לנשף סיום, או לשושבינה. גם אם הכלה תמצא מענה מהמם ליום המאושר, וכן, אפילו אם היא במידה 44, שכן החנות הזו היא חנות לנשים, שמבינה נשים, ושיודעת לשלב בין איכות, עלות ונוחות. מכיוון שאנחנו באילת, לא הוזנחה מחלקת השמלות הקייציות והסקסיות. מטבע הדברים הן זולות יותר, ובהחלט יאפשרו לכל אחת מכן להמם את הסביבה, מבלי להמם את הארנק. מאחר ולחנות אין סטוקים, שכן כל בגד נבחר אישית, יש לך ביטחון, שכשאת רוכשת שמלה אצל הלן ועליזה, היא לא תראה בעוד מקום בעיר. יתרון שכל אישה יודעת להעריך, ובאם לא מצאת את שחשקה נפשך בחנות, אל דאגה, לשתיים קטלוג עשיר בדגמים מהממים, אותם ניתן להזמין עבורך בתוך ימים. אם מחירה של שמלת ערב יכול לנוע בין 500-4000 שקל, הרי ששמלה קצרה תנוע בטווח של 300 – 2000 שקל בלבד, ואפשר גם להשכיר כל שמלה במחצית ממחירה, ובמידה וידרשו תיקונים, מחזיקות השתיים בתופרת צמודה.

H&A בגדי ערב ואירועים
מרכז שלום, כניסה בנק דיסקונט
הלן: 057-6322666,
עליזה: 052-6336881
פתוח: א'-ה' 09:00-13:00 16:00-20:00,
מבצעים שאסור להחמיץ
לכבוד הפתיחה מכריזות הלן ועליזה על מבצעי הכרות לשבוע ימים בלבד:
20% על שמלות ערב ארוכות.
15% על שמלות קצרות.
עם סיום המבצע ב-6.7.11, יחל מבצע חדש:
בקניה מעל 800 שקל, תקבל הרוכשת שתי מתנות מפנקות: קופון של 50 שקל הנחה בבוטיק הלן, בקניה מעל 300 שקל, וכן החלקה ברזילאית (טיפול) ב-550 שקל בלבד, במקום 1200.
המבצע יסתיים ב-31.8.11.
אין כפל מבצעים, ט.ל.ח.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש