זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 29/6/2011 09:59 ● ערב ערב 2504
תחזית לתאריכים שבין ה – 29-6 ל – 6-7 2011 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
מפגשים נוסטלגיים מכל סוג מבטיחים הקלפים. לרווקים ישנה אפשרות מפתיעה לחידוש קשר ישן.
תתכן חופשה מהעבודה ממקום של 'מגיע לי'. אכן, עמלתם קשה מאוד השנה. בתחום הקריירה, אתם עדיין במגמת טיפוס והתקדמות. קיימת בכם אנרגיה של נתינה. השבוע לאלו שיש ילדים, תציפו את בני הבית באהבה.

שור

-
השבוע מאופיין אצל השוורים בתהייה בנוגע לזוגיות שנתקעה מעט לאחרונה. יש שחור או לבן, ועליכם להחליט. הקלפים ממליצים להשקיע במערכת יחסים קיימת תוך חידוש וזרימה. קיים געגוע לתקופת החיזור. זה הזמן ליצור ערוץ תקשורת חדש.

תאומים

-
הקלפים של התאומים מלמדים על חוסר בטחון עצמי והססנות, מצב של ספק בכל הקשור לשותפויות ודואליות. צפויות הפתעות נעימות והתחזקות. תגלו שהמציאות טובה בהרבה ממה שחשבתם. תיהנו מביטחון רגשי לו אתם משוועים. הצעת נישואין, עבודה חדשה, אנרגיה עצומה ומספקת.

סרטן

-
זהו שבוע מצוין עבורכם. תיהנו מחופש חשיבה ומתכנונים בעניין נסיעות וכיופים. הצלחות בלימודים ובראיונות עבודה, אתם ממגנטים כתמיד. הרבה נחת וסיפוק בכל הקשור לקריירה. השגתם את המטרות ביעדים שהצבתם לעצמכם. והרף אינו נמוך. בני הזוג ישענו עליכם יותר מתמיד.

אריה

-
תחושה עצומה של היי, מרץ רב, שעלול להתיש עד כדי חולי. הלביאים הצעירים יבלו מחוץ לבית ויהיה קשה לרסן את ממרצם. אתם ההורים, תנסו לא לדכא את האנרגיה הנפלאה של ילדכם. עיקר ההתמודדות הינה מול בני משפחה. הקלפים מתריעים מפני איפוק מעיק ורוגז מיותר.

בתולה

-
נסיעה משפחתית, אירוע חגיגי משמח, חנוכת בית של אדם אהוב או שינוי תנאי מגורים שלכם. במקביל מתריעים הקלפים על אירוע קשה שיצריך נסיעה בהולה. תמיכה רבה תקבלו מהמעסיק וכן מהסובבים. ישנה אנרגיה נהדרת בתחום האישי- אינטימי- מיני. מתנה מפתיעה מבני הזוג. ישנה אנרגיה חצויה.

מאזניים

-
סכום כסף שלא ממש ציפיתם לקבלו מגיע ממקור בלתי צפוי. שינויים במסגרת העבודה יטלטלו את האווירה. הקלפים מלמדים כי אין לצפות לשינויים של ממש. מסיבות ואירועים חגיגיים, תקשורת בונה מובילה לעסקה מאוד משתלמת. קיים קושי להתגבר על כל סוגי המבחנים.

עקרב

-
כיוונים חדשים בעבודה, תקשורת נעימה, נסיעות, פלירטים הזדמנויות לתחביבים, בקיצור אתם במרכז העניינים. אתם מרוכזים בחיפוש עבודה. הצעה טובה תתכן החל מהשבוע, מבטיחים הקלפים. ריגושים והתקשרויות רומנטיות, שבוע קליל ומהנה.

קשת

-
דחף לשנות, לשפר וליעל, אלה שהתלבטו בעניין החלפת רכבם כעת הזמן המתאים לכך. השבוע תוכלו למכור במחיר שרציתם. קנאה וצרות עין במסגרת העבודה, שם למרות זאת, צפוי שבוע משגשג והזמנה לקורס או לשיפור בפתח. התחום הזוגי שליו והכל בשליטה. קלפים בהירים.

גדי

-
הקלפים מלמדים שאתם חווים בלבול בתחום הזוגי, רוצים אך פוחדים. התכנסות פנימה מאפיינת את רובכם, אך לא לאורך זמן, אתם לומדים שיעור גורלי חשוב מאוד על עצמכם. אל תאפשרו לפחד לשתק את הלב. ישנה פריצת דרך ואתם על המסלול הנכון מכל הבחינות ובכל ההיבטים.

דלי

-
אתם עייפים מפעילות יתר. בתקופה האחרונה התרוצצתם וחשבתם בלי סוף. מעבר בית עולה על הפרק, מיזוג ומיסוד קשר זוגי, ואף תתכן שותפות עסקית. כספים שהתעכבו, או אישורים שהמתנתם עבורם זמן רב יגיעו, ואתם תוכלו להתרווח. שבוע יצרי ומיני במיוחד, תיהנו.

דגים

-
התמודדות לשמה בכל התחומים כמעט, הרבה עבודה, עד לאפיסת כוחות. יתכן טיפול בבן משפחה חולה, התעסקות סביב טרדות כספיות. הקפידו שלא להחמיץ הצעה רומנטית מבן הזוג. לאלה שאמורים לחתום על חוזים או הסכמים מוטב להקפיד בדקויות.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש