היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/6/2011 10:21 ● ערב ערב 2504
תוכנית הטלוויזיה המקומית של אילת - אילת Show ערוץ 98 - HOT, YES בשעה 19:30 בימי חמישי.
היכל התרבות

שמח בחופש


"המלון נופל מצחוק..."

תמונת כתבה
צילום: יח"צ


הפקת הקיץ לילדים ולכל המשפחה בתיאטרון 'ישרוטל' בכיכובם של: דוד חיים, אודי ואביעד ובהשתתפות צוותי הבידור של רשת 'ישרוטל'.

דוד חיים וחברו - החייזר בובו פותחים מלון באילת המיועד לילדים, אודי ואביעד מתקבלים לעבוד במלון. כשהם נשלחים על ידי דוד חיים לעבוד בעבודות השונות במלון (טבחים, מצילים, מחסנאים ואפילו מסאז'יסטים) מתחילה קומדיה מוטרפת של טעויות שזורה במיטב השירים של האמנים מקלטות ה- DVD ומתכניות הטלביזיה של הכוכבים.

הפקת קיץ מקורית ובלעדית לרשת 'ישרוטל', מוסיקלית, קצבית ובעיקר מאוד מצחיקה. בעקבות השתתפותו של כוכב ילדי הגן (דוד חיים) והשתתפותם של כוכבי ילדי בי"ס יסודי (אודי ואביעד) מתאימה ההפקה לקשת גילאים נרחבת מגיל שנתיים ועד גיל 12.

דוד חיים – כוכב הילדים הזוכה להצלחה עצומה בשנה האחרונה, לאחר שתי הפקות חנוכה: 'מותק של פסטיבל' , 2 די וי די שזכו למכירות שיא, הצגת יחיד המוצגת מזה שתי עונות בפני אולמות מלאים ברחבי הארץ ובקיץ הקרוב נבחר חיים להוביל את תוכן הבידור לילדים ב – YES עם סדרה חדשה.

אודי ואביעד – הצמד הכי מצחיק בארץ, עם תכנית יומית בערוץ הילדים:
'סבבה בנט', השתתפות בשני פסטיגלים ואין ספור הופעות ברחבי הארץ, לאחר שהחלו את דרכם כ'גור ואוח' בערוץ 'ג'טיקס', נחשבים היום לאמני הילדים המצחיקים והמובילים בארץ לילדים בגילאי בי"ס יסודי.

תושבי אילת הצעירים וההורים, מוזמנים גם הם ליהנות מההצגה שתתקיים מדי יום שישי בתיאטרון שבמלון 'ישרוטל רויאל גארדן'. לכרטיסים: 08-6386701.

המלצת ספר


הסבל מפלרמו/נס בן נתן
בהוצאת 'אופיר ביכורים'

תמונת כתבה


"ג'וזפה ניסה להסביר את מצבו. הוא אמר שהוא אזרח פשוט ואזרח טוב. תחילה לא ידע שמדובר בגנבים, וכשגילה זאת בסוף הלילה, התלבט אם לעזוב, אך כוחו לא עמד לו. הוא ביקש סליחה והבטיח לפצות את בעל המפעל בעבודה קשה...".

סיפורו של ג'וזפה ספאדוליני, שהיה סבל פשוט החי עם אשתו וילדיו בדוחק, אך עדיין – תמיד ליוותה אותם תחושה של שמחה ואושר. בני המשפחה מצאו את האושר בכל מאורע בחייהם, ברגעים כמו חגים וסופי שבוע ולמדו להתייחס לעיקר בחייהם שהוא המשפחה.
ג'וזפה הסבל רצה את הטוב ביותר עבור בני משפחתו והיה מוכן לעשות הכל למען שיפור חייהם. אולם, במעשה את פזיז, סיכן את עתידו ואת עתידם. אך בסוף באים לידי ביטוי מידותיו הטובות, עברו, הדילמות שחווה, שבסופו של דבר מטים את הכף ומיטיבים עמו ועם כל המשפחה.
המקומות המתוארים בספר והאוכל המקומי קיימים במציאות, והספר נראה בתחילה ככזה שתורגם מאיטלקית לעברית. התיאור האותנטי והטבעי בעזרתו מתאר המחבר מקום אחר מהמקום בו אנו חיים, הינו אלמנט נוסף וייחודי בחוויית הקריאה שלמעשה מנסה לקחת את הקורא למקום אחר מזה המוכר לו ומנתק אותו לרגע משגרת היום.
הגניבה/פריצה המתוארת בספר ונסיבותיה מבוססות על סיפור אמיתי שקרה ללקוח אותו ייצג המחבר שהינו עו"ד בעיסוקו.
הדילמות של הסבל מהעיר פלרמו שבסיציליה מוצגות ברגישות רבה בספר זה ומעוררות עניין רב בקוראים הצעירים. בעזרת האיורים המרהיבים של ביאנקה קופלמן וכתיבתו הקולחת של נס בן נתן, נחשפים הקוראים למורכבות עולם המבוגרים, בצורה המתאימה לחתך גילם.
זהו ספרו שלישי של נס בן נתן, ספריו הקודמים – 'הרפתקה בג'ונגל' ו'השודד הטוב' ראו אור בהוצאת 'אופיר ביכורים' בשנת 2010. כל הספרים עוסקים בחמלה, נתינה, הטוב שבאדם, בדילמת החיים והיכולת להשתנות.
נס בן נתן, המחבר, אשר הינו עורך דין בתחום הפלילי, מצא כי הסיום המושלם ליום עבודה ארוך ומורכב הוא בילוי זמן איכות עם ילדיו. נס החל לחבר יחד עמם סיפורים מופלאים, מלאי דמיון.

הרצאה


מפגש- ’ממשבר לצמיחה’
זהו סיפורה של אם הבנים-הגברת מרים פרץ אמם של אוריאל ואלירז פרץ ז”ל
ביום שלישי, ג’ בתמוז תשע”א, 5.7.11 , בשעה 20:30 , במתנס ’שחמון’. הכניסה חופשית

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש