אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 13/7/2011 10:36 ● ערב ערב 2506
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


בחודש הקרוב, יהיה הכוכב מארס בבית תת המודע שלכם ויגרום לכם להבין את הצרכים והמניעים הכי בסיסיים שלכם, אך במקביל לא לשתף את האחרים בתוכניותיכם.

סרטן


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ויגרום לכם להנאות ולשמחות סביב תקופת יום ההולדת שלכם. זה הזמן שלכם לבלות ופחות להשקיע אנרגיה במה שקורה ובתוכניות העתידיות שלכם. נסו לזרום עם הנעשה ולא לקבל החלטות משמעותיות בשלב זה בחייכם. עניינים כספיים יהיו חלק מהשיקולים שלכם בהמשך, ולכן חשוב מאוד שתחכו וגם תתייעצו עם אנשים שאתם סומכים עליהם לפני קבלת החלטות.

אריה


הכוכב מרקורי, האחראי על התקשורת, נמצא במזל שלכם וייתן לכם אפשרויות חדשות להביע את עצמכם ואף להעביר את המסרים שאתם רוצים לאחרים בצורה בהירה ורהוטה, כך שתבינו שדבריכם נופלים על אוזניים קשובות. עליכם להמשיך באותו הקו, אך יחד עם זאת, עליכם להשקיע יותר ביחסי צבור סביב הנושא, בצורה עדינה ומבלי שיורגש האינטרס האישי שלכם בעניין.

בתולה


ושוב אתם עסוקים בנושאי העבודה ומנסים לגבש לעצמכם דרך חדשה. בגלל הצורך שלכם למצוינות ודחיפה קדימה, אתם עלולים להשאיר אנשים מאחור, כאלה שלא בטוח שיסלחו לכם כאשר אתם תבואו לבקש מהם עזרה אישית מעשית. עליכם להיזהר בדרך מימוש תוכניותיכם ולהכריח עצמכם להיות קשובים לזולת ואף לנסות ולשפר את מערך יחסי החברה שלכם, גם כן מתוך מגמה שבהמשך זה ישתלם לכם.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה שבה הדברים מתחילים לזוז עבורכם בכיוונים שאתם מעוניינים בהם. סוף סוף אתם יכולים לקבל את החופש הדרוש לשם מימוש תוכניותיכם. נראה שבעבודה עדיין אינכם יכולים להיות בטוחים שאתם בכיוון הנכון, ולכן מומלץ לכם להיעזר באחרים כדי שתקבלו זווית ראייה נוספת לפני שאתם מבצעים שינויים שעדיין אינכם בטוחים בהם ויודעים מה יהיה בסופם.

עקרב


בתקופה הקרובה, תוכלו להפנים שקשרים טובים אינם בהכרח אלה שאתם צמודים אליהם שעות רבות עד אשר אתם נמאסים האחד על השנייה, אלא כאשר יש שעות איכות של יחד בהן אתם עושים דברים שמחזקים את הקשר. האינטימיות תגבר ביניכם בצורה שכזו ותוכלו ליהנות מרגעים רבים של יחד. בנושאי עבודה, נראה שסף הסבלנות שלכם ייגמר כאשר תרגישו שמנסים לסחוט מכם יותר שעות מבלי לתגמל אתכם כראוי.

קשת


בתקופה הקרובה, תעשו הרבה חשבונות נפש ביחס לחייכם האישיים והמקצועיים. אין לכם צורך להתייעץ עם אחרים, כיוון שהתשובות נמצאות אצלכם. עליכם להשקיע יותר יצירתיות כדי ליצור לעצמכם מערכות יחסים של תן וקח בחייכם האישיים. מאחר ואין בכם יסוד של מניפולציה, קשה לכם יותר להסתיר את תחושותיכם האמיתיות, ואולם החיים מלמדים אתכם לעגל פינות ולזרום עם הנסיבות.

גדי


אתם עדיין נמצאים בתוך תהליכי שינוי, אם כי את השינוי המשמעותי חלקכם כבר עשה. נראה שמהיום ואילך אינכם יכולים לצפות ליציבות בחייכם האישיים והמקצועיים, וכל תוכנית היא בסיס לשינויים. מאחר ושינויים מאוד קשים עליכם, אתם מרגישים שאתם נאלצים פעמים רבות להתפשר על מה שאינו מתאים לכם כדי לרצות את האנשים הקשורים אליכם. בהמשך תהיו מרוצים, אך כרגע תפנימו שהשינוי הוא תהליך ארוך.

דלי


הכוכב מרקורי נמצא במזל המולי לכם אריה וגורם לכך שסף הסבלנות שלכם מתקצר והולך בכל פעם שאינכם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. במקום לבדוק עם עצמכם מה כדאי לעשות בהמשך, נראה שאתם מתרגזים ברמה כזו שאינכם יכולים לשלוט על עצמכם, ועובדה זו גוררת איתה קשיים במערכות יחסים עם אנשים ובעיקר במקומות שאתם צריכים לשמר את עצמכם ולשמור על יחסי אנוש תקינים.

דגים


אתם נמצאים בתקופה של חוסר יציבות מבחינה כלכלית. נראה שכל מה שאתם עושים עדיין אינו יעיל ומספק כדי שתוכלו להיות מרוצים מהתוצאות. הסביבה הקרובה לכם תנסה לתמוך בכם, אך לא בטוח שתהיו מעוניינים להיעזר בתמיכה שתקבלו, כיוון שאתם יודעים שלכל עזרה יש מחיר ואין לכם רצון להרגיש מחויבים לאחרים, גם אם הדבר אמור בהמשך להקל על חייכם האישיים הכלכליים או המקצועיים.

טלה


אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל עוברים תהפוכות כיוון שאתם יודעים שאתם עוברים שינוי מאוד משמעותי בחייכם, אך אינכם מרוצים מכך, כיוון שהשינוי תפס אתכם לא מוכנים, וגם בנושאים שאין לכם צורך או רצון לעשות בהם שינויים. ואולם, החיים חזקים מכם, ואתם לא תוכלו להתמודד מול היקום. כמזל אש שיש לו יכולת לדהור קדימה, הכי נכון עבורכם הוא להקשיב ולהבין מה היקום מנסה לשנות אצלכם – ולפעול בהתאם.

שור


הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם וגורם לכם להרגיש שאתם נמצאים בפתחה של התחלה חדשה, ואכן זה כך. הנושאים הכספיים בחייכם מתחילים להסתדר, ואתם כבר יודעים מה עליכם לעשות על מנת להמשיך בתוכניותיכם. העזרה והתמיכה שאתם מקבלים בשלב זה בחייכם מחזקת אצלכם את האגו והאישיות ומחדדת לכם את התחושה שהנה עכשיו אתם פוסעים בחלק היותר טוב של חייכם.

תאומים


הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם כוח לעשייה בתחומים אותם אתם רוצים לקדם. מבחינה כספית, זהו הזמן הנכון להמשיך ולבדוק את התנהלות העניינים, כיוון שהגיע הזמן שלכם להחליט החלטות משמעותיות על המשך דרככם. מומלץ לכם להתייעץ עם אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם, כדי שלא תעשו טעויות שאחר כך אתם יכולים להצטער עליהן. הקשיבו לאני הפנימי שלכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש