שרה חסון - כשקוסמטיקה פוגשת את הרוח

מאת: רותם ג'קסון ● 27/7/2011 09:48 ● ערב ערב 2508
מי מאיתנו לא זקוקה מידי פעם לטיפול פנים משובח שיניב בסופו עור נקי וזוהר ואם אפשר גם תחושת רגיעה וריחוף. אצל שרה חסון, קוסמטיקאית מדופלמת, תיווכחו בשילוב המנצח של יד מקצועית תוך שימוש בחומרים פרא רפואיים טבעיים וייחודיים, לצד החוויה הרוחנית של מגע הקסם שלה. כי אצל שרה ניקוי הנפש חשוב לא פחות מניקוי הפנים
שרה חסון - כשקוסמטיקה פוגשת את הרוח

שרה חסון היא אולי בין הקוסמטיקאיות הבודדות שמעריכות ומבינות בניקוי הנשמה לא פחות מבניקוי עור הפנים. בתור מומחית לטיפול והיפטרות מכל נגעי העור כולל אקנה קשה, פיגמנטציה, בעיות של עור שמן וכל בעיה קוסמטית שקשורה לעור הפנים, יהיה זה הרבה יותר מרק בונוס שהיא תדע לטפל באותה מקצועיות, התמדה ואהבה גם בנבכי הנפש פנימה.
כיום, בגיל 52, אחרי עשרים שנה במקצוע הקוסמטיקה, בו עשתה חיל ואחרי עשר שנים של הפסקה בתחום הפיסי לטובת מילוי והגשמת הצד הרוחני, כשהיא מלאה בכל טוב תובנות, מתמחה במגוון טיפולים נפשיים- אנרגטיים ובעלת יכולת להעביר אנשים תהליכים רוחניים, היא חוזרת לעולם הקוסמטיקה- כשהיא חכמה יותר, מנוסה יותר ובעיקר לא מתפשרת יותר בכל מה שקשור לטיב החומרים באמצעותם היא עובדת.
"כשהחלטתי לחזור לקוסמטיקה, עשיתי שינוי, המוביל לטיפול שעובד על תוצאות מהירות", מספרת שרה. "התחברתי לאישה בתל אביב שעובדת בשיתוף עם רופאי עור ופיתחה ליין של מוצרים פרא-רפואיים מוצלחים במיוחד".
"המוצרים מכילים חומרים פעילים טבעיים המיוצרים על בסיס צמחים ופירות והתוצאות מדברות בעד עצמן.
השילוב של החומרים הפעילים לצד החומרים הפרא-רפואיים עוזרים להחדרת לחות לעור יבש, להסרת פיגמנטציה כתוצאה מחשיפה לשמש, זקנה או אקנה. לצמצום פעילות בלוטות החלב במצב של אקנה קשה, להקלה בסימפטומים הנגרמים משימוש ברואקוטן(תרופה לאקנה. ר.ג').
כמו כן התכשירים מעניקים טיפול חדשני לסבוריאה, קופרוז (אודם) וכו".

בזכות השימוש בתכשירים המיוחדים ובידי הקסם של שרה התוצאות על העור ניכרות בהתאם ואפשר לראות ולהרגיש בבירור את השיפור בבהירות, ברכותו ובגמישותו של העור. את ההחלקה וטשטוש הקמטים והקמטוטים, את השיפור בשמירת הלחות הטבעית של העור, ובעיקר את המגע של שרה שמעניק תחושת ריחוף והקלה למשך כל השבוע.
שרה נעזרת במנורה מיוחדת שעובדת על גלי אינפרא אדום לשיקום העור ובמחט חשמלית המורידה שיער (שיער פלומתי ושיער לבן) ושומות מסוגים שונים.
אם ניקח בחשבון את כל סוגי הטיפולים האלטרנטיביים שלמדה שרה, ביניהם - שיטת N.L.P תיכנות תהליכי מחשבה, E.F.T עבודה בתיפוף על מרדיאנים לשחרור חסימות רגשיות, קלפי טארוט, נומרולוגיה, כח אותיות השם וכמובן הטתא הילינג- שיטת הריפוי אליה היא הכי מתחברת בידיעה שהיא נולדה איתה, עבודה המתבצעת על ידי סקירה אנרגטית תוך שימוש בגלי טתא של המוח.
במהלך המפגש שלי עם שרה פגשתי את מ', מטופלת מרוצה שהגיעה לשרה בעקבות חוסר איזון פנימי שגרם לאקנה בפניה.
בעזרת התהליכים שעברה עם שרה נפתרה בעיית האקנה, בשילוב מנצח של המוצרים, מגע הקסם של שרה והטתא היליניג.
מראה פניה של מ' רעננים, נקיים ומשקפים את הרגשתה השמחה והרגועה יותר.
אז רק תתארו לעצמכן שעם ידע כזה וידי זהב נוגעת בכן שרה, מנקה ומשחררת כל חסימה רגשית לצד חסימת בלוטת חלב, תוך כדי עיסוי אנרגטי, חשיבה חיובית, ואפילו קבלת מסר לסיום (למי שרוצה כמובן).
חשוב להדגיש כי הקליניקה של שרה, נעימה, ריחנית ובעיקר מצוחצחת כמו בית מרקחת- "כי במקום בו עובדים על ניקוי יש להקפיד פי כמה וכמה על היגיינה וסדר מופתי", טוענת שרה. (תדמית)

שרה חסון - קוסמטיקאית מדופלמת
כתובת:
עין יהב 36 דירה 2 קומה א'
טלפון: 054-7536016
שעות קבלה: בתיאום מראש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש