זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 27/7/2011 09:55 ● ערב ערב 2508
מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
מחלוקות וקינאה עלולות להתעורר סביבכם בעבודה. אתם לוקחים כעת הכול באופן רגשי, דבר העלול להכניס אתכם להילוך רגרסיבי מיותר. בריאותם של הקרובים אליכם תדרוש את זמנכם. הקלפים ממליצים להקפיד על מנוחה יש לנסוע להתרענן גם אם לשעות ספורות.

שור

-
הקלפים מתרכזים בנושאי הבית והמשפחה. קשר שהחל לאחרונה מקבל תפנית ועשוי להתפתח למקום חיובי, יתכן אפילו כי זהו מישהו מעברכם. בעבודה, צפויים מאבקים עם הסובבים, שימרו על איפוק, צאו לפעילות ספורטיבית ושחררו אנרגיות. חשוב כי תשכילו ללכת עם הזרם ולא נגדו בעיקשות מיותרת.

תאומים

-
שבוע לחוץ ועמוס מאופיין בהוצאות כספיות רבות שאפשר למתן. אתם מוקפים וכולם דורשים את חברתכם. הקלפים מגלים כי האנרגיה שקיימת בכם מטעינה כעת את כולם. מערכת היחסים הקיימת שנדמה שעלתה לאחרונה על סרטון עדיין קפואה ומאכזבת. הרפו מכבלים שאינם בשליטתכם.

סרטן

-
אתם מלאי מרץ ואנרגיה דבר שמעלה בכם רעיונות ויוזמות חדשות. אתם מתערים יותר בנעשה בעבודה וגם בסביבה הקרובה. תנו הזדמנות להיכרויות חדשות. בקשר קיים, הקלפים ממליצים על התמקדות בבני הזוג ובדיאלוג עימו. תקלות בדרכים בשל חוסר ריכוז ותשומת לב.

אריה

-
אתם נראים נפלא ונהנים משפע של חיזורים. תפגשו אנשים מעניינים שישפיעו עליכם לטובה בתקופה הקרובה. כספית אתם מנסים להתארגן וגם לקדם עצמכם בעבודה. עשו זאת בזהירות על מנת למנוע מאבקים מיותרים. הקלפים מגלים כי הלביאות בפריחה ולבלוב בכל הקשור לתחום העבודה.

בתולה

-
לקראת יום ההולדת הקלפים מורים על התעוררות ושינויים בכל תחומי החיים. הנכם פופולאריים והופעתכם מושכת. בעבודה פועלים לטובת קידומכם. הימנעו ממאבקי כוח ואגו העלולים לפגוע בתהליך. הצעות מפתות יותר בדרך אליכם ממקום שלא חשבתם עליו.

מאזניים

-
מילת המפתח הינה תקשורת פרסום והבעת דעה. אתם מוקפים אנשים חדשים המעשירים את חייכם ואתם מוצאים את האנשים הראויים להקשיב לכם. זמן טוב להשקיע בבית ולהחזיר את האנרגיה שהייתה חסרה לכם לאחרונה. שינוי הרגלי אכילה דיאטה וספורט מומלץ. הקלפים ממליצים על כל סוג של תנועה ותזוזה קדימה.

עקרב

-
הקלפים מורים על מתחים ברקע. יש להימנע מנקיטת עמדות קיצוניות כאשר אנשים סביבכם אינם מסכימים עם דעותיכם.אתם רגישים מאוד בתקופה זו ונעלבים בקלות. היצמדו לקהילה תומכת בטוחה עם אנשים האוהבים מבינים ומקבלים אתכם בכל מצב.החלטות חשובות יש לדחות עד לאחר יום ההולדת.

קשת

-
זמן טוב להתמודד עם שינויים גם אם אינכם מסכימים עימם. תקשורת נכונה תמנע אי הבנות ותוביל לפתרון מוצלח. תתכן נסיעה קצרה אשר במהלכה תגלו כי התרחשה מערכת הסתרה גדולה מאחורי גבכם.הקלפים ממליצים לצאת לחפש נימה וגישה רוחנית.

גדי

-
התחום הכספי מעסיק אתכם. הקשיים בהם נתקלתם לאחרונה וההוצאות המרובות דוחפים אתכם לחיפוש פתרון מהיר. שימרו על איפוק והימנעו מתגובה חריפה בפרט מול המשפחה למרות שהקשר הזוגי ממשיך להתחזק. הקלפים מלמדים על קשר רומנטי חדש לפנויים.

דלי

-
אינכם במיטבכם אתם מודאגים ומעט מבולבלים. מערכת היחסים שבה אתם מעורבים מעוררת תהיה וסימני שאלה. אין לנקוט בצעדים. הקלפים ממליצים לתת הזדמנות נוספת לכל מה שברצונכם לנטוש בכל תחום . הנושא הכספי יהפוך לחשוב ודחוף, יתכן ותאלצו לקבל החלטה לא קלה. ואולי לוותר על עסקה שחלמתם לבצע.

דגים

-
היחסים עם הסובבים מתוחים . משקעים מהעבר יעלו ויצרו מאבקי כוח מיותרים. הקשיבו לצד השני. הגבירו את מעורבותכם בפעילות המשפחתית והשיבו את תחושת היחד. העוצמה שאתם משדרים יכולה לעיתים לגרום לצד השני לקפוא. הקלפים מזכירים ומלמדים על ההבדל המהותי שבין עצמה פנימית לכוח אגרסיבי מתנשא ומיותר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש