'גזית קונספט' חגיגה של קניה מושלמת

מאת: אביבה דקל ● 10/8/2011 08:52 ● ערב ערב 2510
ב'גזית קונספט', חנות נעלי האופנה במרכז ה'ביג' - כל ביקור הוא חגיגה וכל קניה מושלמת. שמונה שנים מאז נפתחה החנות בעיר, היא פותחת בכל יום בפני האילתים דלת לחוויית קניות חדשנית ושונה מזו שהיו רגילים לה
'גזית קונספט' חגיגה של קניה מושלמת

'גזית קונספט' במרכז ה'ביג' בעיר היא הגדולה מכל חנויות רשת 'גזית קונספט' בארץ. היא הגדולה מכל חנויות נעלי האופנה באילת ואולי גם הגדולה בארץ. החנות צבעונית, יפה, מרווחת, ממוזגת ונעימה, והמוסיקה המתנגנת ברקע מרגיעה ומתאימה את עצמה לאווירה בחנות - אף פעם לא רועשת, לא מטרידה ולא מעצבנת.
בחנות תמצאו מספר רב של מותגים בכל המידות. החל במידות הקטנות ביותר ועד הגדולות ביותר והמבחר הגדול עונה על הצרכים של כל המשפחה.
'גזית קונספט' היא רשת של חנויות זכיינים, ולכן לא בכל חנות תמצאו את אותם הדגמים, אבל ב'גזית קונספט' שבמרכז ה'ביג', מבחר הדגמים והמותגים ענק, מתוכו כל אחד יכול למצוא משהו לטעמו.
ומאחר ובחנות שב'ביג' הזכיינים משפרים, מוסיפים ומתקנים כל הזמן, תוכלו כבר בקרוב למצוא בחנות בנוסף לנעליים גם מבחר גדול של תיקים וחגורות.

תמונת כתבה


נעליים לכל המשפחה


על המדפים הארוכים הממוקמים לאורך הקיר בחנות ובמרכז החנות על שולחנות תצוגה– מוצעים נעליים בשלל צבעים, דוגמאות, גזרות ומידות.
ב'גזית קונספט' אין שורות של קופסאות נעליים סגורות, כאן אפשר לראות בדיוק את כל הנעליים שיש לחנות להציע - אין ספור דגמים, צבעים וצורות שהעין לא תשבע מלראות. בחנות 'גזית קונספט' תמצאו נעלים של מותגים רבים: בראש וראשונה כמובן, נעלי 'גזית' אבל לא רק. גם נעלי 'טראק' לגברים, 'ברונקס', נעלי נוחות לנשים, נעליים אורטופדיות תוצרת חברת 'צובו', 'גולה', 'קריאייטיב' ונעלי ספורט של 'פילה', לכל הגילים ועוד מותגים רבים.
במחלקת נשים חגיגה, נעלים בכל המידות ובכל הצורות - החל מסנדלים ונעליים ליום יום, ללא עקבים וגם עם עקבים נמוכים ועד לנעליים מהודרות לערב, גם שטוחות וגם על עקבים בכל גובה אפשרי. נעליים סולידיות ואלגנטיות וגם נעלים זוהרות לערב מיוחד. כל אשה תמצא ב'גזית קונספט' משהו לטעמה ולצרכים שלה.

במחלקת הגברים המבחר לא פחות אטרקטיבי - החל בנעלי עבודה, דרך נעלי ספורט וסנדלים ועד נעליים חגיגיות לערב. נעל לכל מטרה יכול כל גבר למצוא ב'גזית קונספט'. גם חתן יוכל למצוא כאן נעליים ליום החתונה.
גם במחלקת הילדים תמצאו מגוון עשיר של סנדלים ונעליים של מותגים שונים: סנדלים ונעלים של 'גזית', סנדלים ונעליים אורטופדיות של חברת 'פישר פרייס', נעלי ספורט של פילה, לוטו, B.Kו והלהיט החדש - נעליים וסנדלים מקושטות בדמויות מסרטים מצוירים כמו: ספיידרמן, בן 10, בראץ, ברבי וסופרמן, שילגיה וסינדרלה - דבר שהופך את קניית הנעליים לילד למשחק מהנה, ותורמת רבות לחוויית הקניה.
ילדות ונערות תוכלנה לבחור מבין עשרות דגמים מרהיבים: סנדלים לילדות ונערות עם חרוזים ועם רצועות, סנדלי אצבע ומוקסינים בשלל צבעים. כל הדגמים הם המילה האחרונה באופנת הנעליים, משהו שכל ילדה ונערה תרצה לעצמה.

מחירים והנחות אטרקטיביים


'גזית קונספט' במרכז ה'ביג' היא חנות מאוד אטרקטיבית גם מבחינת המחירים. ב'גזית קונספט' מקפידים על הורדת המ.ע.מ. ולא יקרה שתחויבו עבור נעליים במחיר כמו בצפון. בנוסף למחירים הזולים, תושבי אילת נהנים מהנחה נוספת של 12% על מגוון נעליים מהקולקציה החדשה וגם ממבצעים רבים ושונים.
נכון להיום המבצעים הם:
נעלי גזית לנשים - הזוג השני ב-50%.
במחלקת ילדים 50% הנחה על כל המגוון
ובמותגים - הנחות של 10%, 20% ואפילו 30% על חלק מהמותגים.

ב'גזית' השירות טוב ביותר והוא ניתן בחיוך ומכל הלב
כדי שהקנייה בחנות תהייה נוחה, וזה לא פחות חשוב,
ישנן ב'גזית' מעל עשרים מקומות ישיבה נוחים למדידה, כך שגם כשהחנות עמוסה יש מקומות ישיבה לכולם. צוות של למעלה מעשרה מוכרים, כולם לבושים בתלבושת אחידה, המשרתים את הלקוחות, כך שכאן לא צריך לחפש מוכרת או מוכר כמו בחנויות אחרות. המוכרים עומדים לרשותכם והם להוטים לשרת אתכם ומקדישים לכל לקוח מאה אחוז תשומת לב.

ב'גזית קונספט' יעשו תמיד הכל כדי להשביע את רצון הלקוח.
אם קרה וראיתם נעל שאהבתם, אבל במידה או בצבע לא מתאימים, המוכרים בחנות יעשו כל מאמץ למצוא לכם בחנות אחרת של הרשת או במלאי שבמחסן את המידה והצבע שבחרתם. ואם הדגם קיים הדגם בחנויות אחרת ברשת, המוכר ידאג להביא לכם את הנעליים במיוחד, ואפילו יטלפנו אליכם כשהדגם מגיע.
ב'גזית קונספט' לא 'ינפנפו' אתכם כמו בחנויות אחרות. ב'גזית' קשובים לצרכים ולתלונות של הלקוח ויטפלו בכל תלונה בצורה ההוגנת ביותר ועל פי החוק. ב'גזית' יאזינו ויעזרו לכם מכל הלב.

'גזית קונספט'
כתובת: מרכז ה'ביג' אילת, חנות מס' 2
טלפון: 08-6379669
שעות פתיחה:
ימים א'-ה': 09:00-21:30.
יום ו': 09:00-15:30,
בשבת: 19:30-22:30.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש