בית הספר מקצועי לריקוד ענבר כהן יגשים לך חלום

מאת: אביבה דקל ● 24/8/2011 10:59 ● ערב ערב 2512
אם החלום שלך להפוך ביום מן הימים לרקדנית מקצועית או אם לרקוד להנאתך באופן מושלם זה מה שאת רוצה - בית הספר המקצועי לריקוד של ענבר כהן הוא המקום עבורך
בית הספר מקצועי לריקוד ענבר כהן יגשים לך חלום

תמונת כתבה


כשאתה יורד במדרגות למקלט המשמש את מתחם 'אקטיבי' בו פועל בית הספר לריקוד ענבר כהן וביה"ס לאומנויות לחימה, אתה משאיר מאחוריך את המדבר וההרים החומים והאור המסנוור ומגיע לעולם אחר. לרגע נדמה שאתה לא באילת כי אם איי שם בעולם הגדול, בבית ספר לריקוד מהסרטים.
המקלט עבר מטמורפוזה מוחלטת והפך מגולם לפרפר. רצפת שני האולמות הגדולים רוצפה בעץ וב P.V.C- שביניהם שכבת ספוג בולם זעזועים. באולמות המוקצים לבית הספר לריקוד מותקנים לאורך הקירות מצד אחד 'בר' – מוט ארוך בו יאחזו הרקדנים ומצדו השני הקיר מכוסה כולו מראה, עיצוב שכאילו לקוח מתוך סרט על רקדנים. בכל סטודיו ישנו מכשיר טלוויזיה כך שיהיה אפשר לצלם את החזרות או השיעורים והתלמידים יכולים לראות את תוצאות החזרה, ללמוד את הטעויות שעשו, לתקן ולשייף את ביצועיהם.
בימים אלו האולמות דוממים אולם עד מהרה, עם תחילת שנת הלמודים, יתמלא המקום חיים והמוני רקדנים ותלמידים של אומנויות לחימה ימלאו את האולמות.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


לכל גיל


בית הספר לריקוד מיועד לגילאי 3.5 ועד -120 כל מי שרוצה ואוהב לרקוד ימצא כאן את מקומו.

בשנת הלימודים שעברה הגיע מספר התלמידות בבית הספר לריקוד לכ -120 ומספר התלמידים בבית הספר לאומנויות לחימה עמד על כ- 50 בימים אלו ההרשמה לבית הספר לריקוד בעיצומה ונותר מספר קטן של מקומות פנויים משום שמרבית התלמידים ממשיכים ללמוד.
בבית הספר לריקוד מלמדים מגוון סגנונות: בלט קלאסי, בלט מודרני, ג'אז, סטפס, היפ הופ והשנה נוספו גם שיעורים בריקודי בטן. חידוש נוסף שהונהג השנה בבית הספר לריקוד הם שיעורי יוגה, פילאטיס ומתיחות. לקטנטנים מתקיימים שיעורי 'צעדים ראשונים במחול'.

מקצוענות לשמה


גם למי שרוצה להפוך את הריקוד למקצוע לחיים, בית הספר המקצועי לריקוד של ענבר כהן יעזור להשיג את מטרתו.
חלק מהתלמידות בבית הספר לריקוד מבלות כאן במתכונת חוגים, לדוגמא ג'אז והיפ הופ –מתכונת של שני שיעורים בשבוע .
הבנות שבוחרות להפוך את הריקוד למקצוע לחיים כרקדנית או כמורה לרקוד, עוברות את כל המסלולים, החל בבלט קלאסי דרך כל מקצועות הריקוד, מסלול מקצועי המקנה לבנות המשתתפות בו יכולת כניסה לכל שיעור בכל שעה.

הבנות השייכות למגמה זו חיות את הריקוד ומבלות את כל זמנן הפנוי בבית הספר לריקוד ומתמחות בכל מקצועות הריקוד אותם מלמדים כאן.
בסוף השנה מתקיימים בבית הספר מבחנים של האקדמיה למחול ה - I.D.T.A. שהיא גוף בינלאומי. בכל שנה מגיעה בוחנת ממקום שונה בעולם ובוחנת את כל הבנות בארץ. המבחנים פרושים על פני חודש ולעתים הם נמשכים יום שלם. בבחינות אלו נבחנות הבנות בהתנהגות, במשמעת וכמובן בריקוד – הכל לפי קריטריונים שנקבעו על ידי ה- I.D.T.A - והבוחנת היא שנותנת את הציון. בנות שבחרו במסלול מקצועי ועומדות לפני בחינה, מתייחסות ברצינות רבה מאוד לריקוד וללמודים ותמיד מגיעות לרמה הגבוהה ביותר. רק אחרי הבחינות בבית הספר יכולה מי שרוצה בכך לגשת ללימוד הוראה או ריקוד מקצועי באקדמיה למחול.

לרקוד באהבה


ענבר רואה בסטודיו חממה ובכל ילד ניצן של פרח והיא דואגת שכל מי מגיע לחממה יפתח ויגיע לפוטנציאל המלא שלו.
יש בנות שנפתחות מהר ואחרות שלוקח זמן להכיר אותן, אבל בסטודיו משקיעים בכל אחת ואחת תשומת לב מלאה וכל מי שמגיעה לסטודיו סופה שתמצה את מלוא הפוטנציאל שלה.
הלימודים בבית הספר לריקוד מתקיימים במקביל לשנת הלימודים וזו מסתיימת בסוף חודש יולי במופע ענק בו דואגת ענבר שכל רקדנית תגיע לקדמת הבמה.

ענבר גאה בעובדה שבבית הספר שלה הבנות מפרגנות ועוזרות אחת לשנייה וההורים מצידם גם הם מפרגנים ועוזרים ככל יכולתם.
"כל ילדה בבית הספר היא ילדה שלי. אנחנו קשורות בקשר הדוק. בשנה שעברה התגייסו חלק מהבנות, משנפתחה שנת הלימודים והבנות שעזבו לא היו בכתה, היה לי קשה לעצור את הדמעות", מודה ענבר.
הצוות בבית הספר לריקוד מקצועי.
מעבר לעובדה שכל המורות כאן הן מוסמכות, הן גם מסורות, אוהבות ודואגות.

את הבלט הקלאסי מלמדת תות מולאור, שמעבירה גם סדנאות סטריט ג'אז ופיוז'ן ומגיעה במיוחד מתל אביב.
ריקודי בטן מלמדת אביגיל לאו ואת סגנונות הסטפס, מחול מודרני, ג'אז והיפ הופ מלמדת ענבר כהן.
אחרי מופע הסיום יוצאים התלמידים לחופשת קיץ שגורמת להם להתגעגע ולחזור לשנת הפעילות החדשה בכוחות מחודשים.

השכנים ליד


בבית הספר לאמנויות לחימה, השכן שליד בית הספר לריקוד, שבמתחם 'אקטיבי', לומדים ילדים נוער ומבוגרים – בנים ובנות.
כאן מתקיימים שיעורי אייקידו לילדים, מבוגרים ונוער ושיעורי נינג'יטסו לנוער ולמבוגרים בלבד.
את אומנויות הלחימה מלמדים:
יעקב שפירו – אייקידו
ואודי זאגא – נינג'יטסו.
(תדמית)

בית ספר מקצועי לריקוד ענבר כהן
כתובת: צנינית 1 (במקלט שמאחורי הבניין)
שעות פתיחה: 15:00-22:00
טלפונים : ענבר 054-6554884. בסטודיו: 08-631554.
להרשמה יש להתקשר לטלפונים אלו.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש