מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 24/8/2011 11:01 ● ערב ערב 2512
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

ללורד אריסטו שלום רב!


שמי ננה, אני קוראת מדי שבוע את המדור שלך ואני מקווה שאתה תוכל לומר לי מה יהיה איתי, כי אני כבר לא יודעת אם אני נורמלית או משוגעת. אני בהריון וכולם טוענים שההורמונים משתוללים אצלי, אבל אני מאמינה שזה יותר מזה. אני כל הזמן חולמת שבעלי בוגד בי עם נשים אחרות. כל כמה ימים הוא יוצא לבלות כמו רווק במועדונים בעיר ולמחרת אני מקבלת טלפונים מחברות שטוענות שהוא שותה המון ומתרועע עם נשים לא מכובדות. אחת מהן אני במקרה מכירה אישית ויודעת שבעלי תמיד היה פנטזיה שלה.
בעלי נהג מונית והוא גבר יפה תואר. נשים מתקרבות אליו בגלל כסף ולא מעניין אותן שהוא איש נשוי, הוא כמובן מתפתה ליופי שלהן. אני בחורה גרוזינית, אצלנו במשפחה בחורה נשואה זה קודש הקודשים, הגבר שלה הוא אלוקים, אבל בעלי מרוקאי מלא בעצבים מיותרים. אני יושבת בבכי וכותבת לך, כי אני חייבת למצוא פיתרון, השבוע הוא שבר חצי בית כשרק העזתי להעיר לו על היציאות הרבות שלו. אני מרגישה שטעיתי כשהתחתנתי עם הגבר הזה ואני רוצה להתגרש. גבר נשוי שלא מכבד את אשתו, את הבית שלו ושמתנהג באלימות פיזית ומילולית לא מתאים לי. היום יותר מתמיד אני זקוקה לתמיכה שלו, אבל לא מקבלת אותה. אשמח להיפגש איתך, אני מבולבלת וזקוקה להכוונה.
בתודה ננה

ננה יקרה


קיבלתי את מכתבך ושמחתי להיפגש איתך. לאחר שישבנו ופתחתי לך בקלפים, בספר הקדוש וגם עשיתי לך מפה גימטרית אני יכול לספר לך בביטחון שבעלך הוא איש עצבני ושהוא לא מתנהג כפי שמצופה מגבר בוגר, על אחת כמה וכמה שאשתו בהריון וזקוקה להמון חום ותשומת לב וכל זה באמת מגיע מהבית ההרוס שהיה לו בילדותו, אך האשמה מוטלת גם עליך, את ידעת לפני הנישואין את כל הבעיות שקשורות בו. בקלפים אני רואה שאת נפרדת ממנו ואפילו עשית הפלה בעבר, כשהייתם רק חברים, אחרי שהוא הרביץ לך. בעלך הוא אולי נהג מונית, אבל את שכחת לספר שהוא נהג מונית כי הוא בעבר היה עבריין שישב בכלא כמה שנים ולא ממש למד משהו. גברתי הצעירה יש בעברית אמרה חכמה שאומרת: 'איך שתסדרי את המיטה שלך ככה תשני בה' אני רואה ושומע בתקשור שההורים שלך אסרו עליך לצאת איתו ואת ברחת מהבית בגללו והלכת נגד הוריך. אז כן, בעלך בדרכו המאוד מיוחדת אוהב אותך. הוא מסוג האנשים שכן רוצים משפחה, אבל לא יודעים איך לחיות חיי משפחה. הוא גבר נשוי שרוצה להמשיך להרגיש שהוא רווק. את היום בהריון, את כבר לא נראית במיטבך, אז הוא יוצא, שותה לשכרה ואוסף לעצמו את כל הנשים היפות והרזות שהוא אוהב וכשאת עוד מרשה לעצמך להעיר לו ולקלקל לו את הכיף הוא נהיה אלים, כי בשבילו את צריכה להתנהג כמו שאימא שלו נהגה, היא ראתה את אבא שלו בוגד ושתקה. עכשיו זה תלוי בך, ננה, בעלך הוא לא אדם רע, אבל היו לו חיים רעים שהפכו אותו לאיש קשה והוא לא ישתנה. אז אם החיים האלו מתאימים לך, תמשיכי להיות איתו ותשתקי על בגידותיו. אבל מנסיוני אוכל לייעץ לך רק לקום ולהתגרש. בעלך כבר בן 38 גרוש פלוס ילד, הוא כבר לא ילד שאפשר לסלוח לו. את פשוט היית נערה תמימה שנפלה קורבן לליבה המאוהב ורצית גבר קשוח. היום את מבינה שגבר צריך גם להיות עדין ומתחשב ואת זה לא תמצאי לעולם אצל בעלך. גם בספר הקדוש וגם בתקשור אני רואה שיש לך בעתיד גבר אחר, שהרבה יותר מתאים לך, את לא משוגעת ולא משתגעת וזה בטח לא ההורמונים, את התחתנת באמת עם הבעל הכי פחות נכון לך ותאמיני לי הוא גם לא יהיה בעל נחמד וגם לא אבא נחמד. אני מברך אותך להצלחה ולהחלטה נבונה האמיני באלוקים, הדליקי נרות שבת וצדיקים. הוא תמיד יהיה איתך ויחזק אותך, אני מאמין באלוקים באמונה אדוקה והוא האור של חיי. באלוקים תמיד אפשר לבטוח.
שלך
לורד אריסטו אריאל

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש