טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 24/8/2011 11:03 ● ערב ערב 2512
רחל ארז סיפור אמיתי - מחדר עבודתה של רחל ארז, יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני גם דרך קלפי הטארוט
טארוט

מנסה להעביר בדיוק אפשרי את הלך הרוח שלכד אותי רגע אחרי לכתה. אני חושבת עליה כעת ובא לי לחבק אותה כמו שמערסלים ילד ומלמדים אותו ברוך לשקוט ולנוח, אבל היא בעיניים חדות, חשדניות ועוקצניות מתפרצת ומקפיאה אותי רגע לפני.
"את כבר יכולה לכתוב את הסיפור שלי", היא אומרת לי ואני לא יודעת אם היא בשלה לשחרר את הדבר הזה שיושב אצלה כה חזק בלב ליבו של החיבור בין אמון ואכזבה, בגידה ותהום שנוצרת בעקבותיה.
היא כמו אישה בשלה קטנה, ספק חסודה, ספק שורטת, מאוד קוטבית בתגובותיה, חריפה מחד וחסרת אונים מאידך.
לראשונה כשהיא הגיעה אלי קרה לי משהו חזק מאוד. ברגע שאך נגעתי בחפיסת הקלפים התחלתי לדבר אליה מבלי שיכולתי לעצור את שטף דיבורי. לא יכולתי להאמין כיצד נפש כה רכה מכילה אכזבה כה עצומה, מלאה רצון לנקמה .
הסיפור הזה הינו סיפור מעולם סגור ואחר, זהו סיפור שמתרחש בארמון זכוכית מלא הילת קדושה וזכות יתרה להשתייך לארמון הזה. לחסות תחת הילת קדושתו של הרב. זה היה המחדל, מנת המזל הפרדוקסאלי שלה.
במסגרת ילדותה היא נשאבה להתגורר בבית הרבנית אשר כמו אם טיפחה ולימדה אותה את חוקות הדת. הרבנית לא שיערה בנפשה שבזמן שהיא מטפחת את סביבת ביתה, מעצימה, מגדילה ומאדירה את כבוד הרב, בעלה הנעלה, שאנשים פקדו ללא הרף את היכל קדושתו וחיכו לברכתו ולמוצא פיו, בעלה החסוד טעם והשחית את הנערות התמימות שאשתו הרבנית אימצה בשם הדת, המוסר והאהבה.
"בשם הדת יצאתי בזחילה ממוטטת נפשית ואבודה מהיכל התשוקה של בית הרב, לאן מועדות פני במי אוכל לבטוח", היא מספרת בכאב.
אספר לכם רק זאת קוראים יקרים, היא שמה מבטחה בבורא. בתבונה רוחנית אדירה היא הבינה שאל לה להחתים את אמונה באל בשל אדם שלא כבש את יצרו. היא פנתה לעיתונות וזעקה את כאבה, הושיטה אצבע מאשימה לעבר הפושע הנאלח, הנקמה בולמת את התקדמותה היא עוסקת רק בכך. ביום שהיא החליטה לאפשר לאור לגרש את החושך וליצור גשר היא עקרה את עצמה מהסביבה שידעה את הסיפור שלה ועברה לגור במקום חדש.
השבוע היא טלפנה, "הכרתי מישהו", היא שיתפה אותי. "אהבה יכולה לרפא הכל "השבתי.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש