'ורד אסתטיקס'-כשטכנולוגיה פוגשת קוסמטיקה ואסתטיקה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 24/8/2011 12:36 ● ערב ערב 2512
כקוסמטיקאית פרא-רפואית. לאחר מכן, היא החליטה להתקדם וללמוד קוסמטיקה רפואית במכללה של ד"ר דב קליין, מבוא לדרמטולוגיה וחומרים פעילים ולימודי פדיקור. התעודות המעטרות את קירות המכון המעוצב מעידות על מומחיותה
'ורד אסתטיקס'-כשטכנולוגיה פוגשת קוסמטיקה ואסתטיקה

צועדת בקצב הזמן


אבל ורד לא עצרה שם והחליטה להעביר את מכונה לעידן הטכנולוגיה האסתטית. היא רכשה מכשור חדיש ביותר בתחום הטכנולוגיה של הקוסמטיקה והאסתטיקה – עברה השתלמות בשימוש בו ושידרגה לאין ערוך את הטיפולים המוענקים ללקוחותיה.
כך למשל, לצורך טיפול פנים, משתמשת ורד במכשיר 'פילינג יהלום' המלטש ומנקה את העור, תורם להבהרתו ולמראה אחיד. המכשיר פועל ללא כימיקלים העלולים לגרום אלרגיות. מכשיר אחר- ה'אוקסיג'ן'- מחדיר חמצן וויטמינים לעור ותורם למיצוקו, להעמקת הלחות בו ולחידוש תאיו. מכשיר נוסף הוא ה-F.T.D מבית 'רדיאנסי' ארה"ב, הפועל בטכנולוגיה של אור וחום (מקרופוטותרפיה) ומשמש להצערת העור בטכנולוגיה LHE . הטיפול משקם את העור, גורם לחידוש אלסטין ועיבוי קולגן, ממצק ומטשטש קמטוטים ותורם להצלחה בטיפולי אקנה ופוסט אקנה.
בסדרות הטיפולים על פי שיטת ד"ר דב קליין, המשולבות במכשור, מוסיפה ורד את טיפולי ה'מזו - רולר', גלגלת מחטים המחדירה את החומר הממוקד לאותה הבעיה, מזרימה את הדם, מעבה קולגן ואלסטין בעור ומחזקת אותו.
התוצאות מדברות בעד עצמן
ורד מומחית לאיפור קבוע בשיטת הדגשת תווי הפנים בעזרת מכשור מתקדם. הצבעים בהם משתמשת ורד הם מינרליים על בסיס טבעי. ורד היא אחת הבודדות היודעות כיצד לתקן ולמחוק איפור קבוע בעזרת חומר מיוחד הנקרא 'רמובר'.

מניקור, פדיקור רפואי וספא דגים


ורד מוסמכת לפדיקור רפואי ובנוסף יש לה במכון- ספא דגים. אפשר לבחור בין פדיקור רפואי בלבד או לשלבו יחד עם טיפול בספא הדגים. הטיפול של ספא הדגים מומלץ לסובלים מפטרת כף הרגל ומפסוריאזיס ולחולי סכרת.
בספא הדגים מסוג 'גרה-רופה', הדגים בעלי יצר כרסום תמידי הניזונים מהעור הקשה או הפגוע של כף הרגל. במהלך הפדיקור, אוכל הדג את תאי העור היבשים, המתים או החולים ומשאיר עור מתחדש נקי וחלק. הדג משחרר אנזים מיוחד שעם הזמן מאט את צמיחת העור הקשה בכף הרגל ומעודד ריפוי פצעים. התהליך נעים ומרגיע.
ויש גם מחיר מיוחד לתושבי אילת של פדיקור רפואי בשילוב ספא דגים...שווה שווה שווה.
הסרת שיער ועיסוי בקונכיות לבה כבר אמרנו?
ורד מוסמכת לעיסוי בקונכיות לבה. עיסוי בעזרת קונכיות טבעיות הממולאות בג'ל, עשיר בקלציום וסידן המוחדר לגוף. ללקוחות המבקשות עיסוי אחר או רפלקסולוגיה, מתאמת ורד מפגש עם מעסה או רפלקסולוגית מהשורה הראשונה המתבצע בחדר הטיפולים במכון של ורד בפרטיות מוחלטת.
בנוסף לכל הטיפולים המוזכרים, מבצעים ב'ורד אסתטיקס' גם טיפולי הסרת שיער בטכנולוגית LHE, טכנולוגיה המשלבת אור וחום במכשיר בטיחותי מתוצרת 'רדיאנסי' המסיר שיער לטווח ארוך, ללא כאב וללא כוויות.
תכשירים ייחודים
את תכשירי הקוסמטיקה המיוחדים שמוכרת ורד אי אפשר להשיג בכל מקום. היא היחידה בעיר אצלה ניתן להשיג את מוצרי הקוסמטיקה של ד"ר דב קליין המומלצים. כמו כן, ניתן לרכוש אצל ורד מוצרי איפור מקצועיים מתוצרת ארה"ב מבית 'עפרה קוסמטיקס'.
גם את הקרמים מתוצרת ארה"ב של פיטר תומס, חברה הנחשבת למובילה בתחום טיפולי האקנה והאנטי אייג'נג, אפשר לרכוש באילת רק אצלה.
אצל 'ורד אסתטיקס' המבצעים מתחלפים ומפתיעים כל הזמן. שווה להתעדכן.
הייעוץ וההדרכה בכל הקשור לטיפולים המתבצעים במכון ניתנים חינם.

'ורד אסתטיקס'
כתובת: 7045/4, שביל הצבי 9 אילת.
טלפון: 050-9170772 ו/או
077-9339206
שעות פתיחה: 09:00-21:00
בתיאום מראש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש