'גולד - וורק'-בית חם לעובד ומענה לכל בית עסק!

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 24/8/2011 12:37 ● ערב ערב 2512
בתיה פטיטו (33), מנהלת סניף 'גולד וורק' באילת, אם לשני ילדים, אילתית מזה 13 שנה, נמצאת בתחום משאבי אנוש כבר יותר משלוש שנים. במסגרת עבודתה, התוודעה לכך שבאילת לא קיימת מצוקת עבודה כפי שטוענים רבים, עבודות יש בשפע, עובדים – גם כן, "מה שחשוב הוא בעצם השידוך הנכון בין העובד לתחום העיסוק המתאים לו בדיוק"
'גולד - וורק'-בית חם לעובד ומענה לכל בית עסק!

בתיה רואה בעבודתה שליחות אישית: "מגיעים אלינו אנשים מבולבלים ומותשים, אשר עוסקים לעיתים בעבודות לא להם, ללא כיוון ברור בקשר לעבודה אותה הם רוצים לעשות, עם ידע מאוד מצומצם על שוק התעסוקה והסביבה התחרותית. אני מקדישה להם את מירב תשומת הלב, מתשאלת אותם לגבי הציפיות שלהם, הרקע שלהם, עושה עבודת שטח מקיפה כדי להתאים להם בדיוק את העבודה הרצויה. כך שבסופו של יום, יוצאים האנשים עם חיוך על הפנים ואנחת רווחה. אנחנו ב'גולד וורק' יודעים להפיח בכל מועמד תקווה שכאן הוא יכול להוציא מעצמו את המכסימום".

העובדים בידיים טובות


"כאשר מגיע מועמד לעבודה לחברת 'גולד - וורק', אני מקדישה לו זמן רב, ניתנת לו ההזדמנות להוכיח מי הוא ומה היכולות והכישורים אותם הוא מביא עמו, נבדקת מידת המוטיבציה של העובד לעבוד והרקע האישי שלו, אשר לעיתים מצריך תמיכה ועזרה. אני עוזרת לעובד למקסם את יכולותיו הן מבחינה וורבלית והן מבחינה מנטלית, תוך חתירה מתמדת להעצים אותו, מדריכה ומלווה אותו גם לאחר הקליטה לעבודה. בתיה מגייסת עובדים שיש להם יכולת ופוטנציאל להתמיד בתפקידים זוטרים כמו גם בתפקידי ניהול.
בתיה מבינה, שלאדם שאינו עובד נטל הוצאות חיפוש העבודה הוא גבוה (שיחות טלפון, נסיעה במוניות וכו'), ולכן בין המשאבים העומדים לרשותה – רכב בו היא אוספת את המועמדים לראיון ומניידת אותם בהתאם לצורך, ליווי שחוסך זמן המתנה תוך תיאום עם המעסיק. ואם בליווי צמוד עסקינן, אז החברה מספקת בנוסף לעובד הזקוק לפתרון דיור, אפשרות למגורים ב'מגדלי אילת', שניתן להגדירם ללא ספק כבית נופש הכולל בריכה, קפיטריה, דלפק קבלה המאוייש 24 שעות ביממה ושירותי ניקיון.

מעסיקים מרוצים


בעצם השימוש בחברת 'גולד - וורק' החיסכון והיעילות ניכרים אצל המעסיק. בשל תחלופת העובדים הגבוהה, המעסיקים האילתים, כך טוענת בתיה, הפכו זהירים בבחירת עובדים, ואילו המועסקים, במיוחד הצעירים, מחפשים את הפן האישי של המעסיק. ב'גולד - וורק' עושים את התיווך בין הצדדים ונותנים את המענה המתאים, את התמיכה הרגשית לעובד מחד והם מקבלים על עצמם את האחריות על העובד מאידך.
השיטה מותאמת לכל עסק, מקטן ועד גדול, המבקש עובדים טובים ללא הצורך בסרבול שבפרסום, מענה למועמדים, סינון מתוך שלל הטלפונים את העשויים להתאים לפרופיל המשרה, ראיונות פרונטאלים , קבלת חוות דעת ממעסיקים קודמים: "הסינון נעשה בצורה קפדנית ומבוקרת מאוד על פי דרישות וצרכי הלקוח".
המעסיק יושב מול בתיה, שוטח בפניה את דרישותיו. היא במסירות נרתמת לתהליך הגיוס עם כל המשאבים העומדים לרשותה ובוחרת בעבורו את המועמדים האיכותיים המתבקשים למשרה המיועדת.

בתיה מעמידה בפני המעסיק שתי אפשרויות:
העסקה

כל יחסי עובד-מעביד נעשים דרך החברה למשך תקופה של עד תשעה חודשים על פי החוק, לרבות תשלום המשכורת, הנהלת חשבונות, הוצאת תלושים ותנאים סוציאליים. ישנה אפשרות להגדיר מראש פרק זמן הקטן מתשעה חודשים בו יועסק העובד דרך חברת 'גולד וורק' על פי בקשת הלקוח.
השמה
המועמד הופך להיות עובד ישיר של הלקוח בעלות חד פעמית לחברת ההשמה, 'גולד וורק'. את השכר והתנאים הסוציאליים מקבל העובד, כאמור, ישירות מהלקוח כאשר ניתנת 'אחריות' המוסכמת מראש לגבי כל מועמד המועסק בבית העסק של הלקוח על ידי חברת ההשמה. כלומר, במידה והעובד לא עבד פרק זמן מסוים או פוטר מכל סיבה שהיא, 'גולד- וורק' תספק עובד חדש ללא עלות נוספת .
בין לקוחות סניף אילת של חברת 'גולד וורק' (המונה ששה סניפים ברחבי הארץ), נמנים כיום 45 בתי מלון ברחבי הארץ, חברות עסקיות ומסחריות שונות, מפעלי תעשייה, חברות הייטק וביוטק, רשתות אופנה מובילות, רשתות שיווק ומעסיקים פרטיים.
חברת 'גולד וורק' מזמינה בתי עסק מקומיים להצטרף למאגר לקוחותיה המרוצים לשם גיוס, איתור, סינון ומיון עובדים תושבי אילת.
'גולד וורק' – עם הפנים לאילתים!!!

'גולד - וורק'
052-7977939 (בתיה)
להוסיף נייד של אינסה
להוסיף טלפון של המשרד שלי
www.goldwork.co.il
goldwork_beti@walla.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש