תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 24/8/2011 15:58 ● ערב ערב 2512
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


כוכב התקשורת מתיישר מנסיגתו בבית תת ההכרה שלכם כך שזו ההזדמנות להיות יותר מחוברים אל האני הפנימי שלכם ולקבל תשובות מעמיקות.

בתולה


הכוכב וונוס נכנס למזל שלכם ויעניק לכם רגעים רבים של נחת ושמחה. זוהי תקופת יום ההולדת, ולכן זה גם הזמן הנכון לבנות לעצמכם תוכנית עבודה, בה אתם יכולים לשלב את ההתחייבויות השונות שלכם, לצד ההנאות אותן אתם מרשים לעצמכם. מאחר ובדרך כלל אתם צנועים בדרישותיכם, הרי שזה הזמן הנכון עבורכם לא לוותר לאחרים ולהיות אסרטיביים ביחס לדרישותיכם.

מאזניים


מאחר וכוכב מארס יוצר כלפיכם זווית שעלולה להביא איתה חוסר סובלנות, הרי שאתם עלולים להיות קצרי רוח יותר מהרגיל ואף עלולים למצוא את עצמכם במרכזה של מריבה מבלי שהתכוונתם לכך. נראה שאתם מנסים לבלות כמה שיותר עם חברים על מנת להעשיר את עולמכם החברתי, אתם עושים זאת על מנת להישאר כמה שפחות לבד, על מנת לא להכניס את עצמכם לחשבונות נפש ומצבי רוח כבדים.

עקרב


בימים הקרובים, אתם צריכים לדאוג לעתידכם המקצועי. זה הזמן לשקוד על ניירת מאורגנת ולוודא שיש לכם את כל המסמכים שאתם צריכים על מנת שתוכלו לדאוג להמשך עתידכם. זה גם הזמן לטפל בדברים שהוזנחו עד היום מבחינה מקצועית וגם לוודא שהממונים עליכם אכן מעריכים אתכם ואתם מתוגמלים כראוי ובהתאם להישגיכם. יש לכם נכונות רבה ואתם צריכים לוודא שמאמציכם ידועים לכל.

קשת


הכוכב מרקורי מתיישר אצלכם עם בית המקושר עם בירוקרטיה וחו"ל. לאלה מכם שמעוניינים לנסוע עדיין לא מאוחר, וזה הזמן הנכון. לעומת זאת, אלה מכם שמעוניינים לממש את זכויותיהם החוקיות מול כל מוסד ציבורי ממשלתי, זה הזמן הנכון להיאבק על זכויותיכם ולהצליח. מבחינה מקצועית, אתם עומדים לפני תפנית, ונראה שחברים קרובים יהיו אלה שיעזרו לכם להתקדם ולהתפתח.

גדי


אלה ימים סוערים עבורכם, כיוון שהכוכב מארס, המביא איתו אנרגיה ועשייה, נמצא בבית השותפויות שלכם וגורם לכם לתהות על קנקנם של האנשים הקרובים אליכם ולבדוק האם הם מתאימים לכם. אסור לכם להחליט כל עוד כוכב התקשורת בנסיגה, כיוון שנראה שאתם אסרטיביים יתר על המידה, עד כדי צורך לפוצץ לעיתים מערכות יחסים שנראה לכם שאינן מתאימות לכם מבחינה אישית ועסקית – חכו עוד כחודש!

דלי


מומלץ לכם להשקיע בשבוע הקרוב בנושאי עבודה כיוון שמשם בימים אלה תגיע התגובה המשמחת לה אתם מצפים. ייתכן ותרגישו נסערים, כיוון שסביר להניח שהדברים לא ילכו חלק כפי שאתם מצפים, ומדי פעם יהיו קשיים בכל הנוגע ליכולת הביטוי שלכם מול האנשים הקרובים והמשפיעים על חייכם. כיוון שכך, מומלץ לכם להפעיל את יחסי האנוש שלכם כדי שיהיה לכם על מה להישען בימים פחות נוחים.

דגים


מצבכם הכלכלי אינו טוב למרות שאתם מנסים ככל יכולתכם להתגבר על המצב. גם העזרה שאתם מקבלים מאנשים שונים אינה מסייעת לכם במיוחד כיוון שאתם יודעים שישנן בעיות מהותיות שעדיין לא נפתרו, והן אלה שמעכבות אתכם מלהצליח. כספים שסמכתם עליהם שיגיעו עדיין מתמהמהים ואתם מנסים למשוך כמה שיותר את הזמן, על מנת שאלה שאתם חייבים להם - לא ישימו לב.

טלה


הנסיבות שנוצרו בתקופה האחרונה הינן כאלה שאתם מנסים לעשות ככל יכולתכם לתקן את הנזקים שנוצרו. השתלשלות הדברים אינה בהכרח בגללכם, כך שמה שתעשו לא יעזור ואתם חייבים להשלים עם הנסיבות שנוצרו. מבחינה כספית עליכם להיזהר בהוצאתם כיוון שנראה שאתם ממהרים להסיק מסקנות ולא בהכרח הן נכונות עבורכם. במידה ואינכם חייבים לפעול, השהו כל החלטה שהיא.

שור


כוכב השפע נמצא במזל שלכם ומתקרב לתקופה בה הוא מבצע את נסיגתו, ולכן זה הזמן לממש תוכניות שעדיין לא מומשו כיוון שייתכן ובהמשך תאלצו לסטות מהן בגלל נסיבות חדשות שיוצרו. מומלץ לכם להיזהר עד לחודש דצמבר בכל הנוגע להוצאת כספים, כיוון שמהלך הנסיגה של כוכב השפע במזל שלכם עלול לגרום להוצאות מרובות ביחס להכנסות וזה כמובן דבר שאתם צריכים לשקול בזהירות.

תאומים


יש לכם צורך עז להיות בסדר עם הנסיבות ובעיקר בחיים האישיים, וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן יושב אצלכם בבית המקושר עם בילויים, הנאות, יצירה וילדים, ולכן אתם מוצאים עצמכם פועלים על מנת לעשות טוב לאחרים ופחות עבור עצמכם. עובדה זו מאוד מתסכלת כיוון שאתם יודעים בתוך תוככם שאתם מוותרים על עצמכם. מומלץ לכם לקחת זמן למחשבה כדי לבדוק מה באמת אתם רוצים.

סרטן


הכוכב מארס שנמצא במזל שלכם נותן לכם כוח, עוצמה ויכולת פעולה להזיז נושאים שבדרך כלל היו כבדים עבורכם, ועכשיו אתם מוצאים עצמכם פועלים במלוא העוצמה על מנת להניע את הדברים. מבחינה כספית, ישנם אירועים שבהם אתם חייבים לפעול על מנת לשדרג את עצמכם מבחינה כלכלית, ונראה שהצורך שלכם בביטחון כלכלי הוא הכוח המניע מאחורי כל התנהגות שלכם.

אריה


הכוכב מארס נמצא בבית תת ההכרה שלכם, כך שעובדה זו בשילוב כוכב התקשורת שמתיישר מנסיגתו במזל שלכם, יוצרים ביחד הזדמנות כמעט בלתי חוזרת להיות יותר מקושרים עם האני הפנימי שלכם. זהו זמן שבו אתם שואלים את עצמכם שאלות רבות בנוגע לתחומי חייכם השונים. כדי לא להמשיך ולעשות טעויות, חשוב מאוד שתתחשבו גם בדעות האחרים ותלמדו להיות קשובים יותר.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש