'פראנה ספא'-אי של קרירות ושלווה בעיר הכי חמה

מאת: אביבה דקל ● 31/8/2011 11:48 ● ערב ערב 2513
'פראנה ספא' הממוקם במלון 'ארקדיה ספא' ברחוב חטיבת הנגב 137 בעיר (מול ה'משביר'), מהווה אי של שלווה וקרירות במקום מרכזי בעיר אילת, שתושביה התרגלו כבר מזמן לחום של 50 מעלות בצל. הספא החדש נפתח לפני כחודש במלון 'ארקדיה ספא' ששופץ להפליא. המיקום של הספא החדש מרשת 'פראנה ספא' נבחר בשל היותו במרכז וקל להגיע אליו מכל חלקי העיר. בספא החדש, שהוא 'אחיו הקטן' של הספא במלון 'קראון פלאזה', חדר מנוחה עם ג'קוזי ענק, סאונה יבשה, סאונה רטובה וחדרי טיפולים לבודדים ולזוגות.
'פראנה ספא'-אי של קרירות ושלווה בעיר הכי חמה

''פראנה' בסנסקריט (הודית עתיקה) פירושה- 'אנרגיה של החיים', כך גם ל'פראנה ספא' מגיעים לחדש אנרגיות, לשפץ ולנקות גוף ונפש באמצעות מסאג'ים וטיפולי גוף שונים.
ב'פראנה ספא' חדרי טיפולים פרטיים, קרירים ושקטים בהם תוכלו ליהנות מטיפולי גוף שונים ביניהם ה'איורוודה', עיסוי הודי להרגעה מהלחץ וההתרוצצות שבחיי היום יום. זהו עיסוי שממריץ ומזרז את זרימת הדם וממלא אתכם מרץ מחודש. אתם בוחרים את הטיפול בו אתם רוצים וצוות מיומן יבצע אותו לשביעות רצונכם המלאה. לכל טיפול תערובת השמנים האתרים המתאימה לו והריחות הם ריחות מענגים ביותר.
לטיפול להרגעה תערובת שמנים שונה לגמרי מזו הממריצה ומזרזת את מחזור הדם, אבל כולם שמנים אתריים מן הטבע.

חומרים טבעיים, לא פחות חשוב


ב'פראנה ספא' משתמשים אך ורק בחומרים טבעיים ועל זה לא מתפשרים.
גם טיפול פילינג גוף נעשה על ידי חומרים טבעיים כמו קפה ירוק ואפילו פירות: קיוי, תות ודלעת. ויש גם טיפול מיוחד שעוזר להפטר מצלוליטיס באמצעות קרם מיוחד מבית הקוסמטיקה של 'מאג'ריי', המופק מתערובת צמח ערמונית הסוסים בתוספת של פלפל אדום, פפאיה וקיווי.
ההרגשה אחרי כל הטיפולים היא של התרוממות רוח. ב'פראנה ספא' מאמינים שהחוויה שעובר המטופל בספא, צריכה להיות מושלמת והם עושים הכל כדי שתהיה בדיוק כזו.
דרך נוספת לנקות את העור והגוף היא באמצעות הסאונה. בסאונה הרטובה כמו גם בסאונה היבשה, החום הגבוהה גורם לכל הנקבוביות בעור להיפתח ולהתנקות. שני סוגי הסאונה יעילים מאוד למטרה זו, בהבדל אחד- בסאונה הרטובה סופג העור לחות ויש אפשרות לקרצף אותו ולהסיר ממנו את התאים המתים.
העובדה כי הספא ממוקם ליד בריכת השחייה, מאפשרת למטופלים ליהנות משחיה מרעננת ומהמים הקרירים לפני או אחרי טיפול.

ומה תמצאו ב'פראנה ספא' שבמלון 'קראון פלאזה'?
סניף ותיק יותר של 'פראנה ספא', הוא זה הממוקם במלון 'קראון פלאזה' והוא כבר בן ארבע. בנוסף לטיפולי גוף ומסאג'ים תוכלו לעשות כאן גם מניקור ופדיקור, פדיקור דגים, הורדת שערות בשעווה וגם טיפולי פנים קוסמטיים.
ב'פראנה ספא' שבמלון 'קראון פלאזה' ישנם גם טיפולי הרזיה וחדר כושר.
תושבי אילת מוזמנים להגיע לסניף אליו נוח להם להגיע ולקבל את הטיפולים הכי טובים שיש המבוצעים על ידי צוות מקצועי ביותר. כל אחד מהמעסים והמטפלים ברשת 'פראנה ספא' נבחר בקפדנות רבה. אנה זימקוב, מנהלת שני סניפי הרשת היא בעלת ניסיון של עשרים שנה בתחום ואפשר בהחלט לסמוך עליה שהיא יודעת לבחור את המטפלים הטובים ביותר.

''פראנה ספא'
מלון 'ארקדיה ספא', רחוב חטיבת הנגב 137 (מול 'המשביר'), טלפון: 08-6363205
שעות פתיחה: 10:00-19:00.
מלון 'קראון פלאזה'
טלפון: 08-6367745
שעות פתיחה : 08:00-19:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש