חומוסוף

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 31/8/2011 14:08 ● ערב ערב 2513
חומוס עבורי ועבור רבים אחרים הוא אמנות, חומוס או שעושים באהבה ובהבנה או שלא עושים כלל. כאחת שטעמה אינספור חומוסים ברחבי ארצנו הקטנטונת, אך התאהבה רק בחלק מהם, אני יכולה לומר שהגעתי למקום שבו החומוס-סוף, כשם העסק
חומוסוף

חומוס סוף על ים סוּף


הכירו נא את בית החומוס 'חומוסוף' שקיים כמעט שנתיים באזור התעשיה. הכירו נא גם את הבעלים, דן אוחיון, גם הוא שנתיים באילת, בא והתאהב ונשאר כאן, כמו רבים אחרים. דן בתחום המזון מאז שזוכר את עצמו, ואהבה מיוחדת לו לחומוס, ותאמינו לו – אין חומוסיה בארץ אליה לא הגיע, הוא כבר ראה הכל, טעם הכל, ומצוייד בארגז הכלים הנכון, החליט לפנק אותנו האילתים בחומוס משודרג, שנבנה בנוסחת פלא על ידו, על פי הידע אותו צבר וגם על פי דרישת הלקוחות: "טעם החומוס ומרקמו נבנו אט אט על פי ידע אישי וכן לפי הוויבס של הלקוחות. לקח זמן להגיע למתכון המנצח, אבל איך אומרים – הכותל בידינו ביג טיים", אומר דן.
ב'חומוסוף' תמצאו אך ורק חומוס טרי טרי: "אני מכין מנות קטנות ולא סירים ענקיים, אני טוחן חומוס מספר פעמים ביום כדי להביא את הטריות ללקוח. נגמרה נאגלה, אני טוחן חדשה, החומוס אצלי לא נשאר יותר משעתיים, הוא מגיע חם ללקוח, תוסיפו לזה את המרקם, הטעם, התוספות והניקיון וגם השימוש בחומרים טבעיים בלבד וקיבלתם מוצר מנצח", כך דן.

אילו סוגי חומוס יש ב'חומוסוף'?
חומוס-טחינה, חומוס-פול, חומוס-גרגרים, חומוס-עדשים שחורות, וגם עם פטריות, מסבחה, משאוושה והכל מלווה ברוטב שום ולימון טרי, חמוצים, זיתים, ביצים, חריף, סלט הבית קצוץ דק דק. וכאמור, הכל נעשה במקום באהבה (למעט החמוצים), אפילו החריף והשימוש בלימון אמיתי כמובן. בפיתה או בצלחת. והלקוחות מפרגנים: "סוף סוף חומוס באילת".

לא על החומוס לבדו


מעבר לטעים טעים הזה, תמצאו במקום גם פלאפל ירוק (בפיתה או בצלחת), צ'יפס מתפוחי אדמה אמיתיים, חביתות ואפילו אמפנדס – פיוז'ן – עשויי פלאפל, ולקינוח – מלבי קר ומרענן.

ויש גם מבצעים


*חומוס-פול + ביצה + חמוצים + פיתות + שתיה ב- 24 ₪ בלבד.
*חומוס-טחינה + ירקות וחמוצים + פיתות + שתיה – ב- 20 ₪.
*כל מה שבפיתה, כולל פלאפל ושתיה- ב- 15 ₪ בלבד.
אז מה קיבלנו, מוצר טוב במחירים אטרקטיביים, בינינו מה צריך יותר הבנאדם?
בא לכם להתפנק על ארוחה מזינה ובריאה, בואו ל'חומוסוף' או הזמינו לכם במשלוח או בטייק אוואי.

'חומוסוף', כתובת: רחוב התבונה 14 (ליד שלומי אופנועים, סמוך לזלצמן). שעות פתיחה: א'-ה' 10:00 ועד שנגמר החומוס, יום ו' 10:00-14:00. טלפון: 077-7992120.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש