הסרת שיער בלייזר

מאת: או-מד מדיקל ● 15/9/2011 17:06 ● ערב ערב 2515
אביבה סלע אתם שואלים אביבה סלע משיבה
הסרת שיער בלייזר

אביבה שלום


רציתי לדעת האם הסרת שיער בלייזר לא פוגעת בשומות בולטות ושטוחות שקיימות על העור? האם כאשר המכשיר פועל על שומות שמהן יוצאות שערות, לא נגרם נזק כלשהו?
בתודה חנן.

שלום חנן


1. שומות מומלץ לאבחן אצל רופא עור - לא בגלל הסרת שיער אלא כדי לוודא שאף אחת לא הפכה לטרום סרטנית חלילה.
2. לפני הסרת שיער, האחות שלנו מאבחנת את השומות, כאשר עקרונית שומות בולטות מכסים במדבקה ולא עוברים עליהן עם מכשיר הלייזר, זאת לשם הזהירות.

שלום אביבה


אני קוראת את הטור שלך באופן קבוע ומאוד מעריכה את תשובותייך המקצועיות והכנות, אבל אני חולקת על דעתך בדבר איסור לייזר בזמן הריון. עד כמה שאני יודעת אין שום מחקר שנעשה ומצא קשר בין פגיעה באם או בעובר לבין שימוש בלייזר. הדבר נאמר לי על ידי רופא מומחה שעוסק גם במחקר רפואי. עם כל הכבוד לך, את לא רופאה . ליאורה

שלום לך ליאורה יקרה
אכן איני רופאה/ אכן לא נערך כל מחקר כאמור בפנייתך אליי, ודווקא משום כך הוחלט ב-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) לא לקחת שום סיכון, ולאסור על נשים הרות לעבור טיפולי לייזר להסרת שיער, כמו גם טיפולי לייזר להלבנת שיניים, טיפולי לייזר להסרת משקפיים ואפילו הומלץ לנשים הרות לא להיחשף לתאורת לייזר המשמשת למועדונים. אני עוסקת בתחום הלייזר כבר 12 שנים והעובדה שרופא מומחה כלשהו אומר משהו אינה מותירה עלי רושם גדול. לא כל דעה של רופא מומחה, שיהיה בעל שם ככל שיהיה, הינה 'תורה מסיני'. תפקידנו כחברה רצינית ומכובדת העוסקת שנים רבות בתחום, לגלות משנה זהירות ולא לסכן את לקוחותינו. מי שמוכן ללמוד על בשרן של לקוחותיו - שיערב לו ויבושם לו. זה לא יקרה בממלכה שלי. אצלי לא יטופלו נשים בהריון. כל טוב לך.

שלום


קראתי שאמרת שהשערות צריכות לנשור אחרי הטיפול, במקום שעושים בו את הטיפול, אבל איך הן יכולות לנשור אם כל פעם שבאים לטיפול צריך לגלח את המקום? אצלי למשל בחלק מהמצח לא גדלו שיערות לאחר הטיפול, אבל לא בגלל שהם נשרו, מבינה? האם זה מה שצריך להיות? יוגב

שלום יוגב


אין קשר לגילוח. יש סדר. ראשית מגלחים, מבצעים טיפול, כעבור מספר ימים השיער שגולח וטופל - נושר ואז אתה חלק לתקופה של 6-8 שבועות לערך. לאחר מכן מתחיל מחזור חדש של שיער לצמוח ושוב מבצעים טיפול. בעקרון, מטיפול לטיפול צריך לצמוח פחות ופחות שיער עד לתוצאה סופית. בהצלחה .

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש