עופר ושחר בן -עיצוב שיער

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/9/2011 19:49 ● ערב ערב 2515
תרבות השיער באילת עולה מדרגה - המותג הירושלמי הגיע לעיר! היכונו ליצירות מיוחדות שטרם נראו באילתקבלו חידוש מרענן בתחום השיער שהגיע היישר מירושלים -המותג עופר ושחר בן, מותג עיצוב השיער המקצועי הגיע לאילת, ואנחנו מרוויחים בגדול, כי לא צריך כבר להצפין בשביל להגיע לטובים בתחום, הם מגיעים עד אלינו.
עופר ושחר בן -עיצוב שיער

מספרת 'עופר ושחר בן' קיימת בנוף הירושלמי מזה 13.5 שנה וגם סניפים לה. האחים בן בתחום השיער מאז ומתמיד, ועם נסיון, השתלמויות, חדשנות, התאמה לדרישות, עם כל זה יחד -השמיים אצלם הם הגבול.
עופר: "הדגש אצלנו הוא על מקצועיות. אין אצלנו פשרות, לא משתמשים במושגים 'כאילו', 'דומה', אלא רק במילה 'בדיוק'- אם זה בעבודה, בידע, בחומרים, בתוצאה, בבריאות השיער, אם זה להגיע לצבע הרצוי, להחלקה המתאימה ביותר, לדיאגנוזה הטוטלית של השיער, אם זה בדיקה מדוקדקת של השיער טרם העבודה, ולא בשיטת מצליח -'נראה מה ייצא בסוף'. מרגע שהלקוחה נכנסת למספרה, אנחנו יודעים בדיוק איך תהיה התוצאה בסוף".
במספרה, הממוקמת ב'מרכז שלום', תוכלו להתפנק בכל סוגי התספורות, מהקלאסי ביותר להכי חדשני, בכל סוגי התסרוקות, ההחלקות, תוספות השיער והכל בעזרת כימיה מקצועית וטכניקות מיוחדות וחדשניות. ואם בחדשנות עסקינן, אז שאלנו את האחים בן, מה הטרנדים החמים לחורף 2011.
"בתחום הצבעים, החורף מתאפיין בצבעים חמים, נחושתי, תפוזינה, ברונזה, משחקי צבעים של 2-3 טונים, טון על טון, מאותה משפחה של צבעים, שכבה על שכבה, גוונים המשדרים יוקרתיות. בתחום התספורות -בחורף הזה הקווים הם ישרים, פחות מתוחכמים, יותר אחידים, בכל האורכים, למשל מקארה קלאסי ועד קארה ויקטוריה בקהאם".
אין ספק שהטרנד החם של השנים האחרונות הוא ההחלקות השונות. האחים בן מדגישים, שמה שחשוב זה לא רק ההחלקה, אלא בריאות השיער חשובה לא פחות, אם לא יותר: "שיער חלק וגולש ובריא זה יפה, אבל חלק ולא בריא לא בא בחשבון. אנחנו לא נעשה החלקה בכל מחיר, לא מתאים -לא עושים. נסיוננו הרב הביא אותנו לכך שאנחנו מובילים בתחום ההחלקות עם דגש על הברזילאיות והיפניות וכמובן הפן הבריאותי שבהן".
תחום נוסף בו מתמקצעת המספרה הוא תחום תוספות השיער בכל השיטות. האחים בן: "תוספות שיער לא צריכות להיראות כתוספות, אלא כשיער טבעי. הלקוחה צריכה להרגיש שזה שיער שלה, שזה נראה כמו שיער שלה, שאחרים לא יבחינו בכלל שאלו תוספות שיער, כי בסופו של דבר זו לא תחפושת".
"בכדי להגיע לכל התוצאות המופלאות הללו בתחום השיער, צריך קודם כל כשרון בלתי נדלה, ואחר כך כמובן - ניסיון רב שנים, 'לנשום את הרחוב' ולחוש בצרכים של הלקוחות ויחד עם זאת להישאר אפם טו דייט בטרנדים הכי חדשים, לשלב ולהגיע לנוסחה המנצחת המתאימה לכל לקוחה ולקוחה, עיצוב שיער עדכני ועם זאת יומיומי ונוח, שהלקוחה תרגיש טוב עם השינוי. ובמשפט אחד: למצוא את שביל הזהב ללא קיצוניות".
והנה הדוגמה לקיצוניות לא מאחרת לבוא. האחים בן: "קחי למשל בלונדיניות, או אלה שעושות גווני בלונד. יש הרבה
עם השיער שרוף, והן מקבלות את זה, זה בסדר מבחינתן. אצלנו אין דבר כזה, שיער בלונדיני בריא בלבד, כל תוצאה אחרת לא מקובלת! בלונד שרוף הוא תוצאה של עבודה לא נכונה, לא מדויקת, הגורמת נזק לשיער". האחים מסכמים: "החומרים הם כלים בידינו, וצריך לדעת להשתמש בהם בתבונה. וזה תופס לגבי כל התחומים של השיער צבעים, גוונים, החלקות ועוד".

מבצעים


*לרגל הפתיחה -צביעת שיער במתנה על כל טיפול מעל 60 ₪.
*החלקה ברזילאית ב- 490 ₪ (לשיער סטנדרטי).

מספרת עופר ושחר בן, מרכז שלום חנות 233, 08-6909194. שעות פתיחה:שבוע שבוע לסירוגין בין השעות 9:00-19:00:
א'-ה' -עופר, א'-ד' -שחר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש