ליאת רומנו

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/9/2011 19:50 ● ערב ערב 2515
גם מטפלת הוליסטית בכל השיטות וגם עוסקת בהסרת שיער ללא כאב וללא תופעות לוואי. מולטי טאלנט כבר אמרנו? ליאת רומנו, אילתית בדם, אם לשני ילדים, נמשכה לתחום ההוליסטי מאז ומתמיד, וזאת כדרך חיים ומתוך אמונה בטיפול גופנפש כמכלול, ומאז היא כבר 11 שנה בתחום.
ליאת רומנו

גופנפש


בעברה עסקה ליאת בתחום המלונאות במשך שנים רבות כבוגרת מינהל בתי מלון. בשנת 2000, שנת האינתיפאדה השניה, עזבה ליאת את תחום המלונאות והחליטה לגשת ללמוד את התחום הכל כך מסקרן אותה. החליטה וגם עשתה. מהר מאוד סיימה את לימודי מאסטר רייקי ונחלה הצלחה רבה בתחום הטיפול בשיטה בקרב חברים שדירבנו אותה לקחת את התחביב צעד אחד קדימה. במסגרת ההתמקצעות בתחום, למדה עיסוי ושיאצו ב'מיסטיכאן', ביו-אנרגיה וטארוט. גם בתחום טיפולי העיסוי והשיאצו לא אחרו להגיע המחמאות מהחברים והקרובים, דבר שסלל את המשך דרכה קדימה.

מצויידת בארגז כלים שהולך וגדל, החלה לעבוד בתחום ההוליסטי בחצי משרה, אך עד מהרה, עם גדילת הביקוש, עברה למשרה מלאה. כאישה פרפקציוניסטית, החליטה במקביל להמשיך וללמוד, ועם הזמן נוספו לרזומה שלה תחומים נוספים: דמיון מודרך, פרחי באך (מלמדת גם ב'רידמן'), למדה הנחיית ריברסינג, טיפול בטתא הילינג, למדה רפלקסולוגיה
וארומתרפיה ואפילו אירידולוגיה -אבחון דרך קשתית העין.
ליאת: "אני מאמינה בקומפלקס גופנפש. כל מה שקורה בנפש מתבטא בגוף, הגוף משקף את הנפש, מכאן אני יוצאת לטיפול, לפי אופי האדם. אני מאמינה שעל ידי שינוי דפוסי החשיבה וההתנהגות, יכולים לשנות את החיים ב- 180 מעלות. שיטת הטיפול שלי מאוד ישירה, אני משתדלת להיות מראה ולשקף את הבעיות האמיתיות עמן צריך להתמודד האדם, והוא מצידו צריך לרצות ולהיות מוכן להתמודד. למשל, אדם שסובל ממיגרנה, לוקח כדור, והמיגרנה עוברת, הסימפטום נעלם אבל הבעיה העמוקה יותר, הסיבה לכאב, נשארת. דוגמה נוספת -אם לאדם יש בעיה וכאבים ברגליים, הייתי ממליצה לבדוק אם דרכו בחיים נכונה, אם הבחירות שלו נכונות, או בעיה במפרקי הרגל (כף רגל וברכיים) – משקפת בעיה בגמישות בחיים, בעיה בהתמודדות עם שינויים ועוד. מחלה היא אזהרה, כשיש מודעות, מטפלים בסיבה ולא רק בסימפטום, וכשעובדים בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית, הבעיה נפתרת מהר יותר ולתמיד. זה לא פשוט, זה דורש המון עבודה אבל זה אפשרי ומשתלם".

הסרת שיער בשיטת NCPL


בחודשיים האחרונים, הכניסה ליאת למכון הטיפולי שלה גם את מכשיר ה'דרמו
פלש', מכשיר להסרת שיער ללא כאב וללא תופעות לוואי. ליאת: "הלכתי בעצמי להסיר שיער אצל הני במכון הילה, הייתי מרוצה מאוד, התוצאות נפלאות והחלטתי לאמץ את הרעיון. עשיתי סטאז' מקיף על המכשיר. מדובר במכשיר העובד בשילוב טכנולוגיית הפולס המהיר יחד עם טכניקת ה- NCPL (הבזקי אור ללא מגע). הטיפול אינו מצריך שימוש בג'ל ועל כן אינו גורם לכוויות. שילוב טכניקת ה- NCPL עם הזמן הקצר בין הבזק להבזק בא לידי ביטוי בשתי מעלות חשובות: זמן הטיפול מתקצר ועוצמת הכאב מופחתת בצורה משמעותית. המכשיר עומד בתקנים המחמירים של ה- FDA וה- CE . התוצאות בטוחות, אין הגבלת שהייה בשמש. יתרונות נוספים הם שהמכשיר פועל גם על שיער בהיר ואין צורך בגילוח השיער. העור אינו בא במגע ישיר עם ההבזק, אלא עם חציצה של המכשיר. בהיותו מכשיר כחול לבן של חברה ישראלית MED-OP , ישנו ביטוח לטיפול".

הקליניקה של ליאת נמצאת במתחם הש.ר.פ בנווה מדבר, עם אווירה נעימה ואינטימית. המטופלים מקבלים בונוסים של העצמה, הדרכה ועזרה בכל תחום בו יכולה ליאת לתרום מנסיונה ומהידע. בנוסף, רוקחת ליאת את הקרמים לאחר טיפול הסרת השיער, המבוססים על שמנים אתריים.
ויש גם הסדרי תשלום נוחים ומבצעים: ישנה אפשרות לשלם פר טיפול וסדרה של 10 מפגשים. בנוסף, הנחה של 20% על המחירון או סדרה של 10 טיפולים + 1 חינם. כמו כן, מחירים מיוחדים לנוער עד גיל 18 ולחיילים.

לקביעת פגישה: ליאת רומנו, 052-2881866.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש