אמרת דגים טריים ובשר מובחר - אמרת מסעדת 'הדניס'

מאת: אביבה דקל ● 21/9/2011 08:41 ● ערב ערב 2516
בשנת 2008 שכרו שלומי עמר ועובד קימה את מסעדת 'הדניס'. מאז עברה המסעדה לניהולם הפכה 'הדניס' למקום מופלא שיש לו מקום של כבוד ברשימת המסעדות הטובות ביותר בארץ. עובדה, מסעדת 'הדניס' נבחרה על ידי 'גלובס' לאחת משבע
אמרת דגים טריים ובשר מובחר - אמרת מסעדת 'הדניס'

המסעדות הכשרות הטובות בארץ ועם עובדות לא מתווכחים
יש בה במסעדת ה'דניס 'משהו קסום, שונה, אחר, אווירה נהדרת ולא רק אוכל טוב והשילוב המנצח הוא שהופך את מסעדת 'הדניס 'למסעדה אחרת. מבעד לחלונות המסעדה נשקפים 'הרי אדום', בתי המלון של אילת והלגונה הזורמת לים האדום. בין הערביים, עקב מיקומה המיוחד של המסעדה, משתקף מחלונות המסעדה תמהיל של נוף פנורמי עם שקיעה מרהיבה. עם רדת החשיכה תופסת את מקומה של השקיעה תצוגת אורות של בתי המלון ומבט כללי על אורותיה של העיר אילת.
היכנסו למסעדה והיו לחלק מתמונה מרהיבה זו, התרווחו בכיסאות הנוחים במסעדה המעוצבת ותנו לעצמכם הזדמנות ליהנות מהריחות והטעמים של דגים טריים, בשר מובחר ושל מבחר גדול של סלטים ולחם חם וטרי.

מי שמנסה רוצה עוד


מבחר המנות הבלתי נשכחות שאותן יגישו לכם במסעדת 'הדניס' גדול מאוד ויגרום לכם לרצות לחזור על התענוג הזה שוב ושוב.
על המטבח ועל המנות המוקפדות והטעימות המוגשות במסעדה מנצח השף שלומי נחום, מה שמבטיח חוויה קולינרית נדירה ששמה יצא לתהילה לא רק באילת כי אם בכל רחבי ישראל. גם תיירים מחו"ל יזכרו אותה תמיד לטובה. המסעדה מתהדרת במבחר מנות נימוחות בפה של בשר וגם של דגים, ירקות, סושי - והכל כשר.
את הדג שלכם תבחרו אפוי, מטוגן, על הגריל, חצי, חצי או מעושן. בין מבחר הדגים הטריים במסעדה תוכלו ליהנות כמובן מדניס, לברק, ברמונדי, מוסר ים, לוקוס, ברבוניות ועוד מנות ייחודיות למסעדת 'הדניס' - כל מנה שתבחרו - ההנאה ממנה מובטחת.
מרגע שהזמנתם מנה עיקרית מהתפריט, מיד מוזרמות מנות ראשונות וסלטים טעימים ומוקפדים לשולחן. המלצה חמה נוספת היא על הקינוחים המדהימים, שלמרות הגבלות הכשרות, הינם מהטובים באילת.
במסעדת 'הדניס' תמצאו חדר אח"מים ואירועים ועוד הרבה דברים טובים
כמו למשל אודיטוריום ומתחם VIP הממוקם בחדר פרטי בהם תוכלו לשלב רומנטיקה או עסקים בהרבה מאוד הנאה.
כמו כן מתמחה המסעדה באירועים גדולים או קטנים, פתוחים או אינטימיים. כל אירוע הנערך במסעדת 'הדניס' מקבל תשומת לב רבה עד הפרט האחרון מצוות מקצועי מנוסה, לבבי ואדיב שיעזור להפוך כל אירוע לבלתי נשכח.
למרות הנוף הנפלא הנשקף מהחלונות והעיצוב המיוחד של המסעדה, ולמרות שמעטים מאוד המקומות בהם תקבלו אוכל טעים, טרי, כשר ומובחר כמו במסעדת 'הדניס', שומרת המסעדה על רמת מחירים שפויה והוגנת.
אל תחמיצו את מסעדת 'הדניס' - מסעדה שכל ארוחה בה היא חוויה.

מסעדת 'הדניס'
כתובת: אילת רח' קאמפן
ימים ושעות פעילות: ימים א'-ה' 12:00-23:00 יום שישי 12:00 עד שעה לפני כניסת השבת,
שבת - משעתיים אחרי צאת השבת עד 23:00
ארוחות עסקיות: ימים א'-ה' 12:00-18:00, שישי 12:00 עד שעה לפני כניסת השבת.
טלפון: 08-6379898

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש