חווית פינוק במים

מאת: אביבה דקל ● 21/9/2011 08:44 ● ערב ערב 2516
מה יכול להיות טוב יותר מאשר לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין?. ואם אפשר לשלב את זה עם התחדשות הגוף והנפש בעצם למה לא?. דקלה ששון ('מים בששון'), מטפלת מוסמכת במים, ממליצה לכם לקראת השנה החדשה לחוות חווית פינוק במים לריגוש, לזרימה חדשה ולהתרגעות.
חווית פינוק במים

מדובר בטיפול האורך כ-45 דקות, במהלכו עובר הגוף למצב פאסיבי של ציפה. המטופל חש סדרת תנועות ותנודות במים חמימים, טיפול המשלב מסא'ז רקמות עמוק, קיפול, מתיחות ולחיצות. בעקבות היעדר כוח המשיכה, המים החמימים (בטמפרטורה של 34-35 מעלות) והתנועות הרכות והסיבוביות, ישנה ירידה של הלחץ מהחוליות. עמוד השדרה נמתח, (מחקרים מוכיחים כי לאחר טיפול במים עמוד השדרה יכול להתארך עד כשני ס"מ), נוצר ריכוך והרפייה של כל השרירים והמפרקים הכואבים ו/או התפוסים שבהם למעשה עצורה האנרגיה. טווח התנועה גדל ומאפשר להניע את הגוף בצורה חופשית ומשוחררת עד למצב של מעין ריחוף וריקוד במים. הטיפול מתבצע בשקט מוחלט, ללא מילים, רק רחש של מים זורמים ונשימה. הטיפול מועבר על ידי דיקלה ששון, מדריכת שחייה והידרותרפיסטית לילדים, מבוגרים ותינוקות, מוסמכת מכון 'וינגייט' ו'בית איזי שפירא' ומדריכת אירובי במים, מוסמכת AEA ארגון בינ"ל להתעמלות במים.
החוויה הינה פיזית ורגשית ומתאימה לכולם: לאנשים הסובלים מבעיות גב, מפרקים, אורתופדיה ועוד, מתאים ומסייע לנשים בהריון, לסובלים מפחד ממים, להרגעה ופינוק עצמי כי למעשה כולנו צריכים את זה!
בואו לחדש את הגוף ואת הנפש לשנה החדשה!
ועכשיו, מבצע ללקוחות 'מים בששון' עד ה-30/9/11.

להזמנות: 'מים בששון', דיקלה 052-3370297.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש