תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 1/11/2011 21:27 ● ערב ערב 2522
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תרשו לעצמכם לבלות וליהנות מהחיים על ידי כך שאתם מוציאים כספים למטרות בילויים שרק עכשיו עם שינויי הנסיבות – אתם מרשים לעצמכם.

עקרב


בבית הכספים שלכם מבקרים שני כוכבים המעידים על כך שאתם עסוקים בפתרון בעיות כלכליות שהגיעו לא מזמן. נראה שתוכלו להתגבר על הבעיות שלכם על ידי כך שאנשים קרובים ואוהבים המכירים בפוטנציאל שלכם יעזרו לכם להתגבר על מכשולים. התנהלות זו של הקרובים לכם תעזור לכם בקפיצת מדרגה ובכך שתרשו לעצמכם להמשיך ולפעול לקידום האינטרסים שלכם.

קשת


זהו שבוע קשה עבורכם, כיוון שאתם מרגישים עייפים כתוצאה מהצטברות של מתחים ולחצים שלאחרונה הייתם חייבים ללמוד לפתור אותם. ייתכן ואתם מרגישים יותר עייפים מהרגיל, ולכן מומלץ לכם מאוד להקשיב לגוף שלכם ולשמור על עצמכם ועל בריאותכם. אל תסחטו את עצמכם יותר מדי והרשו לעצמכם לנוח יותר מתמיד. מומלץ לכם לדחות תחומי עניין שונים שאינם דחופים לכם במיוחד.

גדי


יהיה נכון עבורכם לפעול בשתי רמות. האחת - ברמה הכללית, לשפר ולשדרג את מעמדכם המקצועי על ידי כך שאתם יוצאים כמה שיותר אל בין אנשים שמבקשים להיות איתכם בקשר מקצועי וחברתי. אינכם חייבים להחצין את רגשותיכם, כך שברמה האישית אתם יכולים לפעול בצורה שכזו שתשאירו את תוכניותיכם וכוונותיכם לעצמכם בעוד כלפי חוץ אתם מתנהלים כאילו הכל בסדר ושום דבר לא מטריד אתכם.

דלי


הכוכב יופיטר נמצא בבית המשפחה שלכם ונותן לכם פוקוס על כל מה שקורה ביחסים הבין אישיים אצלכם בבית ובמעגל המשפחתי הראשון. ייתכן ואתם נתקלים עכשיו בקשיים כדי לממש את תוכניותיכם, אך במידה ולא תוותרו, הרי שאתם נמצאים בתקופה מעולה לראות את כל הבעייתיות שהייתה עד היום והפריעה לכם לממש את מטרותיכם. במידה ותתנהלו לאט ובבטחה - תצליחו לממש את תוכניותיכם.

דגים


נושאי מערכות יחסים מאוד מעסיקים אתכם, ואתם בודקים את עצמכם ביחס להתנהלות הכללית שלכם מול אנשים קרובים וגם בעבודה. פעמים רבות אתם נמצאים בעין הסערה, ואתם מושכים אליכם אש מצד אנשים אחרים שלא תמיד מסכימים עם דרך הפעולה והעשייה שלכם. יהיה זה מאוד נכון עבורכם לעזור לעצמכם על ידי כך שתנסו לקרב אליכם את האנשים המתנגדים ולרכך את דעתם.

טלה


ילידי מזל טלה ובעיקר אלה מכם שנולדו בתחילת המזל עומדים לעבור תהליך של הבשלה לקראת הפריצה קדימה – אותה פריצה לה אתם מחכים אך אינכם בטוחים שאתם עדיין בשלים לקראתה. אל תהססו יותר – הדבר יקרה באופן פתאומי, והרגע הנכסף בו תמצאו עצמכם פועלים ביעילות יגיע בצורה מהירה ועניינית. שאר ילידי המזל שנולדו בהמשך – תצטרכו לחכות, אז גם אתם תתפתחו ותתקדמו.

שור


אתם נמצאים בדיוק חצי שנה לאחר יום ההולדת, וזהו הזמן המתאים ביותר לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים עבורכם על מנת שתוכלו להתקדם. נראה שאתם מפחדים לעיתים לעשות את השינויים הנדרשים, כיוון שאתם אוהבים שגרה ויציבות. שינוי של עובדות על מנת ללכת למקום חדש מלחיץ אתכם במידה מסוימת. אל תתנו לפחדים להשתלט עליכם, וההצלחה שלכם תהיה מובטחת.

תאומים


אתם עוסקים בשגרה מאוד עמוסה בחייכם, ואתם מנסים לעשות כמיטב יכולתכם לעמוד בציפיות שלכם מעצמכם, ובעיקר יש לכם דחף פנימי להראות לאחרים שאתם ראויים ולא פחות טובים מהם, ולכן אתם עובדים עוד ועוד על מנת להוכיח את עצמכם. העבודה הקשה שאתם לוקחים על עצמכם יכולה לפגוע בכם ולהוריד אתכם אנרגטית – חשוב מאוד שתשמרו על איזון ופרופורציות.

סרטן


נראה שצעירים מכם במשפחה הגרעינית מטרידים אתכם, ואתם מרגישים שאתם חייבים לעזור ולדאוג להם. נראה שהדאגות של כולם מונחות על כתפיכם, ואתם יודעים שהדברים תלויים בעיקר בכם כיוון שאין לכם כל כך על מי לסמוך – אלא על עצמכם בלבד. מבחינה כספית, אתם חייבים ללמוד ולהתנהל אחרת, כיוון שכרגע, אתם האנשים היחידים שיכולים לקחת את המושכות בידיים ולנהל את העניינים.

אריה


הכוכב מארס עדיין נמצא במזל שלכם, כך שאתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית, ואתם עושים את המקסימום על מנת לעבוד קשה ולהצליח לעמוד בציפיות של אחרים ושלכם מעצמכם. נראה שתפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה, וגם אם אתם מנסים לגרום לקרובים אליכם להתקרב אליכם, על ידי שיתוף, אתם נתקלים בחוסר הבנה וסובלנות לגבי התוכניות שלכם.

בתולה


הכוכב מארס נמצא בבית המקושר עם תת המודע שלכם, ולכן מומלץ לכם לא לנסות ולפעול בצורה מוחצנת, כיוון שייתכן ויהיו פעמים רבות שתרגישו שאתם פועלים אך עדיין אינכם יכולים להצליח במעשיכם. הפעילות שלכם בתקופה הזו עדיף לה שתתרכז בכל הקשור לעשייה מאחורי הקלעים. נראה שישנם אנשים שאתם צריכים להזיז שיעזרו לכם בהמשך לפעול לפי הצרכים שלכם, אך עדיין הכל בגדר תוכניות.

מאזניים


בשנים האחרונות, אתם עוברים סדנת מודעות שהחיים כפו עליכם ולכן אתם נמצאים בהרבה התחלות חדשות. נראה שאין לכם רגעים דלים, ואתם יכולים להתגאות שאתם זורמים עם היקום בכל צורת העשייה שלכם. ולכן, כדי לעשות לעצמכם אתנחתא, יהיה נכון עבורכם לנסות ולקדם את מערכות היחסים החברתיות שלכם, ובדרך זו לעזור לעצמכם להגיע אל האנשים הנכונים שגם אותם תצטרכו בהמשך.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש