מסעדת 'סברסט'-אוכל טעים נוף מדהים

מאת: אביבה דקל ● 9/11/2011 09:07 ● ערב ערב 2523
על חורבותיה של מסעדת 'בית הדייג' בחוף אלמוג, שהייתה מפורסמת בכל הארץ, קמה מסעדת 'סברסט'. מסעדה ישראלית לדגים טריים ובשרים טעימים וטובים. אליה הצטרף לפני כשנה וחצי שימי אילוז והשקיע בה את ניסיונו הרב בענף המסעדות
מסעדת 'סברסט'-אוכל טעים נוף מדהים

שני עקרונות מנחים את מסעדת 'סברסט', האחד- לדאוג שהלקוח יקבל תמורה טובה מאד לכספו והשני- שלא צריך לבזבז הרבה כסף במסעדה כדי ליהנות מאוכל טוב.
מסעדת 'סברסט' נותנת לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם בעיר ואולי גם בכל הארץ. המנות הראשונות במחיר של 19 ₪ בלבד למנה והעיקריות
ב-59 ₪ בלבד. בכל קטגוריה מאלו תמצאו ב'סברסט' לפחות עשר מנות לבחירה.

בין המנות שתוכלו לקבל


ב59-₪ תמצאו מעדנים כמו: דג מושט טרי ועסיסי, קבבוני טלה או פרגית בהדרים, כבדי עוף צרובים או המבורגר עסיסי, פסטה רחבה ברוטב שמנת וגבינת פרמזן מותכת, או פילה דג צרוב במחבת בשמן זית ומלח גס, שרימפס וקלמארי מטוגנים בלווי איולי בזיליקום ואיולי ווסאבי, או מולים ביין לבן, שום, לימון ועשבי תיבול, או לחמה בעג'ון – לחם שטוח בתוספת נתחי פילה ואנטריקוט, טחינה ועגבניות שרי אפויות. מבחר נאה לכל הדעות, טעים ועשוי מחמרים משובחים וטריים.
על הקונספט הזה של מגון רחב במחירים הגיוניים (אפילו זולים) נשענת המסעדה.

כבוד לשף


על האוכל המגוון והטעים המוגש ב'סברסט' מנצח השף קים גרימונט, שף בעל ניסיון עשיר בבתי מלון ומדריך בקמפוס אוניברסיטת 'בן גוריון' באילת. גרמונט עובד ב'סברסט' למעלה משנה ומקדם את המערך הקולינרי בצורה שונה ומרשימה. לאחרונה הכניס לתפריט גם פינה אסיאתית בה תמצאו בין השאר: פתאי, סצ'ואן, אורז מטוגן ועוד הרבה דברים טובים.

נוף, לא פחות חשוב


יתרון גדול נוסף שיש ל'סברסט' הוא כמובן הנוף הנפלא הנשקף מהמסעדה. תענוג אמיתי לשבת על המרפסת המוגבהת, להתבונן בנוף וליהנות מהמטעמים. לדעתו של שימי, החופש מתחיל בחוף אלמוג. ואכן כשאתה יושב על המרפסת הגדולה כשמנגד נשקפים הים והרי אדום, אתה מרגיש שאתה סוף סוף בחופשה אמיתית.
לא פחות נעים לשבת באולם הגדול של המסעדה, המרוצף רצפת פרקט עץ כהה וממורק ועליו ניצבים שולחנות עץ כבד, מחיצות במבוק וספות כתומות. למתבונן מהצד על המסעדה נדמה כי הוא ביוון ורק הים הכחול המציץ מבעד לחלונות הזכוכית הגדולים מזכיר לך שאתה בעצם במקום היפה ביותר בישראל - באילת על שפת הים האדום.
אילתים רבים גילו כבר את המסעדה ומגיעים אליה.
מה שבטוח הוא שמי שאכל ב'סברסט' את המאכלים הטעימים, יחזור שוב ושוב למקום מסביר הפנים הזה.
גם תיירים רבים פוקדים את 'סברסט', צוללנים ונופשים מכל קצווי תבל. רוסים, אנגלים, צרפתים, גרמנים הולנדים ועוד רבים אחרים.
התיירים מגלים מהר מאוד את 'סברסט' וחוזרים מדי יום, לעתים לארוחת צהריים וגם לארוחת ערב וכשהם עוזבים הם נשארים 'חברים' בלב ונפש ומפיצים את שם המסעדה במקום מגוריהם.
גם אם אתה לא ממש רעב ומתחשק לך משהו קטן 'על הדרך', אויר טוב וכוס בירה - 'סברסט' הוא המקום לתחנה מסוג זה. כל אחת מהמנות הראשונות שתקבלו כאן תמורת 19 ₪ למנה מתאימה לתחנה כזו: טונה צרובה או סביצ'ה דג ים ואולי טבעות קלמרי בציפוי פריך בתוספת זעתר או סתם קצת חומוס לניגוב בלוויית כוס בירה – מה טוב מזה? מה גם שהחומוס שתקבלו כאן הוא חומוס שעושים במקום ולא חומוס תעשייתי.
האווירה ב'סברסט' מזכירה את האווירה של 'ימי אילת העליזים' של פעם. 'סברסט' הוא המקום בו תמצאו נינוחות ושלוה כמו של פעם בתוספת אוכל טעים במחירים של פעם. (תדמית)

'סברסט'-
מסעדה ישראלית
חוף אלמוג, מול חוף הוילג'
פתוח: שבעה ימים בשבוע, בין השעות 12:00-23:00.