דייג אוהב צלמים?

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 9/11/2011 22:49 ● ערב ערב 2523
האירוע הבינלאומי המרכזי של עולם הצלילה והצילום התת-ימי, 'אפסון הים האדום', אירוע שכבר זכה לתואר 'האולימפיאדה של עולם הצילום התת-ימי', ייפתח באילת בשבוע הבא. מאות הצלמים והצוללים שיגיעו מהארץ ומחו"ל יתחרו על פרסים בשווי 80,000 דולר וטיולי צלילה ברחבי העולם. את התחרות ילוו מגוון מסיבות, סדנאות צילום דיגיטלי והרבה הרבה אלכוהול
דייג אוהב צלמים?

בנוסף לאירועים השוטפים, תתקיים במהלך התחרות תערוכה שתציג צילומים תת ימיים של המתחרים וצלמים תת ימיים מפורסמים מרחבי העולם. הצילומים המיוחדים שנשלחו מאזורים שונים בעולם מציגים אוקיאנוסים, ימים ואגמים, אזורים טרופיים, כרישים ובעלי חיים נדירים שנתפסו בעדשת המצלמה התת ימית. התערוכה תתקיים לאורך כל ימי התחרות ותוצג במלון 'ישרוטל ים סוף' באילת. הכניסה חופשית כל שעות היממה.

השנה, זוכה קטגוריית צילום האופנה התת ימי לתשומת לב בינלאומית. למתחרים בקטגוריה יש סיכוי טוב לככב גם בערוץ האופנה FTV - אחד מערוצי הטלויזיה הפופולריים בעולם - ולהיחשף בפני 350 מיליון צופים. למשתתפים יתלווה השנה צוות שלFTV וכן צלמי תלת-מימד שיפיקו סרטונים המתארים את שלבי הצילומים מתחת למים של הפקות האופנה ה'רטובות'.FTV מציע מאז פברואר 2011 במסגרת שידורי ה-HD גם שידורי תלת-מימד, המשודרים ארבע פעמים ביום.

גם השנה, תיערך התחרות בחסות חברת 'אפסון', המתמחה במוצרי הדמיה, מדפסות ומקרנים, משרד התיירות הישראלי, משרד הספורט והמדע, עיריית אילת, רשת מלונות 'ישרוטל', התאחדות בתי מלון באילת, מינהלת הים האדום, 'ישראייר', משרד התיירות של פפואה ניו גינאה, משרד התיירות של קפריסין, 'אולימפוס', מועדון הצלילה 'מנטה', פארק המצפה התת- ימי באילת, 'ריף הדולפינים' ועוד...

ב- 19 בנובמבר 2011, על מדשאות מלון ישרוטל 'ים סוף', כשיוכרזו הזוכים הגדולים, אחד מהצלמים המשתתפים ילך הביתה עם הפרס הגדול - צ'ק של $10,000 מתנת חברת 'אפסון', והפרס לזוכה במקום השני יהיה טיול צלילה זוגי של שלושה שבועות לפפואה ניו גינאה בכפרי הנופש והצלילה , וולינדי וללואטה ועל גבי ספינת הצוללים פברינה + כרטיסי טיסה מסינגפור/ פפואה / סינגפור, מתנת משרד התיירות של פפואה ניו גינאה.

וחידושים השנה: הפרס הראשון בקטגורית הווידיאו עולה השנה מדרגה, והזוכה במקום הראשון יקבל צ'ק על סך 5,000$.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש