זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ב – 15 ל – 22 בנובמבר 2011–11–12

מאת: ראובן זלץ ● 16/11/2011 08:46 ● ערב ערב 2524
מאת: רחל ארז
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ב – 15 ל – 22 בנובמבר 2011–11–12

טלה

-
אלה מכם שהחזיקו רעיונות בבטן ולא העיזו להוציאם לפועל בכל הקשור לתחום היצירה, כתיבה ציור או כל צורת התבטאות, באים לידי ביטוי. התחום הזוגי דורש ויתור שאינו רצוי עבורכם, אלא שישנה זווית אשר אין פשרה בה ועליכם לקבל את המצב בהשלמה. בעבודה שוררת כעת אוירה נוחה למרות שאתם עדיין עמוסים לעייפה. הטון שמוביל את האנרגיה הטלאית הוא אהבה ועוד אהבה. אתם משוועים לתמיכה ועידוד.

שור

-
ישנה אנרגיה נהדרת מתוך התחושה שהינה אתם מצליחים לקיים קשרים הרמוניים ומחצינים כל גישה של פרפקציוניזם. לפתע אתם מוצפים רעיונות חדשים והדמיון לא נח, היצירתיות הזו תסייע בידכם לעבור את המציאות שכרגע אינה כה פשוטה. ההפרזה שהנחתה את צעדכם לאחרונה הביאה עליכם קושי רב. בחתימה על מסמכים וחוזים- שימו לב לאותיות הקטנות, צפויות לכם לא מעט משוכות לעבור, היו זהירים. לחץ רב צפוי גם בתחום העבודה.

תאומים

-
מפלים שופעים של קסם אישי ואנרגיה. הישמרו מפני בזבזנות מופרזת ללא שליטה. למרות הביקורת העצמית הגבוהה, נסו להתגבר על התנהגות חסרת רסן.
שוב אתם עלולים להיתפס למילים אשר נאמרים סביבכם ומתוך סף רגישות כה גבוה הינכם נעלבים, נפגעים וממהרים להסיק מסקנות מוטעות שאינן קשורות למציאות ולעובדות האמיתיות. לקראת רביעי התייצבות ואיזון, לכן מוטב לא להגיב בתוקפנות מיותרת.

סרטן

-
ככל שניתן להגדיר מצב מקסימאלי של איפוק מול קרובים המנסים להתגרות בכם, נראה כי הנכם עסוקים במיוחד בפרויקט חדש שלקחתם על עצמכם אשר אינו מותיר לכם הרף קל. ישנה אזהרה מפני אמירות מחייבות מצידכם על המתרחש בתחום הזוגי. אל תאמרו ותתחייבו באמירות מחייבות כיוון שאינכם בשלים עדיין ליישמם. אל תסתבכו במצבים מלחיצים.

אריה

-
צעדים מדודים ושקולים מאפיינים את הקלפים של האריות על אף שקיים רצון עז להצליח, דבר שיעמיד אתכם בניסיון שלא לפנות לנתיבים לא רצויים. פנטזיה והרפתקה קוסמת לכם ללכת שבי וזאת מפאת האווירה העכורה שיש בעבודה. כדאי בדיסקרטיות לחפש מקום אחר. יתכנו עימותים עם בני הזוג על רקע העבודה.

בתולה

-
שינוי והתחדשות בתחום הרומנטי הזוגי. הזדמנויות נהדרות למפגשים נכונים עבור הפנויים שביניכם. אף אחד לא ממש מצליח להבין את הרצונות שלכם סביב הנושא הזוגי. מרחב מחיה זוהי מילת המפתח, תמיד יהיה מי שיכעס עליכם שאינכם מקדישים לו מזמנכם כבעבר. אתם חווים שעמום בתקופה האחרונה, דבר זה יוביל אתכם להיערכות מחודשת. בעבודה אתם בשיא התסבוכת וההתפתחות.

מאזניים

-
הניחו לעבר ופנו בבטחה לעבר העתיד. צפויה הפתעה בתחום הזוגי, היזהרו בל תתפתו להסכים ולהתחייב לקשר אשר עדיין אינכם בשלים לו. לא מומלץ למסד קשר קיים, תתקדמו באטיות בטוחה. בעבודה אתם קורסים תחת לחץ ועומס אך המרץ שלכם בשיאו והאנרגיה בשיא אונה. הרבה בילויים מחוץ לבית.

עקרב

-
אנרגיה הרמונית המלווה בהחלטות על בסיס לוגי- עסקי לעקרבים אשר במקביל אפופים אנרגיה מוטרפת וצורך לנהל רומנים סוערים ומרתקים. צפו לביקורת נוקבת מאדם קרוב שחשבתם שהוא מפרגן לכם. תפגעו מאוד מהטחת אשמה, דבר אשר גורם לכם לירידת מצב רוח וחשבון נפש. חרטות על דברים שלא ניתן לשנות משולות לאנרגיה מבוזבזת. לימדו לקח ושפרו צעדיכם לעתיד לבוא.

קשת

-
הביאו דברים שהתחלתם בעבר לכלל הגשמה וסיום מוצלח, בעבודה וגם ביחסים. הפקת לקחים מהמתרחש סביבכם מאפיינת את המוטיב השולט במזלכם. מידע חשוב שיגיע אליכם ממקור בלתי צפוי יחזק את התחושה שהפופולאריות שלכם בשיאה בקרב הסובבים אתכם. אתם מגלים רגישות רבה כלפי חבר קרוב ובתמורה אתם מקבלים הרגשה של חשיבות עצמית, יתכן ומצב זה יטשטש את הנסיבות. חישבו אם אינכם מכניסים את עצמכם לבעיה רגשית מיותרת.

גדי

-
נוסטלגיה וזיכרונות המעוררים געגוע לעברכם החברתי מאפיינים את מה שאופף את מצב הדברים בחייכם כרגע. הקלפים ממליצים לכם לקחת יוזמה ולארגן מפגש חברתי גרנדיוזי, זה הדבר שהאגו שלכם הכי צריך כעת. בעבודה ההספק שלכם גבוה והתחושה נעלה. לחץ בעבודה מספק לכם תירוץ טוב להיעדר מהבית. אתם בוחרים לא להתמודד עם מה שקורה בתחום המשפחתי האישי והמורחב כאחד. לימדו להאציל סמכויות ושחררו מעט לחצים מיותרים.

דלי

-
לימודים גבוהים, נסיעות למחוזות רחוקים ואקזוטיים מושכים את הדליים בתקופה זו. הקלפים מבטיחים מצבים המגרים את הצד השכלי והמצברים שלכם נטענים גם מהפן הרוחני. אתם מצליחים לעשות כל זאת בצורה אלגנטית ודיפלומטית, שכן כנראה שאתם מוצאים דרך חכמה לגרום למקום העבודה לממן זאת. תקופה זו תוליד שינוי מתבקש ונטילת סיכונים בכל התחומים כולם. קיים צורך להבין את המשמעות והחשיבות של כל אירוע בחייכם.

דגים

-
הקלפים מדרבנים אתכם להציף אל פני השטח משקעים מן העבר. את הנעשה אין להשיב. תגלו שעליתם על הדרך הנכונה בכל הקשור לנושאי הכספים והרכוש או כל סוג של השקעה. נראה לכם מאוד אצילי לא לגעת בנושאים שמעסיקים אתכם בתחום הזוגי, אל תתבלבלו בין הגדרות אסרטיביות לבין יפי נפש שאינו במקום ואינו משרת את התנאים הבסיסיים של הקשר. עבדו על תיאום ציפיות בכל תחום.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש