הדרך להצלחה

מאת: אסטר שטרית ● 30/11/2011 09:06 ● ערב ערב 2526
אם אתם רוצים לקדם את הקריירה או העסק שלכם - 'ניהול פלוס' הוא הפיתרון עבורכם. במרכז ההדרכה הרב תחומי, בניהולו של ליאור נבו אשר משתף פעולה עם המכללות המובילות בארץ, ילמדו אתכם איך להתמקצע ולהתקדם בכל תחום שתבחרו
הדרך להצלחה

'ניהול פלוס' הינו מרכז הדרכה רב תחומי, היחיד מסוגו באילת, אשר הוקם במטרה לספק לארגונים ומנהלים באילת חווית הדרכה חדשנית, איכותית, מקצועית ויישומית.
עם מרצים מן השורה הראשונה תוכלו להתמקצע בתחומים השונים ביניהם: ניהול בכיר וייעוץ ארגוני, שיווק מכירות ויחסי ציבור, קניינות ורכש כספים פיננסים, שוק ההון וגבייה.
'ניהול פלוס' נפתח באוגוסט בשנה שעברה, ומאז הספיק להכשיר מעל ל-500 תלמידים ב-26 קורסים שונים. בשיתוף עם המכללות המובילות בארץ, ביניהן מכללת 'מישלב', 'הקריה האקדמית אונו' ו'המרכז הישראלי לשיווק' ועוד, מקיימים ב'ניהול פלוס' הדרכות והרצאות שונות, כשהדגש הוא על לימודים יישומיים ברמה הגבוהה ביותר. "לקח לנו זמן עד שהפכנו למוכרים ומובילים בעיר בתחום ההדרכה והייעוץ המקצועי, אך בעזרת השותפים המוכרים אנחנו שומרים על רמה גבוהה של הדרכה ועל שירות איכותי לסטודנטים", מספר ליאור נבו, מנכ"ל 'ניהול פלוס'. "גילינו שאילתים רבים מוותרים על לימודים והכשרות מקצועיות כיוון שהם נאלצים לנסוע למרכז. כיום, כל אדם שרוצה להגיע למשרות ניהוליות צריך לפחות תעודה ביד שמוכיחה כי הוא למד את התחום באופן מקצועי ועל כן הקורסים מיועדים למנהלים בדרגים השונים וגם למי שרק נמצא בתחילת הקריירה.

להתקדם עם טובי המרצים


מגוון הקורסים בתחומים השונים גדול, החל מ-20 שעות לימוד ועד ל-350 שעות. הקורסים מתקיימים ב'בית פיליפ מוריי' או בבית הלקוח במידה ומדובר בארגונים ומלונות. בסיום הקורס, מקבל כל בוגר תעודת גמר של ניהול פלוס והמכללה שמבצעת את הקורס.
ליאור נבו מספר כי בחודשים הקרובים יפתח קורס 'הכשרת יועצים אירגוניים', אותו הוא מגדיר כקורס הדגל של 'ניהול פלוס'. הקורס מובנה מ-350 שעות לימוד הנפרשים במשך שנה וחצי בשיתוף 'הקריה אקדמית אונו - היחידה ללימודי חוץ'. בוגרי הקורס יוכלו להפוך ליועצים פנים ארגוניים במקום עבודתם או להקים חברת ייעוץ פרטית. "היו תלמידים שהתקדמו בקריירה בעקבות לימודם פה", מספר נבו. "אנשים התקדמו מתפקידי עוזר למנהל, מתפקיד זוטר לתפקיד ניהולי. השדרוג הוא לא רק בתפקיד אלא כמובן גם בתוספת שכר משמעותית".
פעילותו של מרכז ההדרכה מתחלקת לשלושה תחומים: מכללה המיועדת לתושבי אילת והערבה- בניהולה של הדר סיגל, מחלקת הדרכת נופש המקיימת הרצאות והשתלמויות לחברות המגיעות לאילת- בניהולה של גלית רביצקי, ומחלקת יעוץ ושירותים עסקיים עם היועצים הטובים בארץ.

מאמין בחינוך


ליאור נבו (32), בוגר תואר במנהל עסקים, עבר לאילת יחד עם אשתו מיכל (ילידת העיר) ושני ילדיהם והחליט לפתוח מרכז להדרכה באילת. נבו, עם רזומה של ניהול שיווק ומכירות בחברת ההדרכה הגדולה בארץ - המי"ל , הבין כי אנשים פרטיים ועובדים בארגונים חייבים ללמוד באופן מקצועי על מנת להצליח בתחום עיסוקם. כשהגיע לאילת ראה כי ישנו מחסור בהדרכה ובקורסים לניהול, והחליט לפתוח את מרכז ההדרכה. "אני מאוד מאמין בחינוך, בהדרכה ובידע מקצועי. הכוח של אילת בסופו של דבר מגיע מהמשאב האנושי שלה", הוא מדגיש. "פתיחת המרכז היא הדרך שלי לשווק את ה'אני מאמין' שלי על ידי קידום באמצעות לימוד וחינוך, וגם הזדמנות לתרום לחברה. כל אחד ואחד מהתלמידים שעברו אצלנו הכשרה התקדם בדרכו האישית והמקצועית". בואו להתמקצע. (תדמית)

'ניהול פלוס'
בית פיליפ מוריי, קומה ב'
טל': 077-5150576
פקס: 077-5150578
lior@nihulplus.co.il
www.nihulplus.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש